Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Fiesta versija, kuriame galima įžvelgti tiek universalo, tiek SUV bruožų. Automobilis yra gan aukštas, taip yra dėl to, kad turi paaukštintą stogą, bei padidintą prošvaisą. Dėl to automobilis yra talpesnis ir tinkamesnis aukštiems vairuotojams nei daugelis Fiesta klasės automobilių ir panašėja į vienatūrį. Fusion yra netradicinis automobilis, kurį sudėtinga apibrėžti - vieni pirkėjai jį mato kaip kompaktišką vienatūrį tokį kaip Opel Meriva ar Nissan Note, kiti mano, kad jam trūksta šių automobilių universalumo.
Europietiškas Ford Fusion yra padidinta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Andrius | 2016-11-30 |
Kuklus automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, aukštas, talpus, 1,6TDCI variklis tikrai užtenkamas šiam automobiliui. Interjieras pigus, bet man dar niekas niekur nenulūžo.
Siaurokas, jei gale sėditi trims. Dizainas kaip praėjusio dešimtmečio - kirviu darytas (čia gali būti ir pliusas). Nebeveikia priekinio vairo šildymas.
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Kuklus automobilis, išvaizda visai neišsišokantis, viduje kieti plastikai (senai mašinai tai tampa pliusu). Aukštas automobilis, miško keliuose ir žiemos keliuose dar nesukėlė rūpesčių. Viduje vietos užtenka. Gale, nors ir susigrūdę bet telpa 3 vaikiškos kėdutės. Galines sėdynes sulankstęs esu vežęs didelę kraitinę skrynią. Tilpo. |
Variklis |
1,6 TDCI kaip tokiai mašinai tai per akis. Ir kuro valgo nedaug. Persėdus nuo benzino - dujų, sukimo momentas šio variklio prie žemų sūkių labai patiko. Pirmasis gedimas buvo - purkštukų tarpinės praleidinėjo kurą ir dar buvo reikalingas reguliavimas. Antrasis gedimas - trūkusi oro tiekimo žarna tarp variklio ir intercoolerio. Dėvėtos nėr - nauja 60 €. Visi kiti remontai - eksploataciniai. Visumoj varikliu labai patenkintas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei važinėji, tai ir genda kaip ir visos mašinos. Keisti jau amortizatoriai, stabdžių diskai ir kaladėlės, ir išminamasis hidraulinis guolis. Ligų būtent šiam automobiliui nepastebėjau. Kaina autopliuse per kelis metus ženkliai nukrito. |
Patarimai perkančiajam |
Jei reikalingas paprastas, kuklus, patikimas ir nebrangus automobilis. Žinoma, gedimų reikia neužleisti, laiku keisti tepalus, filtrus, pilti kokybišką kurą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Ford Fusion TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis