Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Simpatiškas išorės dizainas
TRŪKUMAI
- Nėra septynių vietų varianto
- Nėra toks praktiškas ar lankstus kaip kai kurie konkurentai
Ford C-Max yra kompaktiškas MPV, kuris naudoja Ford C1 platformą kaip ir Ford Focus Mk II ir Premacy/Mazda 5, taip pat turi galinę nepriklausomą pakabą pasiskolintą iš Focus modelio. Automobilio dizaine matyti Ford propaguojamo “'Kinetic Design” stiliaus elementai – tai trapecijos formos priekinės grotelės, didelės ratų arkos ir aukštai iškelti galiniai žibintai. Automobilis talpina penkis keleivius ir turi didelę bagažinę, kuri gali būti padidinta sulenkiant galines sėdynes. Kai kurie modeliai turi šonines slankiojančias duris.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Gabrielis | 2011-05-05 |
atsargiai su 1,6 TDCi automatu! |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
gera modelio komplektacija, puiki vairuotojo ergonomika (tiks aukštam), tylus, komfortiškas, dinamiškas
nepatikima automatinė greičių dėžė, veliūro apmušalai - baisus, tik avarinis atsarginis ratas, mažoka vietos keleiviams gale
|
Bendras automobilio aprašas |
Teko labai skaudžiai nusivilti šiuo modeliu: pirkau su 160 000 rida, po mėnesio jau pardavinėjau nevažiuojantį dėl subyrėjusios greičių dėžės už pusę kainos. Savo kaltės dalį prisiimu - neturėjau laiko pasidomėt šiais aparatais prieš pirkdamas, bet ir pora "fordistų" su diplomais tikino, kad uždelstas pirmos pavaros įsijungimas atleidus stabdį "Drive" padėty yra tipiškas fordams ir nėr ko nerimaut, jei tepalo tik yra. Vėliau tik sužinojau, kad su šitom greičių dėžėm rinkoje vyksta tai, kas rusiškai vadinasi "lochatron" - vieni, kurie jau žino išdurinėja tuos, kur dar nežino, bet tuoj sužinos: remontas kainuos apie 7000, garantijos jokios, tai nieks to ir nedaro, bet už daug kuklesnius pinigus galima ją "prikelti" kokiem 500 km ir parduot sekančiam kaip gerą. Aš šitos durnių eilutės nebepratesinėjau ir bent vienu C-Max'u Lietuvoje tapo mažiau - baltarusiai nupirko dėl grožio :))) |
Variklis |
Tik mėgėjiškas įspūdis - visai smagus tas 1,6 TDCi, nors girdėjau, kad būtent šio modelio turbina irgi yra "užslėpta bomba" kainos prasme. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
kaip suprantat, nuvertėt gali dvigubai ir staiga, ir dėl to visai nebūtina atsitrenkti į medį :) Šiaip jau ilgiau 160 000 minėto modelio greičių dėžė netempia, tai visi "žinantys" iki tol stengiasi atsikratyt. |
Patarimai perkančiajam |
pagalvok dar kartą |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Ford Focus C-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis