Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Platus variklių ir apdailos lygių pasirinkimas
- Patogus interjeras, rafinuota elgsena kelyje
- Ekonomiškas ECOnetic modelis
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
Šios kartos Focus naudoja Ford C1 platformą, kuria dalinasi su Volvo S40, V50, C70, Mazda3 ir Focus C-Max automobiliais. Naujas Focus yra daug didesnis negu jo pirmtakas - 25 mm didesnė bazė, 168 mm ilgesnis, 8 mm aukštesnis ir 138 mm platesnis. Todėl padidėjo interjero ir bagažo erdvės. Stilistiškai Mk 2 labai panašus į naują Mondeo ir Fiesta, nors ir liko tas pats atpažįstamas Focus. Interjeras ir prietaisų skydelis tęsia Mk 2 Ford Mondeo stilistiką ir dabar yra gerokai kokybiškesnis nei anksčiau. Automobilis turi dar geresnes valdymo savybes, važiavimo kokybę ir vertinamas kaip geriausios važiuoklės klasėje savininkas. Nors kritikai pripažįsta, kad 1 serijos BMW valdomas kiek geriau, o naujasis Volkswagen Golf važiuoja maloniau, tačiau Focus kogero siūlo geriausią kompromisą tarp šių ypatybių. Buvo ir kritikos dėl to, kad automobilis prarado senojo Focus dizaino aštrumą, o interjeras nors ir ženkliai patobulintas vis dar negali prilygti Mk 5 Volkswagen Golf modeliui. 2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turinčią puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turintį puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Patalpino: Arnoldas | 2016-08-02 |
Fokusuoklis - būčiau pirkęs ne dyzelį, būtų ok |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Važiuoklė, Talpumas
Variklis, dyzelis
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Mano pirmoji mašina - fokusuoklis. Pats esu mašinų entuziastas, tačiau biudžetas ekonomiškai mašinai buvo tik 2,5k Eur, tad nutariau pasiimti 1,6 Duratorq fokusą. Paėmimo metu buvo riedėjęs 230k km. Deja, magijos krašte nusipirkau padarytą automobilį, nors iki 180k km turėjo vokišką serviso knygą, daug stebuklų atsitiko šiai mašinai per tuos 50k km. Pati mašina žiauriai talpi, važiuoklė standi, tačiau ne per kieta. Vairas kažkur per vidurį tarp BMW 3 ir Škoda - aukso viduryje. Jauti kur yra ratai, bet nepavargsti kai reikia parkuoti ar mieste sukinėtis. Komplektacijų būna įvairių, maniškė gan bazinė, tačiau visi pagrindiniai dalykai yra ir jų užtenka: radio control po vairu, AC ir šildomas galinis stiklas, bent jau šešios oro pagalvės. Važiuoklė - ne variklis, viskas pataisoma, net ir naujos dalys daug nekainuoja. |
Variklis |
Variklis - esminis jūsų pasirinkimas perkant šį automobilį. Pirkite benziną, na o dyzelių fanai pasiklausykite, kas bus blogai su šita mašina: Ligos kurias aš pats patyriau: Perėjimas tarp intercooler'io ir kolektoriaus (į jį taip pat dedasi paduodamo oro slėgio sensorius) yra linkęs trūkti - 60Eur, Turbina - kadangi tai VGT (variable geometry turbina) - restauravimas 300 Eur. Nepaisant susidėvėjimo, pilno veikimo metu variklis 80kW yra tikrai "nifty" - smagus ir užsukus turbiną tikrai nereikia melstis bandant ką aplenkti trasoje. Jis taip pat ir ekonomiškas, bet vėlgi reikia palaukti serviso ir ekonomija dingsta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi pasikeičiau visus diržus, tepalus keičiu kas 10k km ir nechaltūrinu nuvažiavęs į servisą. eksploatacijos kaštai per pirmus 9 mėnesius baigia priaugti iki 1,3k Eur. Tų pinigų niekaip iš mašinos neišsiimsi, belieka tikėtis kad po turbinos remonto šie pinigai bent atidirbs dar kažkiek. Turit pastebėti, kad visi minėti gedimai yra susiję su dyzelio sistema, benzininėje sistemoje visų remontuotų komponentų tiesiog nėra, tad daryčiau prielaidą, jog benzinas būtų tikrai nebuvęs brangesnis eksploatuot, turint omeny štukos eurų duobę, kurios +1-2l/100km per iiiiilgą laiką neiškasi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 40)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis