Markės
584 iš 1917
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 43
Eivis | 2013-01-08
Ford Focus, 2001m dizelinas 1.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
neaptikau jokiu pliusu, nebent nezinant koks su ja varkas tai atrodytu, gan pigus varijantas ir simpatiskai atrodantis
daug ryja nebent labai jau tvarkingas variklis butu, vaziuokle byra nuolatos, variklis vienkartinis, elektronika gribauja, kuro siurblio liga ir t.t.
ne masina o katastrofa per puse metu tvarkiau varikli 3 kartus: 1. variklis pradejo prastai dirbti ryt tepalus, turbina taip pat, viska pakeiciau, atsistojo 2000lt, 2. nuvaziauvau su ja 2000km ir isleke pro variklio sona svaistiklis, varikliui amen. (taip atsitiko ne man vienam) p.s. sakoma, kad tokiem varikliams 100000km - 200000km ir ten jau amen. 3. po pastarojo remonto nuvaziavo apie 3500km, ir luzo velenelis, truko dirzas ir t.t. tuomet liko tik atsikratyti, manau dar buciau kentejes, BET!!! problemos tuom nesibaige su ja, kuro siurblys ten viena is ligu, pas mane taip pat noredavo vesdavosi noredavo ne, elektronika pastoviai grybauja, lemputes mirksi, bako rodykle rode beleka ir t.t. byra nuolatos, detales neispigiausiu, pardaviau visa sutvarkyta vaziuokle, bet vistiek vaziuojant bildejo, pornografija o ne masina.... mielas busimas pirkejau, rasau ne is pavydo, jai planuoji pirkti ford focus 1.8d apie 2001m apsisuk ir bek isikibes i savo pinigus, neziurek kad jo kaina 5000lt nepamirsk kad dar tiek pat maziausiai reikes ikisti, cia ne ford focus o ford zapadlo, sita triperi priskiriu prie java, savaite taisai kad savaitgali isvaziuoti ir isvaziaves suluzti ir 4 tolimesniu kelioniu tik is vienos gryzom patys be problemu!!!!!!!!!!!!!!!! p.s. prie bendro ivertinimo pasirinkau viena zvaigzdute, tai tik todel, kad maziau nebeduoda.....
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2012-11-30
Ford Focus Universalas 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, taupumas, talpumas ir kaina
Galia, kuro sąnaudos, talpumas, patikimumas ir kaina.
Automobilis pirktas prieš du metus. Nupirkus įdėta dujų įranga, pakeistas pagrindinis diržas bei sankabos komplektas. Eksploatacijos didelių remontų nebuvo. Pravažiuota virš 40 000 km. 2.0 benzinas 16V DOHC, 96kW (130AG). Įdėtos tiesioginio įpurškimo dujų įranga (stag firmos). Geras galios, patikimumo ir taupumo derinys. Vidūtinės kuro sąnaudos 10ltr/100km. Pirkau prie du metus ir kaina beveiknepakitusi. Aišku neskaitant investuotų pinigų. Dalys nebrangios. Pirkti benzininį variantą. 1.6 per silpnas, 1.8 ir 2.0 geri variantai.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2012-05-17
Ford Focus 1.6L benzinas Ghia 74kW. Hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras manevringumas, aukšta važiuoklė, talpus, kokybiška audio sistema.
Streikuojantis galinis valytuvas, dažnai reikia keisti guolius.
Perkant automobilį rinkausi iš Golf IV, Astros ir Focuso, Golf'as man per mažas nes esu 2m. Ūgio tai nekaip jaučiausi prie vairo, astra nelabai patiko salonas ir varikliai, o Focus'as tikrai patiko erdviu salonu, ne veltui per Top Gear buvo sakoma, kad tai šeimos automobilis. Savo klasėje jis juk manevringiausias, tikrai patiko jo važiuoklė, Vilniuje labai lengva prisiparkuoti bet kur, plius jo važiuoklė aukšta ir ant bordiuriu užvažiuoti lengva. Audio sistema tikrai stulbinanti, nes pvz astroje ar golfe tikrai galiu pasakyti, kad nieko gero. O Focuse nereikia jokių stiprintuvų ar papildomų kolonėlių, sistema tiesiog puikiai veikia. Langų pakėlėjų varikliukai greitai ir tiksliai veikia. Dažniausia bėda focuse galinio lango valytuvas, jam kaip "užeina" tai veikia tai poilsiauja :) Patiko mažas vairas ir standžios pavaros trumpai ir tiksliai jos perjungiamos, nėra jokio laisvumo. Variklis 1.6L silpnokas užmiestyje, bet mieste jo pakanka tikrai. Neseniai įmontavo ketvirtos kartos dujų įrangą "NEVO", su automatine vožtuvų tepimo sistema "Flashlube" sumokėjau gal ir daug 3000lt., bet mieste dujų suvartoja 9~10L. o užmiestyje 6.5~7.5L. ir tikrai esu patenkintas, nes benzino kainos (5.02Lt.) tikrai stipriai kandžiojasi per piniginę, o dujų kvapo salone nesijaučia. Plius užpylimą padarė prie pat benzino užpylimo, tai dabar viskas po vienu dangteliu ir benzino ir dujų užpylimas. Silpna vieta, guoliai. Juos tikrai gan dažnai reikia keisti, arba reikės pabandyti originalius dėti. Šiaip detalės nėra brangios. Kaina tikrai patenkina lūkesčius. Jei renkatės automobilį dažniau mieste važinėti, rinkitės nedvejodami Focus'ą, pamatysite jis tikrai moka nudžiuginti savo dizainu, talpumu bei svarbiausia manevringumu! Dyzelinių nepatarinėsiu nes neturėjau, bet benzininiai varikliai tikrai geri ir patikimi, tik laiku reikia prižiūrėti ir keisti dalis, nebijokite dėti dujų įrangos, nes internete sklando gandai, kad neprigija dujos, reikia dėti ketvirtos kartos dujas ir tik nerekomenduoju Waltek purkstuku ir tomaseto reduktoriaus. Geriau NEVO, DIEGO 3, BRC.
Pilnas atsiliepimas...
asta | 2012-04-23
Ford Fokus 98m, 2.0l bendzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
stabili komfortiska
na kiekvienas auto turi minusu.na o sitam neturiu jokiu minusu
labai geras auto.i kita nekesciau niekad.kuro daug nesuvartoja. labai puikus auto.
Pilnas atsiliepimas...
Andriux212 | 2012-04-06
Ford Focus Universalas 1,6 zetech 16v Benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siap masiniukas neblogas kaip 1,6 traukia super vistiek 74 kw, komfortai irgi neblogas tik galetu buti auto pilotas, pas manes nera. 1,6 16v Zetech Benzinas Galinius guolius, stabilizatoriaus traukes, paskirstimo dirzeli servisas keisdamas dirzeli neprisuko gerai veleno dantracio ir sumale vostuvus tai pakete visa varikli nes neapsimokejo taisyti, tik atsarkiai su servisais kad nebutu tokiu problemu kaip man.
Pilnas atsiliepimas...
GM | 2012-03-20
Ford Focus, 2000 TDDI 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro ekonomija, variklis gana patvarus, bet su laiku genda.
Nelabai stabili prie dideliu greiciu, linkus i rudyjima, yra nemazai elektronikos problemu.
Neblogas auto dizainas, gana stabilus vaziuojant, bet stabdziai nelabai kokie ( gale bugniniai). Variklis itin triuksmingas, sunku is galo susikalbet su priekyje sedinciais. Apdailos medziagos interejere - itin nykios, pigios plasmases. Po 140 km/h labai sunkiai begejas. Gale sedet trims zmonems ryskiai per mazai vietos, gal tik bagazine kiek didesne. Linkes parudyt prie arku, per galini stikla mazai matomumo del nuozulnaus galo. Vaziuokle paprasta, nesudetinga remontuot, bet siaip masina toks barskalas gana. 66 kw - gana silpnas, triuksmingas, bet neblogas ekonomijos prasme agregatas. Ima iki 6,5 ltr. mieste. Nervino oro srauto matuokles ir starterio gedimai, jauciasi, jog ir turbina ima pavargt. Labai nelaiko kainos, detales nebrangios, ju pilna visur. Nepirkit kinisku, nes nelaikys nifiga. Masina pradedanciam, nes pakankamai pigi ir jos negaila lauzyti. Bet siaip pigi nuobodybe, nelabai kuo issiskirianti, nes ju pilna gatvese ir srotuose, tiesa sakant. Perkant tikrinti variklio, sankabos bukle.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-03-14
'99 1.8 tdi 66kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiska, pakankamai vietos salone, malonus vairavimas lygiame kelye, manevringas
betkokio kuro siurblio su kitu nr neidesi nes gali nebebuti tokios traukos, neatitikti kuro padavimas ir t.t, priristas auto. naujas siurblys lietuvoje 6000 LT
salone vietos pakanka. teko ir miegot vienam atsilenkus sedynes. esu apie 184 cm ugio tai noretusi truputi ilgesnes nes nlb eina pilnai istiest kojas miegant bet siaip vietos panka :) gale sedet tryse nlb patogu. vaziuokle galetu but minkstesne, aukstesne pakaba, ant kelio stovi stabiliai. buvo pradeje trukcioti vazinejau kol visai nebesikure. pc rode pedalo klaida nusipirkau gazo pedali (naujas 500 lt 2012.02) bet nesikure. pasirodo buvo sugedes siurblio elektronika. litavimas (200 lt ) iki pirmo rimto gedimo vazinejau apie ~ 1.5 metu. pirkau nevazineta LT. per ta laika teko tvarkyt vaziuokle, sarnyrai traukes neskaitant tepalu ir filtru keitimo. (galiniai celinblokai 350 darbas + detales). labai ekonomiska. nemanau kad sis auto yra labai prastas tik kaikuriem nepasiseka. variklis dirba graziai tik salone galetu but geresne garso izoliacija. man asmeniskai galios pakanka. priziurint auto nuvertejimas nemanau kad yra labai didelis. kiek teko susidurt per 1.5 metu tai remontas nera labai brangus ir nera labai pigus. ziureti siurblio elektronika. nes didele tikimybe ta dalis jau yra tvarkyta tik ant pardavimo.
Pilnas atsiliepimas...
Kęstutis | 2012-03-06
Ford Focus, 99 m., 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, kuro ekonomika, pats variklis neblogas
Patikimumas nėra toks puikus, kaip čia kitų rašoma. Kai kurios detalės tiesiog nelaiko. Linkus parūdyti.
Gana simpatiškas automobiliukas, erdvės viduje nedaug, bet priekyje tikrai pakankamai. Yra kondicionierius, elektriniai langai ir sildomi veidrodeliai. Kiek pigiai atrodo ta medžio imitacija, bet čia skonio reikalas. Važiuoja neblogai, stabiliai, gana neblogai renka greitį iki tačiau 100 km/ h, bet triukšmo izoliacija gana prasta nuo variklio. Kas sunervino, tai visiškai išmalta pavarų dėžė ( reikėjo keisti kažkuriuos krumpliaračius), sankabą reikėjo greit keist po nusipirkimo ( čia nusidevėjimo aišku reikalas, bet kainavo ne tiek ir mažai). Kas keista, galinės arkos linkusios parūdyt, nors mašina cinkuota. Kvailas sprendimas variklio kapotą rakinti su raktu. 66 kw, Tddi. Šiaip neblogas variklis, bet triukšmingas. Kuro sąnaudos nesidrąskant apie 5 - 5,5 ltr. Greitis maksimum apie 180 k. Turbina kol kas laiko gerai.Tiesa, buvo pramuštas salnikas, tai teko variklį plaut=D Kas sunervino, tai 2 kartus sugedęs starteris. Mašina nėra brangi, tačiau tiesą sakant ir verta savo kainos. Detalės nebrangios, jų pilna šrotuose. Važiuoklės detalės nuo keliolikos litų - spręskit patys. Pagrindinis variklio diržas su keitimu - apie 350 - 400 lt. Patarčiau geriau pirkti Seat, vien dėl rinkos kainos, Ford jos neišlaiko - ji labai krenta. Kita vertus - detalės tikrai pigios, TDDI variklis neblogas ir ekonomiškas. Truputį linkus rudyt. Rinktis su kuo mažesne rida ( tiesa, čia beveik neįmanoma, nes auto jau turi ir metų, plius mėgsta atsukt). Šiaip nebloga mašina, bet tikrai ne stebūklas.
Pilnas atsiliepimas...
Stasekas | 2012-02-22
Ford focus 1,8tddi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas talpus automobilis, gera trauka, islaikymas gan nebrangus, ziema gerai kuriasi, nebrangus paskirtymo dirzo keitimas palyginus su kitais auto. 1,8tddi Keista vandens pompa, paskirtymo dirzas, sarnyrai, stabilizatoriaus traukes gan daznai.
Pilnas atsiliepimas...
Arvis | 2012-01-18
1,6 Focus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai erdvus, ekonomiskas
-
Tai pirmas mano auto. Rinkausi tarp focuso ir opel astros. Kadangi vazineju pakanamai nedauk iki 8000 per metus ir pagrinde mieste - ziurejau benzina. Pasirintu focusu nesigailiu(1,6). Pries perkant isbandziau 1,4 ; 1,6 ir 2,0. 1,4 pasirode per silpnas, 2,0 per dideles kuro sanaudos 11l mieste nespaudziant o su 2,0l neina nespausti :D. Labai patinka Focuso valdymas kelyje - zinoma kartai erzina kieta vaziuokle bet verta pakenteti del puikaus valdymo. Kaip tokio dydzio automobilis tai jis labai erdvus. Esu 1,90m tai uz manes zmones gali sedeti, o ne tik krepsiui pasideti. Kadangi bulviu maisu nevezioji tai bagazines man yra pakankamai talpi. Per eksplotacijos laika teko tvarkytis kelis kartus vaziuokle (apie filtru ir tepalu keitima nekalbu) guolia ir traukes - stambesniu gedimu nebuvo. 1,6 benzas kuro sanaudos uzmiesti 6l (100km/h) - mieste 8l, o ziema meiste iki 10l. Automobili eksplotuoju jau 1,5 metu su varikliu bedu neturejau. Pries perkant auto buvau ispetas, kad nevazineciau su raudona lempute, nes siurblys greit pareit gali. Eksplotacija salyginai pigi - srotuose kaip ir keliuose Focusu netruksta. Kadangi tai Fordas nuvertejimas atitinkamas :). Pries perkat siulau gerai ispurtyti. Ford Vista vis dar siulo nemokama automobilio patikra ;)
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt