Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikus dizainas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neitin patrauklus
- Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
- Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
- „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
- 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
- 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
2018-12-23 |
Ford fiesta 2015 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Mieste lengvai valdomas,
Mazokai vietos bagazinej
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Noriu pasidalinti savo izvalgomis apie ford fiesta 2015m 1.0, 74kw ecoboost benzina automobiliuka. Pirma pradekim nuo sanaudu: 130km/h visa kelia laikant 7 litrai benzino, mieste apie 10 gaunasi (trumpi atstumai), vasara budavo vidurkis apie 7 benzino. Buvau pirkes ne nauja ir pravaziavusi 34000km, beveik kaip naujas automobilis, kazkada vadybininkas suvazinejo ir iskeite i nauja. Del ko emiau ne nauja, nes nuvertejimas truputeli man nepatiko, kad iskart grubei per pirmus metus krenta 30 procentu nuo naujos kainos, paskui kas 7 procentus (Bet cia tiksliai nezinau ar tikrai taip). Vietos gale galetu didesniam zmogui buti daugiau, bet pasideti vietos dviem zmonem uztenka. Pas mane titanium komplektacija mokejau 2018-06 10500eur tai skaitau nemazai, bet remontuot neteko, tik keiciau tepalus ir kasko draudimas privalomas perkant lizingu. Titanium komplektacijoje: autopilotas, sildomos sedynes, priekinis (geras dalykas) ir galinis stiklas sildomas, bluetooth, klimato kontrole, usb Greitai prisyla salonas, nes benzinukas, turejau pries tai vektra dyzeline 1999metu (Buvo papildomas sildytuvas tai irgi greit sildavo) o audinej a4 1998m tdi tai kazkaip sunkei sildavo. Tai negaliu atsidziaugt, kad greit salonas uzsyla. Nuo darbo 4 km tai kol nusivalau sniega ir pakeliui i darba jau beveik karsta ora pucia, staigiai syla salonas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Teko keist tik tepalus, tai grubei 70euru palikau, incheipas ima 145 kazkur. Sutaupymas dvigubas :))) |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti apynauji ir mazai nuvaziavusi automobiliuka |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis