Markės
558 iš 1917
Ford C-MAX, 2010 - 2019
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Nebrangus
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Triukšmingas prie didesnių greičių
  • Konkurentai praktiškesni
Pristačius trečios kartos Ford Focus netrukus buvo pristatytas ir C-Max modelis, kadangi abu jie gaminami ant tos pačios platformos. Ford C-Max pristatytas 2009 metų Ženevos automobilių salone buvo gaminamas su penkiaviečiu ir septynviečiu (Grand C-Max) kėbulu. Automobiliai yra labai panašūs į neseniai pasirodžiusius Fiesta, Ka, Mondeo ir Kuga modelius. Panašu, kad Ford gamintojas griežtai laikosi užsibrėžto vieningo stiliaus. Taip pat pastebime, kad net ir vienatūriai turi aiškiai išreikštas sportiškas kėbulo linijas. Tai pirkėjams patinka, todėl neabejotinai patiks ir C-Max bei Grand C-Max modeliai. Palyginus su mažuoju broliu, didesnis Grand C-Max turi stumdomas šonines duris, suteikiančias galimybę lengviau ir patogiau patekti į automobilio saloną. Automobilių viduje dėmesį patraukia moderni ir prabanga dvelkianti apdaila, daugybę mygtukų turintis prietaisų skydelis ir jo centre sumontuota masyvi, įvairių sistemų valdymo rankenėlė. Naujasis C-Max kartu pristatė ir naujas technologijas, tarp kurių – nauji "EcoBoost" tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai, kurie lyginant su tokio pat galingumo kitais varikliais sunaudoja 20% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 20% mažiau anglies dvideginio. Taip pat komplektuojami ir itin gerai vertinami TDCi dyzeliniai varikliai. Didesniam saugumui skirta įranga – pusiau automatinė automobilio statymo sistema bei aklos zonos aptikimo sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-04-14

Šeimos numylėtinis „Ford C-MAX“ atjaunėjo

Šeimos numylėtinis „Ford C-MAX“ atjaunėjo
Lietuvoje 2011 metų automobiliu išrinktas, o ir kitose Europos šalyse šeimų pamėgtas vienatūris C-MAX bei jo didesnis brolis „Grand C-MAX“ gerokai atsinaujino. „One Ford“ dizaino principus atitinkanti išvaizda, daugiau komforto, nauji varikliai ir visa puokštė „Ford“ saugumo ir pagalbinių technologijų – koncernas nuosekliai tęsia populiariausių modelių šeimos atnaujinimo programą.    

Naujasis penkiavietis C-MAX ir septynvietis „Grand C-MAX“ ir šiaip jau buvo patogumo ir praktiškumo simboliai, tačiau „Ford“ inžinieriai nusprendė, kad jiems nepakenks dosnus žiupsnis elegancijos, vairavimo malonumo ir komfortą užtikrinančių technologinių sprendimų. 
 
„One Ford“ stiliumi atnaujintas dizainas suteikė vienatūriams nebūdingo veržlumo, „Hands-Free Tailgate“ sistemą įvertins važiuojantys apsipirkti, o patobulintos „Active City Stop“ ir automobilio statymo sistemų versijos padės vairuotojams išvengti avarijų.
 
Pirmą kartą abiejuose modeliuose bus įdiegtas naujasis 1,5 litro talpos „EcoBoost“ benzininis variklis. Ne mažiau populiarus bus ir 105 AG 1,5 litrų talpos „TDCi ECOnetic“ dyzelinis variklis, kurio anglies dvideginio emisijos penkiaviečiame C-MAX sieks vos 99 g/km. 

 
„C-MAX užsitarnavo savo reputaciją dėl taupumo, sportiško ir tikslaus valdymo bei lengvai transformuojamo ir erdvaus salono“, - sakė Roelantas de Waardas, „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo viceprezidentas. „Naujoji „Ford C-MAX“ šeima žengė kiek aukščiau – ji bus tokio rafinuotumo lygio, koks būdingas tik didesniems ir prabangesniems automobiliams“.
 
C-MAX dar niekada neturėjo tokio gausaus jėgainių pasirinkimo. Jau minėti naujieji 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ bus siūlomi 150 arba 180 AG galios. Naujasis 1,5 litro TDCi dyzelinis variklis galės būti net trijų skirtingų galios versijų – 95, 105 ir 120 AG. Niekur nedingo ir geriausias pasaulyje variklis – litro darbinio tūrio trijų cilindrų benzininis „EcoBoost“ galės būti 100 arba 125 AG galios. 
 
Pažymėtina, kad nepaisant sumažėjusios anglies dvideginio emisijos lygio, naujieji varikliai bus galingesni nei jų pirmtakai, todėl „Ford“ inžinieriams teko pritaikyti automobilio valdymą ir pakabą dinamiškesnėms jėgainėms. 
 
Naujieji C-MAX turės galingesnius stabdžius, standžiau, tiksliau veikiančias pakabas, naujai sukalibruotas elektronines stabilumo užtikrinimo sistemas bei pagalbinę vairavimo sistemą EPAS. 
 
Automobilio keleivių saugumui užtikrinti bus diegiamos naujausios susidūrimų prevencijos sistemos „Active City Stop“ ir Europos rinkoje debiutuojanti „Pre-Collision Assist“, veikianti automobiliui važiuojant nuo 8 iki 180 km/h greičiu. Prevencijai pasitarnaus ir adaptyvi greičio palaikymo sistema ACC. 
 
Automobilių statymo aikštelėse į pagalbą bus galima pasitelkti išmanią „Active Park Assist“, kuri jau moka statyti automobilį ir į eilę, ir paraleliai kitų mašinų. Sistema taip pat perspėja apie kliūtis išvažiuojant iš stovėjimo vietos.

 
„Ford Adaptive Front Lighting“ sistema pritaiko priekinių žibintų šviesas tokiu kampu, kad jos prisitaikytų prie vieno iš septynių iš anksto numatytų modulių, numatytų atitinkamoms eismo ir kelio sąlygoms. Pavyzdžiui, įveikiant posūkį sistema pasuks spindulį į kelio šoną taip, kad dviratininkai ir pėstieji būtų matomi geriau. Sistema taip pat prisitaikys prie posūkių, įveikiamų didesniu greičiu, pasukdama šviesos pluoštą posūkio kryptimi.
 
Pasyviojo saugumo srityje C-MAX taip pat pažers naujovių. Pavyzdžiui, čia įdiegta nauja „i-Size“ vaikams skirta funkcija, suderinama su naujausios kartos „ISOFIX“ vaiko kėdučių tvirtinimo standartu. „i-Size“ siūlo patobulintą galvos bei kaklo apsaugą priekinių ir šoninių smūgių metu. Prietaisų skydelis perspėja, jei bet kuris iš saugos diržų nėra prisegtas. 
 
Tėvai, kurie grįžta prie savo automobilio su vėžimėliais gali laisvai pasiekti automobilio bagažo erdvę naudodamiesi „Ford Hands-Free Liftgate“ technologija. Septynvietis „Grand C-MAX“ pasižymi „Ford“ inovatyviomis dvigubomis stumdomomis durimis ir tokiu sėdynių dizainu, kuris sukuria daugiau patogumo ir erdvės.
 
Abiejų modelių visiškai perdarytame salone įdiegta daugiau nei 20 transformuojamų daiktų talpinimo vietų  žaislams, knygoms ir užkandžiams.
 
Salono dizainas daug intuityvesnis, nes salone yra mažiau kontrolės mygtukų ir perjungimų, o naujoji juoda satino ir chromo apdaila paverčia saloną švaresniu ir modernesniu. Šiuose modeliuose dvyniuose tapo daug lengviau naudotis funkcijomis tokiomis kaip oro kondicionierius.

 
Tiek jauni, tiek seni keleiviai galės lengviau atsipalaiduoti automobilio salone, kuris suteikia daugiau komforto ir rafinuotumo. „Fordo“ inžinieriai sugebėjo sumažinti pašalinį triukšmą ir vibraciją naudodami storesnius šoninius stiklus ir garsą efektyviau sugeriančius tarpiklius aplink bagažo dureles ir galinius veidrodėlius. Automobilių variklio dangtis yra užpildytas akustine slopinimo medžiaga, kuri sumažina triukšmą, o dyzeliniuose automobiliuose yra įdiegtos papildomos akustinės plombos, kurios beveik visiškai panaikina triukšmą.
 
SYNC2 balsu valdoma komunikacijos sistema turi įdiegtą navigacijos sistemos modulį su 3D svarbiausių kelionės taškų vaizdais bei balsu valdoma paieškos sistema. 
 
Naujasis C-MAX taip pat turės „Sony“  garso sistemą su 10 garsiakalbių, įskaitant žemų dažnių garsiakalbį, bei programuojamą „MyKey“ raktą, skirtą nepatyrusių vairuotojų apsaugai. 
 
Naujoji „C-MAX“ automobilių šeima buvo sukurta taip, kad atspindėtų „One Ford“ globalią dizaino kalbą su išskirtinėmis visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingomis trapecijos formos priekinėmis grotelėmis bei sportišku automobilio priekiu. Siekiant sukurti tokią automobilio išvaizdą, kurioje nebūtų jokių nereikalingų detalių, dizaineriai paslėpė automobilio purkštukus po priekiniu stiklu. Priekinių žibintų linijos išsiskiria elegancija, o stačiakampiai pailgi rūko žibintai sukuria ryžto bei drąsos įspūdį.
 
Naujieji C-MAX ir „Grand C-MAX“ rinkoje turėtų pasirodyti antroje šių metų pusėje. 
 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt