Markės
558 iš 1917
Ford C-MAX, 2010 - 2019
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Nebrangus
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Triukšmingas prie didesnių greičių
  • Konkurentai praktiškesni
Pristačius trečios kartos Ford Focus netrukus buvo pristatytas ir C-Max modelis, kadangi abu jie gaminami ant tos pačios platformos. Ford C-Max pristatytas 2009 metų Ženevos automobilių salone buvo gaminamas su penkiaviečiu ir septynviečiu (Grand C-Max) kėbulu. Automobiliai yra labai panašūs į neseniai pasirodžiusius Fiesta, Ka, Mondeo ir Kuga modelius. Panašu, kad Ford gamintojas griežtai laikosi užsibrėžto vieningo stiliaus. Taip pat pastebime, kad net ir vienatūriai turi aiškiai išreikštas sportiškas kėbulo linijas. Tai pirkėjams patinka, todėl neabejotinai patiks ir C-Max bei Grand C-Max modeliai. Palyginus su mažuoju broliu, didesnis Grand C-Max turi stumdomas šonines duris, suteikiančias galimybę lengviau ir patogiau patekti į automobilio saloną. Automobilių viduje dėmesį patraukia moderni ir prabanga dvelkianti apdaila, daugybę mygtukų turintis prietaisų skydelis ir jo centre sumontuota masyvi, įvairių sistemų valdymo rankenėlė. Naujasis C-Max kartu pristatė ir naujas technologijas, tarp kurių – nauji "EcoBoost" tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai, kurie lyginant su tokio pat galingumo kitais varikliais sunaudoja 20% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 20% mažiau anglies dvideginio. Taip pat komplektuojami ir itin gerai vertinami TDCi dyzeliniai varikliai. Didesniam saugumui skirta įranga – pusiau automatinė automobilio statymo sistema bei aklos zonos aptikimo sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2014-09-22

Naujasis Ford C-MAX: dar išmanesnis ir stilingesnis

Naujasis Ford C-MAX: dar išmanesnis ir stilingesnis
C-MAX bus pirmasis „Ford“ modelis, kuriame bus montuojami naujos kartos 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininis ir 1,5 litro darbinio tūrio „TDCi ECOnetic“ dyzelinis varikliai, išsiskiriantys taupumu ir itin maža anglies dvideginio emisija.

„C-MAX rinkoje žinomas kaip automobilis, kuriame dera taupus važiavimas, tikslus, sportiškas vairavimas ir erdvus, lengvai transformuojamas salonas. Naujosios jėgainės pridės papildomų taškų už taupumą ir draugiškumą aplinkai, be jokių kompromisų važiavimo komfortui ir dinamikai. Modelio apdailos, išbaigtumo ir pagalbinių sistemų galėtų pavydėti ir automobiliai, priskiriami aukštesnei klasei“, - pažymėjo „Ford of Europe“ vykdomasis viceprezidentas Stephenas Odellas.

C-MAX „Ford“ modelių gamoje pasirodė 2003 metais ir nuo to laiko pirkėjai jau įsigijo daugiau nei 1,2 milijono įvairių modifikacijų kompaktinių vienatūrių. Dabartinės, trečiosios kartos, C-MAX užima daugiau nei 12 proc. Europos rinkos savo segmente.
 


Radikalus modelio atnaujinimas priartino C-MAX prie „One Ford“ globalaus dizaino filosofijos. Iš kitų „Ford“ modelių atpažįstama priekinių grotelių trapecija, glotnesni, tarsi išskaptuoti priekiniai žibintai ir grakštūs rūko žibintai C-MAX veidui suteikia daugiau išdidumo ir savivertės. Galinės durys tapo išraiškingesnėmis, labiau integruotomis į kėbulo kūną – prisidėjo ir naujausia plieno virinimo lazeriu technologija, leidžianti tiksliau ir tvirčiau susieti atskiras, kad ir labai mažas, detales.

Automobilio salone į akis krenta priekinė panelė, kurioje gerokai sumažėjo atskirų mygtukų ir reguliavimo prietaisų. Juodo satino tipo panelės apdailas su chromo detalėmis suteikia elegancijos ir modernumo pojūtį. Atsižvelgiant į vartotojų pastabas sukonstruoti ranktūriai, laikikliai gėrimams ir daiktadėžė, kurioje taip pat yra papildomas USB jungties lizdas. 

Naujasis C-MAX tapo tylesnis. Išorės triukšmus efektyviau slopina storesni šoniniai stiklai ir sandaresnės galinių durų ir priekinio stiklo tarpinės. Variklio skyriaus šilumos ekranas pripildytas specialios triukšmą slopinančios medžiagos, papildomų sandarinimo priemonių numatyta versijoms su dyzeliniais varikliais.
 


„Ford“ inžinieriai naujajame C-MAX įdiegė daugumą pažangiausių saugumo sistemų, kurios ne tik padės saugiai jaustis kelyje, bet ir pagelbės vairuotojams, neturintiems patirties. Sunkiai sekasi statyti automobilį perpildytoje aikštelėje? „Active Park Assist“ sistema pati vairuoja, užtenka spausti akceleratorių ir stabdžio pedalą. Maža to, specialus radaras stebi, ar 40 metrų zonoje nėra judančio automobilio, su kuriuo galima susidurti išvažiuojant iš stovėjimo vietos.

Atbunka dėmesys miesto spūstyse? „Active City Stop“ padės išvengti susidūrimo su priekyje važiuojančiu ir staigiai stabdančiu automobiliu ar kita kliūtimi. Naujausia sistemos versija veikia važiuojant iki 50 km/h greičiu. Norite papildomos pagalbos greitkelyje? „Active Braking“ susidūrimų išvengimo sistema veikia greičio ruože nuo 8 iki 180 km/h. Pristabdys, jei automobilis atsidūrė pavojingai arti priešais važiuojančios transporto priemonės. Panašią funkciją dabar turės ir automatinė greičio palaikymo sistema „Adaptive Cruise Control System“, leidžianti nustatyti atstumą iki važiuojančiųjų priešais.
 


Gausybės elektroninių sistemų ir įrangos valdymui skirtas naujausios kartos komunikacijos modulis SYNC 2, valdomas liečiamuoju ekranu arba balsu. C-MAX montuojama „Sony“ garso sistema su 10 to paties gamintojo garsiakalbių.

Naujasis C-MAX turės didesnį variklių pasirinkimą. Nemaža dalis pirkėjų užsakys trejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintą 1 litro darbinio tūrio trijų cilindrų „EcoBoost“ benzininį variklį. Galima rinktis iš dviejų – 100 ir 125 AG galios modifikacijų. Norintys galingesnio agregato, galės pasirinkti vieną iš dviejų naujutėlaičių – 150 arba 182 AG galios – 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininių variklių. Dyzelių gerbėjams – 95 arba 120 AG galios 1,5 litro darbinio tūrio „TDCi ECOnetic“. Jo anglies dvideginio emisija siekia vos 99 g/km.  Vėliau bus siūlomas ir modernizuotas 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, kaip teigiama, švaresnis ir galingesnis nei buvo.

Naujasis C-MAX turės naujus LED dienos žibintus ir išmanius bi-ksenonius žibintus su įdiegta adaptyvia šviesos valdymo sistema, kuri, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, nustato vieną iš 7 skirtingų žibintų darbo režimų. C-MAX taip pat bus parduodamas su programuojamu raktu „Ford MyKey“, kuris leidžia apriboti važiavimo greitį, garso sistemos garso lygį ir kitus parametrus. 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt