Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Sportiškas stilius
- Puikus T-Jet variklis
- Gera standartinė įranga
- Taupūs dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Ne toks erdvus kaip atrodo
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Netiksli pavarų dėžė
Trečias kartos Fiat Grande Punto dizainas yra sukurtas Giugiaro – to paties dizainerio, kuris sukūrė ir Maserati Coupe, todėl mažojo Fiat priekis yra išties panašus į kilmingojo Maserati – panašūs priekiniai žibintai ir radiatoriaus grotelės. Fiat Punto gaminamas ant Fiat/GM SCCS platformos ir tapo gerokai didesnis lyginant su savo pirmtakais ir gerokai pasikeitęs – nauja platforma, kėbulas, interjeras ir varikliai. Tai neabejotinai žingsnis į priekį, o sedano versija, vadinama Fiat Linea, gali konkuruoti su visa klase aukštesniais automobiliais. Linea gaminama ant Punto bazės, turi prailgintą važiuoklę, o automobilio ilgis siekia visus 4600 mm. Grande Punto nors ir nesiūlo novatoriškų idėjų ar radikalių dizaino pokyčių yra išties malonus akiai ir priimtinas piniginei automobilis. Ekonomiškumas ir patikimumas yra neabejotinai pagrindiniai kriterijai, kuriais viliojami pirkėjai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nerijus Paketūras
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Nerijus P | 2010-05-28 |
Atnaujintas Fiat Punto Evo |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Neblogas variklis, grazus interjeras. Tylus interjeras, komfortiska pakaba.
Nemalonus vairuoti - nepatiko tiek kvairas, tiek begiu jungimas, tiek pedalai. Kai kuriais prietaisais nelabai patogu naudotis. Automobilis yra nesmagus vaziuoti.
|
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, teko pabandyti si automobili, todel komentarai apie pasivazinejima. Bandziau buten Punto Evo - tai yra atnaujintas Grande Punto. Tiesa tai daugiau nei faceliftas, nes atnaujinimai yra gana zenlus. Pats automobilio kebulas, tiksliau metalas turbut visai nepakito, nes skirtumu nematyti. Pasikeite priekiniai ir galiniai zibintai ir bamperiai. Priekiniu zibintu pasikeite ir pati forma. Visgi didziausias pasikeitimas yra viduje - automobilis turi visiskai nauja ir jokiu panasumu neturinti prietaisu skydeli lyginant su Grande Punto. Prietaisu skydelis tikrai gerokai grazesnis, jo formos siuolaikiskos, o greicio ir apsuku ciferblatai daug graziau ziurisi nei ankstesni. Idomu, kad greicio ciferblate raudonais bruksniukais pazymeti greiciau - 50, 90 ir 130 km/h. I akis krenta, kad prietaisu skydelio vidurys yra dengtas tokia akyta tipo oda. Istiesu tai ne oda, o ir ta vieta nera minksta kaip atrodo is pirmo zvilgsnio, taciau grozio tikrai prideda. Tiesa atidziau patyrinejus plastika - matoma, kad viskas isliko kaip ir buve - plastikas visiskai kietas ir ekonomines klases. Taciau tai ne minusas sios klases automobiliui. Taciau patys prietaisai nelabai smagus naudotis - sildymo sistemos, garso valdymo ratukai sukasi sunkokai, o centrine dalis, kurioje randasi garso sistemos valdymas yra pilna smulkiu mygtuku. Cia yra ir kiti ne garso sistemos valdymo mygtukai, kurie "paskesta" tarp kitu. Be to kai kam jie gali pasirodyti per smulkus. Siaip vaziuojant viduje tylu, taip pat soniniai veidrodeliai labai didelis ir patogus, be to ir savotiskai grazus. Malonu ir tai, kad ijungus atbuline pavara automatiskai isijungia galinio lango valytuvas. |
Variklis |
Bandziau automobili su dyzeliniu 1.3 varikliu su 90 AG galia. Tik pradejus vaziuoti reikia pastebeti, kad automobilio sankaba labai "lengva" - gal tai patiks moterims, taciau tai nesuteikia kokybes pojucio. Akseleratoriaus pedalas panasus. Stabdziai labai geri ir efektyvus. Automobilis ant popieriaus galios turi nemazai, taciau tas nesijaucia - nera dyzeliniams varikliams su turbina budingo galios smugio. Taciau, kad automobilis vangiai greiteju tikrai negaliu pasakyti. Kas labai nepatiko - tai pavaru jungimas, kuris labai netikslus, nera uztikrintumo, kad iki galo "ikisai" pavara, pojutis toks "guminis". Punto Evo pakaba sureguliuota patogiams ir komfortiskam vaziavimui, todel automobilis tikrai grai sugeria duobes. Taciau automobilis jokiu budu nemegsta sportisko vaziavimo - stipriai pasvyra posukiuose. Vairo reguliavimas yra dvieju krypciu, taciau vistiek negalejau susireguliuoti pagal save - galiu pasakyti, kad jis man yra per arti, o pastumti toliau nuo saves negaliu. Posukiu svirteles po posukio nelabai grizta i neutralia padeti. Todel pats automobilio vairavimas paliko prasta ispudi - atrodo, kad kasdiena ir daznai tikrai nenoreciau jo vairuoti. Kuro suvartojimas, be abejones, labai geras - kompas rodo kazkur apie 7l/100km. Tai miesto rezimu ir vaziuojant tikrai neekonomiskai, todel tai manau ne riba. |
Patarimai perkančiajam |
Bendrai tai kogero visai neblogas automobilis, ypac jei jo eksploatavimas bus nebrangus, o patikimumas geras. Taciau as jo tikrai nenoreciau vairuoti kiekviena diena - jis nera toks patogus, kad galetum sakyti, kad komfortiskas. Taip pat jis visiskai nera smagus vairuoti. taigi toks nei sioks, nei anoks. Moteriskas :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Fiat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Panda | Panda | Panda | |||||||||||||||||||||||||||||
Cinquecento | Seicento | 500 | 500 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Punto | Punto | Punto | |||||||||||||||||||||||||||||
Grande Punto | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Tipo | Bravo | Stilo | Bravo | ||||||||||||||||||||||||||||
Tipo | Marea | Linea | Tipo | |||||||||||||||||||||||||||||
Brava | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Croma | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Barchetta | 124 Spider | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 500X | |||||||||||||||||||||||||||||||
600 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sedici | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freemont | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Fullback | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Idea | 500L | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Multipla | Multipla | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Ulysse | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Doblo | Doblo | Doblo | Doblo | ||||||||||||||||||||||||||||
Fiorino | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Ducato | Ducato | Ducato | |||||||||||||||||||||||||||||
Scudo | Scudo | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Fiat Grande Punto TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis