Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
FF modelį, jis nustebino daugelį. Tai buvo ne tik pirmas Ferrari su visais varomais ratais, bet ir pirmas su hečbeko kėbulu, bei didele bagažine. Kaip nekeista tai suveikė – automobilis pasižymėjo populiarumu ir pritraukė naują auditoriją, kurios anksčiau Ferrari nepasiekdavo. Pagal kompanijos tyrimus, FF pirkėjų vidutinis amžius yra 45 metai – tai net 10 metų mažiau nei vidutinis 612 Scaglietti pirkėjas. Taip pat 60% laiko automobilis buvo naudojamas kaip keturvietis, o vidutinė metinė rida net 50% didesnė nei 612 modelio. Taigi, atėjo laikas atnaujinti šį sėkmingą modelį. Naujas modelis pavadintas GTC4Lusso kad ir koks panašus į pirmtaką, yra visiškai naujas modelis. Didžiulis 1920 kg, 4922 mm ilgio ir 1980 mm pločio automobilis atrodo agresyviai, bet kartu ir solidžiai - kažkuo primena ryklį, kogero didįjį baltąjį. Šį įspūdį sustiprina GTC4Lusso interjeras, kuris yra itin išraiškingas, emocionalus, itin prabangus, bet kartu labai “ferrariškas”. Neabejokite visose keturiose vietose suaugę keleiviai sugebės patogiai įsitaisyti. Bagažo skyrius taip pat nenuvilia - 450 litrų erdvę nuleidus sėdynes galima padidinti iki 800 litrų. Užteks ne tik golfo krepšiams. Įdomus sprendimas – priekyje sėdintis keleivis prieš save turi jam skirtą individualų 10.25" colių ekraną per kurį gali matyti ir valdyti automobilio infosistemą. Nestandartinis sprendimas ir kiek pamename pirmas toks serijinėje automobilių gamyboje. Na ir pabaigai belieka paminėti visų Ferrari sielą – puikų variklį. Tai 6,2 litro, 680 AG galios atmosferinis V12 variklis toks kaip ir FF modelyje. Visų varomųjų ratų sistema sukurta taip, kad posūkyje gali atiduoti iki 90% galios išoriniam priekiniam ratui, taip dar labiau pagerinant automobilio pasukamumą. Taigi šį automobilį būtų galima apibūdinti kaip gatvėmis skriejančią raketą su pritvirtintu prabangiu kambariu.
Kai 2011 metais pristatė keturvietį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-09-26
Italai Paryžiaus parodai paruošė patobulintą „Ferrari“ „Ferrari GTC4Lusso T“ yra „GTC4 Lusso“ patobulintas palikuonis, kuris gavo naują 3,8 litro V8 širdį, pasiskolintą iš „California T“. Lyginant su pirmtaku, „GTC4 Lusso T“ V8 motoras yra varomas 602 arklio galių motoru, o tai yra net 72 „žvėriukais“ daugiau nei standartiniame V12.
Beje, tai yra pirmas kartas, kai Italijos automobilių gamintoja „Ferrari“ pirkėjams pasiūlys du variklių pasirinkimus viename modelyje – anksčiau tokios galimybės niekada nebuvo. Taip pat modelis „GTC4Lusso T“ pirmą kartą bus siūlomas tiek varomas vien tik galiniais, tiek visais keturiais ratais. „Ferrari“ atstovų teigimu, premjerai paruoštas modelis bus 80 kilogramų lengvesnis nei standartinis „GTC4 Lusso“. Iš viso automobilis svers apie 1840 kilogramų, nors tai, lyginant su įprastais kasdieniais automobiliais, vis tiek yra gan daug. Iki 100 kilometrų per valandą „GTC4Lusso T“ turėtų įsibėgėti per 3,4 sekundės bei pasiekti maksimalų 335 kilometrų per valandą greitį. Oficialus automobilio debiutas numatytas Paryžiaus automobilių parodoje kitą savaitę. |
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | ||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari GTC4Lusso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis