Markės
486 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Štai naujasis ir pirmasis Ferrari su aštuonių cilindrų centre sumontuotu varikliu su turbina. Visus kam kilo neigiamos mintys apie turbininio variklio veikimą, variklio garsą ir kitus panašius dalykus iškarto galima nuraminti, kad automobilis visais aspektais yra nuostabus. Naujojo Ferrari dizainui priekaištų rasti sunku. Taip, tai 458 modelio evoliucija, taip, pasikeitimų labai nedaug, tačiau visos linijos tapo dar dinamiškesnės, elegantiškesnės, dar gražiau „išpieštos“. Nejučiom kyla mintis, kaip dizaineriai ir taip tobulas pirmtako linijas sugebėjo padaryti dar tobulesnes? Išties, menui ribų nėra. Viduje automobilis taip pat liko labai artimas pirmtakui – 458 modelio gerbėjai jausis kaip namie. Ištiesų naujas modelis turi 85 procentus naujų detalių, tad 488 GTB tapo tobulesnis visomis prasmėmis – modifikuotas California T variklis yra 3.9 litro V8 generuojantis 660 AG galią ir kaip tokiam nedideliam automobiliui nepaprastai didelį 760 Nm sukimo momentą. Palyginimui pirmtakas 458 generavo 564 AG galią ir „vos“ 540 Nm sukimo momentą. Naujas modelis taip pat yra 10 kg lengvesnis, generuoja 50 procentų didesnę prispaudžiamają jėgą ir turi tokį patį oro pasipriešinimo koeficientą. O kaipgi su ta turbina? Trumpai tariant, puikiai. Spaudžiant pedalą iki dugno judėjimo metu net sunku paskyti ar automobilis turi turbiną ar ne – toks greitas yra variklio reagavimas. Ir tai jaučiama važiuojant prie bet kokių sūkių, bet kokia pavara. Variklis skamba neabejotinai kaip viduryje sumontuotas V8. Taip, galbūt ne taip garsiai kaip 458 (kuris tiesą pasakius kartais būna net per garsus), tačiau vistiek puikiai suderintas ir skleidžia neabejotinai sportinio automobilio garsą. Kelyje automobilis elgiasi dar tobuliau nei pirmtakas – tai liečia tiek stabdžius, tiek pakabą, tiek pavarų perjungimo greitį. Žodžiu šiame viename nedideliame automobilyje yra sutalpinta viskas kas jaudina tikrą sportinių automobilių fanatiką.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:



Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt