Markės
423 iš 1912
Citroen Xsara Picasso, 1999 - 2008
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.927% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 22
46% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 45% Ne 55%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen Xsara Picasso yra kompaktiškas vienatūris galintis pasiūlyti komfortišką ir užtikrintą elgesį kelyje. Xsara Picasso buvo Citroen atsakymas į nepaprastai populiarų kompaktišką MPV Renault Scenic. Galinės Picaso sėdynės gali būti išimtos, kad sukurti didesnę talpą kroviniams. Tai netrukus tapo paklausiausia daugiatiksle transporto priemone Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje ir didžiojoje dalyje likusios Europos. 2006 metais Citroen pristatė šio titulo perėmėją - Citroen C4 Picasso, gaminamą ant Citroen C4 platformos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 22
žmogelis | 2014-02-06
Citroen xsara picasso 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas,komfortiškas,nebrangus,mielas akiai.
dažni gedimai,mažai traukos,prastas stabilumas,garso izoliacija,sunku parkuotis nes nesimato priekinio dangktčio
Turiu Citroen xsara picasso 2.0 hdi variklis silpnokas net važiuojant ramiai. Šis auto yra toks automobilis kuris bus jums patogus,praktiškas, bet ir ganėtinai nepatikimas.Turiu xsara picasso 2003 m. gamybos. Per metus nuvažiuoju 15000km auto turiu 3metus. ir gedimų buvo įvairių paviždžiui : kuro siurblys, purkštukai, sankaba ir tt.Iš viso šiam auto sevise remontui buvo išleista 3500litų. Variklis yra geras su varikliu nėra buvę nė vieno gedimo tik trauka galėtu būti geresnė. Automobilio dalys nėra brangios apžiūrėti techninę ir elektroninę pusę.Jei nesigauna rasti geros auto ieškoti kito modelio.
Pilnas atsiliepimas...
Rokas | 2014-01-27
Apie Citroen xsara picasso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis nėra labai brangus,cinkuotas ir praktiškas.
Automobilis nėra patvarus prasta garso izoliacija byra viska kas tame automobilyje yra.
Automobilis gana praktiškas, bet labai labai nepatikimas kaina nesikandžioja šeimoms kas neturi daug pinigų ir nori prancūziško komforto gali rinktis šį automobilį.Nors jei turit šiek tiek storesnę piniginę tokio automobilio tikrai nesiūlyčiau siūličiau Citroen c4 picasso 5 vietų arba Citroen c4 grand picasso 7 vietų .Bet jei jau rinkotės šį automobilį bėda tik prasidės nes mano automobilis 2004 m. pirkau 2011 m. už 13 000 litų. Rida buvo 200 000 nuvažiavau 30 000 tūkstančių birėjo viskas auto labai prasta. Variklis nėra problematiškas, bet norint važiuoti šiek tiek energingiau jis tik kriokia, bet nevažiuoja. Citroen xsara picasso remontas nėra brangus, bet labai dažnai reikia važiuoti į servisa. Jei turite šiek daugiau pinigų tikrai tokio automobilio nepirkti o jei pirksit itin atidžiai apžiūrėti.
Pilnas atsiliepimas...
Laimonas (27m) | 2013-08-28
Citroen Xsara Picasso 2.0HDi (2002-10)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvumas, Patikima vaziuokle, patraukli isvaizda, varikliai (HDi)
Garso izoliacija, matomumas posukiuose, 66kW ''ryskiai'' per mazai
Labai erdvus automobilis. Patraukli isvaizda. Labai maloniai vairuojamas. Ganetinai minksta pakaba, vaziuojant jausmas lyg sedetum antram aukste. Dienos sviesoje, saulei svieciant i panele, nematysite nieko skaitmeniniame ekrane, nedidelis minuselis.. ;) KALBANT APIE ELEKTRONIKA.. DEJA, AS NEPASTEBEJAU JOKIU TRUKUMU.. vazineju jau treti metai, kol kas viskas veikia ideliai. TFU, TFU.. Verta pamineti, jai rida buvo atsukineta, tada spidometras pradeda kartais uzstrigti, taip yra. ir taip bus. deja. Pamineciau tai, kad vaziuojant dideliu greiciu, labai girdimas variklis salone, o tai erzina.. prastoka izoliacija.. daugiau minusu kaip ir nematau... VISKA SUSUMAVUS - TAI TIKRAI NEBLOGAS AUTOMOBILIS vyresniam zmogui, seimai.. Variklis 2.0HDi 66kW, labai patikimas ir tarnaujantis puikiai. Tiesa.. Jegos trukumas tikrai pasijaucia, ypac pajudant is vietos. Variklis labai reiklus degalams, tikrai nepatartina pilti ne is koloneles.. Siaip problemu su varikliu tikrai nera, ir neturetu buti, jai jis yra priziurimas ir viskas keiciama savo laiku. Kalbant apie sanaudas, man kelyje vaziuojant 90-100km/h greiciu, ''ryja'' 5 - 5,8L / 100km. Mieste, mieste.. tikrai niekur nedingsite be 8L..Tai tikrai normalu, tokiam dideliam ir sunkiam automobiliui. Daliu kainos tikrai nesikandzioja! Labai patvari vaziuokle. Nesumokesite uz vaziuokles remonta daugiau nei moka Audi, Volvo, Opel ar kiti vairuotojai.. Apie nuvertejima nekalbu. LAI APIE TAI KALBA PEREKUPAI!. As vazineju ir parduot nezadu. Nepatartina pirkti modelio su 1.6 benzininiu varikliu. Kuro sanaudos labai dideles ( 11L / 100km mieste) , variklis ryskiai per silpnas, tokiai dideliai masinai.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2013-06-28
CITROEN XSARA PICASSO 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvi masina, ir neblogi varikliai, daugiau ju nera
Jokio patikimumo, surinkimo kokybe nekokia
Vien problemos, problemos ir dar karta problemos Variklis neblogas Nekasdieninis automobilis. Jei norite vazineti kiekviena diena, tai i metus reikia investuoti apie 3 tuks. Lt. Tada vazinesite patenkinti. Nepirkite !!!
Pilnas atsiliepimas...
Dariuš | 2013-05-09
CITROEN XSARA PICASSO 2001 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, talpus, patogus, malonus vairuoti
elektronika, patikimumas, surinkimo kokybė
Važinėju su juo 2 metus. Pirkau 2011 metais už 9 tūks. Lt. 2001 metų, 2.0 hdi 66kw, rida buvo 185000 km. Pravažiavau jau 25 tūkst. km ir galiu pasakyti vieną dalyką: automobilis yra labai kaprizingas. Kiekvieną mėnesį atsiranda vis nauja problema. Iš karto turėjau problemų su elektroniką, neužsivęsdavo variklis, arba pavyzdžiui važiuojant kelyje pats išsijungdavo, o po to už kokių 15 min užsivesdavo kaip nieko nebuvę. Priekinių stabdžių diskai ir kalodėlės greitai nusidėvi: per 25 tūks. km du kartus juos keičiau. Pakaba nėra labai patikima, bijo mūsų kelių. Ratų guolius irgi reikia gan dažnai keisti. Žodziu, per 2 metus vairavimo su šiuo citroenu pakeičiau: 2 kartus priekinius stabdžių kaladėles, galinių stabdžių kalanėles, du kartus tvarkiau pakaba, pakeičiau sankabą, sankabos trosą, ir dar visokių smulkmenų tokių kaip ratų guolius ( keičiau visų ratų) , rankinio stabdžio trosą itt. Būna problemų, tačiau bendrai tariant yra neblogas, ekonomiškas, vasara pripilus pilną baką degalų pravažiuodavai 1050 km, vidutiniškai suvartoja apie 5,5 l / 100 km vasara ir maždaug 6.8 l/ 100 km žiema. Automobilį pirkau 2011 metais. Mokėjau 9 tūkst. Lt. Per du metus kaina nukrito iki 6500 Lt. Siūlyčiau automobilį tikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
gosha | 2013-04-27
apie pikasa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis,cinkuotas kebulas daug erdves.
silpna vaziuokle pigus salonas,prasta garso izoliacija ir labai daznai gendantis
teko tureti si automobili trejus metus,labai dziaugiuosiu juo atsikrates t.y.pardaves.pries tai niekada neturejau prancuzo,bet po sitos turbut negreitai ir turesiu.kaip pirkau buvo prabeges 150000 rida tikra buvo nes pats is vokieciu muzikanto kazkokio tai nusipirkau :)maniskis buvo 1,6 benzas 2001 apart gero cinkuoto kebulo ir variklio(nors sis ryskiai per silpnas buvo,i kalna sunkiai ilipdavo)nieko gero pasakyt negaliu.salonas pigios barskancios plastmases,garso izoliacijos nulis,gyrgzdancios ir sunkiai darinejancios dureles,nepatogios sodynes ant staigesnio posukio galima ispulti,nes ant staigiu posukiu,tai visa perkrypsta,teko keist priekine sodyne,nes suluzo :) silpna priekine vaziuokle per 60000 tris sykius perrinkta buvo,o ypac nelaike atraminiai amortizatoriu guoliai tris ar keturis kartus keite.keiciau sankaba trosa sankabos teko du kartus keisti,ziema uzsaldavo pavaru svirties trosai tai begi su dviem rankom reikdavo jungti,iki kol masina isildavo.vairo kolonele teko restauruoti,nes nauja kosmosa kainavo,kondiskes siurbli keiciau nu ir dar visokiu fiti miti islysdavo.per stipru lietu pora kartu uzgeses buvau kokiom pora valandu,nes kompas durnoj vietoj stovi ,tai tiesiog uzliedavo.pries parduodant pradejo ratai galiniai skestis,remontas butu kainaves apie 800lt.bet pavyko pardutot su sia beda:) variklis tikrai neblogas,nebrangus aptarnavimas tepalo keitimo intervalas 15000 tepalo neeme nei laso ir siaip dirbo kaip laikrodis,tik sis 1,6 siam pikasui ryskiai per silpnas detales ne is brangiuju,bet ju labai daznai reikia,o siaip pavyko parduot neblogai nes vizualiai auto atrode gerai,berods apie 1000 euru pigiau nei buvau pirkes pries tris metus. turbut geriausia tiems kam reikalinga masina nuvaziuot sekmadieniais i baznycia ir savaitgaliais i darza arba soda.
Pilnas atsiliepimas...
EDMUNDAS | 2013-02-26
CITROEN XSARA PICASSO 2.0 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis geras ir nedaug valgo kuro
Alektronikos gedimai,nestabili kelyje,garso izoliacija prasta,pagal kaina nereikia noreti superines masinos.
Dizainas gan neblogas,erdvi masina. Su varikliu problemu neturejau-dirba kaip bitute
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2011-09-29
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI 2000m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Xsara Picasso yra unikali. Savo estetika, savo praktiškumu, savo stiliumi. Unikali savo standartinės komforto ir saugumo įrangos kiekiu: joje yra viskas, ko reikia.
Galėtų būti geresnė garso izoliacija. Keistas "golfininkų", "vw'ageninkų" požiūris ir atsiliepimai.
Xsara Picasso yra tarytum meno kūrinys. Pakanka dirstelėti į avangardistines linijas, kad suvoktumėte, kad tai nėra tik paprastas automobilis. Jis laužo visus automobilių estetikos kanonus ir kuria naujus, sujungdamas erdvę ir materiją. Čia puikiai dera automobilio gaubtos linijos ir dinamiškumas. Jo silueto kontūrai puikūs, automobilis nei perdaug apvalus, nei per daug masyvus. Galinis ir priekinis stiklai tarytum įsilieja į automobilio aptakias formas. Jo išvaizda primena ateities koncepcinius automobilius, o stilius tikrai novatoriškas. Automobilio ilgis 4,27m neleidžia pilnai įsivaizduoti jo erdvaus interjero. Juk net 550 dm³ dydžio bagažinė – tai rekordinės talpos bagažinė. Jos aukštis yra 90 cm, o apatinė dalis yra 56 cm aukštyje, todėl į bagažinę patogu krauti sunkius daiktus. Galinės vienodo pločio sėdynės yra labai patogios, sulankstomos ir jei reikia visai lengvai išimamos. Išėmus bent vieną galinę sėdynę, bagažinės ilgis padidėja iki 2,35m. Picasso pirkėjui suteikiama pati didžiausia naudinga talpa, lyginant su automobiliais konkurentais. Pagal savo paskirtį, komfortabilumą, Xsara Picasso yra priskiriamas vienatūriams, tačiau pagal vairavimo sąlygas jį galima pavadinti puikiausiu lengvuoju automobiliu. Jo nepriklausoma MacPherson tipo priekinė pakaba su statramsčiais, o galinė su pakabos išilginėmis svirtimis ir stabilizatoriais, garantuoja stabilų važiavimą. Automobilio aukštis (1,63m) yra idealus: mašina kelyje stovi tvirtai, sukelia patikimumo jausmą. Pačios paskutinės kartos stabdžių ABS sistema yra automobilio standartinėje įrangoje. Netgi važiuojant slidžiu keliu, galima puikiai valdyti automobilį. Dėka priekinio didžiulio stiklo, matomumas yra išskirtinis. Tą patį galima pasakyti ir apie matomumą į šonus bei galą. Išoriniai šildomi, elektra valdomi veidrodėliai dideliu kampu apima kelią, o vidinį galima nureguliuoti įpatingai tiksliai. Xsara Picasso – “protingas” automobilis. Automobilio įrangos sąrašas įspūdingas. Tai suteikia daugybę patogumų šio automobilio vairuotojui. Kad ir pavyzdžiui, audio sistema. Ją galima valdyti neatitraukiant rankų nuo vairo. Jos garsas automatiškai kinta, keičiantis važiavimo greičiui. Arba žibintai, kurie lieka švytėti vieną minutę po jų išjungimo. Labai patogu tamsiu paros metu. Taip pat priekinių ir galinių stiklų valytuvai, kurie dirba priklausomai nuo kritulių intensyvumo. O kiek dar funkcijų, kurias atlieka borto kompiuteris! Tai ir perspėjantys, ir informuojantys signalai. Vairuoti tokį “protingą” automobilį yra tikrai puiku. Automobilio borto kompiuteris įkomponuotas pačiame priekinės panelės centre, todėl jo parodymai yra puikiai matomi visiems keleiviams, tiek sėdintiems priekyje, tiek gale. Vairuotojo vieta labai patogi, komfortabili sėdynė leidžia patogiai įsitaisyti. Vairo ir sėdynės aukštis yra reguliuojamas. Galinės sėdynės yra tokiame aukštyje, kad sėdintys gale matytų kelią. Galinės sėdynės truputį atsilenkia atgal, kad būtų patogiau ilsėtis. 12V rozetė, esanti virš galinės sėdynės, tinka pasijungti kompiuteriniams žaidimams. Automobilio privalumas – interjeras, kuris yra ir modernus, ir praktiškas. Kuriant šį automobilį buvo daug mąstoma apie visapusišką vairavimo malonumą ir visų penkių keleivių komfortą, neišskiriant ir vaikų. Tokios paskirties automobiliuose pasirūpinimas vaikais, jų saugumu yra būtinas. Todėl displėjuje yra informuojantis signalas apie durų uždarymą. Jei durys atdaros, pasigirsta signalas ir informacinė eilutė displėjuje. Kad mažieji keleiviai būtų saugūs, sėdėdami ant užpakalinės sėdynės, ir neatidarytų šoninių durų, yra įtaisytas užraktas, kuris atrakinamas tik su automobilio raktu. Nuoroda borto kompiuteryje pažymi šią paslaugą. Automobilio gale įrengti trijų taškų saugos diržai, kurie gali būti taip segami, kad neveržtų vaiko kaklo. Fiksuojamos Isofix vaikų kėdutės gali būti įtaisytos priekinėje ir dviejose galinėse sėdynėse. Kai vaiko kėdė įrengiama priekinėje keleivio vietoje, keleivio oro pagalvė gali būti išungiama. Pasyviai keleivio apsaugai Xsara Picasso pateikia pačias naujausias ir pačias efektyviausias technologijas. Keleivio sėdėsena yra aukštesnė nei įprastame automobilyje, todėl jis gerai apsaugotas ir iš šonų.Taip pat apsauga bus suteikta ir priešpriešinio smūgio atveju. Visose automobilio modifikacijose yra keturios oro pagalvės: dvi priekinės 45l vairuotojui ir 90l keleiviui, o taip pat dvi šoninės pagalvės. Automobilio duryse yra apsauginiai strypai, sėdynės suprojektuotos taip, kad saugos diržai suteiktų didžiausią saugumą. Visos vietos automobilyje yra įrengtos su pirotechniniais, 3 padėčių saugos diržais. Xsara Picasso yra įvertintas net 4-iomis saugos žvaigždutėmis, suteiktomis atlikus “EuroNCAP” smūginius testus (crash-test). Tai reiškia , kad šio automobilio pasyvusis saugumas yra aukšto lygio. Važiuojant Xsara Picasso galima jaustis tikrai saugiai! Automobilyje labai daug komforto įrangos: priekinių sėdynių porankiai; 12V rozetė; “Modubox” sulankstoma dėžutė su ratukais bagažinėje, į kurią galima sudėti iki 18 kg; priekinės sėdynės, atsilenkiančios į horizontalią padėtį; tonuoti langai; oro recirkuliacijos sistema su dulkių filtru; atsilenkiantys padėklai priekinių sėdynių nugarėlėse; dvi 9l talpos dėžutės daiktams po kojomis; dėžutės daiktams šoninėse duryse; atlenkiamas galinės viduriniosios sėdynės atlošas, suformuojantis staliuką; 15l apšviečiamas skyrelis įvairiems daiktams susidėti; dėžutės po priekinėmis sėdynėmis susidėti žemėlapiams ir t.t.; priekinėje panelėje dėžutė CD, mobiliajam telefonui ar gėrimo buteliukams; dėžutė po vairu, kur galima dėti pirštines, akinius ar mobilųjį telefoną. Patogumai, skirti vairuotojui: naktinis prietaisų skydelio apšvietimas (šviečia tik greičio displėjus); priekiniai žibintai su uždelstu išsijungimu (lieka švytėti dar minutę po išjungimo); radio garsas stiprėja didėjant greičiui; garso aparatūra galima naudotis dar 30 min. po u˛degimo raktelio ištraukimo; priekiniai valytuvai dirba greičiau didėjant greičiui; automobiliui važiuojant atgal galinis valytuvas pradeda veikti automatiškai, jei veikia priekiniai; borto kompiuteris pateikia momentines bei vidutines kuro sąnaudas, vidutinį greitį, bendrą ridą ir kt. 2.0HDi turbodyzelinis, tiesioginio įpurškimo 90 AG variklis, pasižymintis tyliu darbu, ekologiškumu ir, savaime aišku, ekonomiškumu – degalų sąnaudos užmiestyje tik 4,6 l/100km, o maksimalus jo sukimo momentas yra net 20,5 Nm vos tik prie 1900 aps/min. Per 3 metų laikotarpi pakeičiau: priekinius stabdžiu diskus, rankinio trosą, galinius stabdžių diskus, visa kita kas susijo su eksploatacija. Kainos nuvertėjimas - apie 1000Lt per metus. Perkant ne nauja automobilį, būtinai pažiūrėti galinio tilto torsijono svirčių guolius: jei sudilę, ratai stovi ne tiesiai, o išvirtę į vidų - remontas gana nepigus. Perkant, bendra techninė automobilio būklė turi būti pakankamai gera. Automobilis kuriam reikia dėmesio. Laiku pakeitę eksploatacines dalis, į gedimus nežiūrėsite pro pirštus - turėsite puiku automobilį, su kuriuo bus smagu važiuoti ir į darbą, ir į tolimesnes keliones su šeima ar draugais, ir iš sodybos ar sodo nuvežti/parvežti didesnio talpumo reikalaujančius krovinius.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2011-05-16
elektronika, elektronika:((
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, daug vietos viduj ir bagažinėj, ekonomiškas, smagus dizainas
Pirkom naują iš salono. Po 3 metų, vos pasibaigus garantijai prasidėjo permanentinės bėdos su elektronika: nei iš šio nei iš to genda davikliai, net visa panelė
Citroen Xara Picasso 2006 m. 1,6 L. ekonomiškas, santykinai nebrangus, bet stipriai ir kaina krenta su metais. Lietuvos klimato neatlaiko. Verta pirkti tik naują, nes greitai jame viskas dėvisi. Turint daugiau pinigų - jo nesirinkčiau.
Pilnas atsiliepimas...
Eduardas | 2011-02-24
Citroen Xsara picasso 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Brangus pagrindinio diržo keitimas - 700lt, žiema -17 užšala pavarų perjungimo troseliai, įšylus defektas dingsta, durų centrinis irgi šaltu metu kvailioja. Šiaip smagi mašina... 1.9 dyzelis Priekinius stabdžių diskus, kairės pusės šarnyrą, vairo traukutes, ant variklio dedamo plasmasinio laikiklio lizdą - plastmasinėm galvutėm uždėti - 3 kartus tą patį, pagrinį diržą, generatoriaus ddiržądiržą, generatoriaus šepetelius.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt