Markės
354 iš 1562
Citroen Xsara Picasso 1999 - 2008
Citroen Xsara Picasso, 1999 - 2008
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.026% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 21
44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 48% Ne 52%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Citroen Xsara Picasso yra kompaktiškas vienatūris gaminamas nuo 1999 metų. Automobilis gali pasiūlyti komfortišką, tolygų važiavimą, gerą valdymą. Xsara Picasso buvo Citroen atsakymas į nepaprastai populiarų kompaktišką MPV Renault Scenic. Galinės Picaso sėdynės gali būti išimtos, kad sukurti didesnę talpą kroviniams. Tai netrukus tapo paklausiausia daugiatiksle transporto priemone Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje ir didžiojoje dalyje likusios Europos. 2006 metais Citroen pristatė šio titulo perėmėją - Citroen C4 Picasso, gaminamą ant Citroen C4 platformos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Justas | 2011-09-29
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI 2000m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Xsara Picasso yra unikali. Savo estetika, savo praktiškumu, savo stiliumi. Unikali savo standartinės komforto ir saugumo įrangos kiekiu: joje yra viskas, ko reikia.
Galėtų būti geresnė garso izoliacija. Keistas "golfininkų", "vw'ageninkų" požiūris ir atsiliepimai.
Bendras automobilio aprašas
Xsara Picasso yra tarytum meno kūrinys. Pakanka dirstelėti į avangardistines linijas, kad suvoktumėte, kad tai nėra tik paprastas automobilis. Jis laužo visus automobilių estetikos kanonus ir kuria naujus, sujungdamas erdvę ir materiją. Čia puikiai dera automobilio gaubtos linijos ir dinamiškumas. Jo silueto kontūrai puikūs, automobilis nei perdaug apvalus, nei per daug masyvus. Galinis ir priekinis stiklai tarytum įsilieja į automobilio aptakias formas. Jo išvaizda primena ateities koncepcinius automobilius, o stilius tikrai novatoriškas. Automobilio ilgis 4,27m neleidžia pilnai įsivaizduoti jo erdvaus interjero. Juk net 550 dm³ dydžio bagažinė – tai rekordinės talpos bagažinė. Jos aukštis yra 90 cm, o apatinė dalis yra 56 cm aukštyje, todėl į bagažinę patogu krauti sunkius daiktus. Galinės vienodo pločio sėdynės yra labai patogios, sulankstomos ir jei reikia visai lengvai išimamos. Išėmus bent vieną galinę sėdynę, bagažinės ilgis padidėja iki 2,35m. Picasso pirkėjui suteikiama pati didžiausia naudinga talpa, lyginant su automobiliais konkurentais. Pagal savo paskirtį, komfortabilumą, Xsara Picasso yra priskiriamas vienatūriams, tačiau pagal vairavimo sąlygas jį galima pavadinti puikiausiu lengvuoju automobiliu. Jo nepriklausoma MacPherson tipo priekinė pakaba su statramsčiais, o galinė su pakabos išilginėmis svirtimis ir stabilizatoriais, garantuoja stabilų važiavimą. Automobilio aukštis (1,63m) yra idealus: mašina kelyje stovi tvirtai, sukelia patikimumo jausmą. Pačios paskutinės kartos stabdžių ABS sistema yra automobilio standartinėje įrangoje. Netgi važiuojant slidžiu keliu, galima puikiai valdyti automobilį. Dėka priekinio didžiulio stiklo, matomumas yra išskirtinis. Tą patį galima pasakyti ir apie matomumą į šonus bei galą. Išoriniai šildomi, elektra valdomi veidrodėliai dideliu kampu apima kelią, o vidinį galima nureguliuoti įpatingai tiksliai. Xsara Picasso – “protingas” automobilis. Automobilio įrangos sąrašas įspūdingas. Tai suteikia daugybę patogumų šio automobilio vairuotojui. Kad ir pavyzdžiui, audio sistema. Ją galima valdyti neatitraukiant rankų nuo vairo. Jos garsas automatiškai kinta, keičiantis važiavimo greičiui. Arba žibintai, kurie lieka švytėti vieną minutę po jų išjungimo. Labai patogu tamsiu paros metu. Taip pat priekinių ir galinių stiklų valytuvai, kurie dirba priklausomai nuo kritulių intensyvumo. O kiek dar funkcijų, kurias atlieka borto kompiuteris! Tai ir perspėjantys, ir informuojantys signalai. Vairuoti tokį “protingą” automobilį yra tikrai puiku. Automobilio borto kompiuteris įkomponuotas pačiame priekinės panelės centre, todėl jo parodymai yra puikiai matomi visiems keleiviams, tiek sėdintiems priekyje, tiek gale. Vairuotojo vieta labai patogi, komfortabili sėdynė leidžia patogiai įsitaisyti. Vairo ir sėdynės aukštis yra reguliuojamas. Galinės sėdynės yra tokiame aukštyje, kad sėdintys gale matytų kelią. Galinės sėdynės truputį atsilenkia atgal, kad būtų patogiau ilsėtis. 12V rozetė, esanti virš galinės sėdynės, tinka pasijungti kompiuteriniams žaidimams. Automobilio privalumas – interjeras, kuris yra ir modernus, ir praktiškas. Kuriant šį automobilį buvo daug mąstoma apie visapusišką vairavimo malonumą ir visų penkių keleivių komfortą, neišskiriant ir vaikų. Tokios paskirties automobiliuose pasirūpinimas vaikais, jų saugumu yra būtinas. Todėl displėjuje yra informuojantis signalas apie durų uždarymą. Jei durys atdaros, pasigirsta signalas ir informacinė eilutė displėjuje. Kad mažieji keleiviai būtų saugūs, sėdėdami ant užpakalinės sėdynės, ir neatidarytų šoninių durų, yra įtaisytas užraktas, kuris atrakinamas tik su automobilio raktu. Nuoroda borto kompiuteryje pažymi šią paslaugą. Automobilio gale įrengti trijų taškų saugos diržai, kurie gali būti taip segami, kad neveržtų vaiko kaklo. Fiksuojamos Isofix vaikų kėdutės gali būti įtaisytos priekinėje ir dviejose galinėse sėdynėse. Kai vaiko kėdė įrengiama priekinėje keleivio vietoje, keleivio oro pagalvė gali būti išungiama. Pasyviai keleivio apsaugai Xsara Picasso pateikia pačias naujausias ir pačias efektyviausias technologijas. Keleivio sėdėsena yra aukštesnė nei įprastame automobilyje, todėl jis gerai apsaugotas ir iš šonų.Taip pat apsauga bus suteikta ir priešpriešinio smūgio atveju. Visose automobilio modifikacijose yra keturios oro pagalvės: dvi priekinės 45l vairuotojui ir 90l keleiviui, o taip pat dvi šoninės pagalvės. Automobilio duryse yra apsauginiai strypai, sėdynės suprojektuotos taip, kad saugos diržai suteiktų didžiausią saugumą. Visos vietos automobilyje yra įrengtos su pirotechniniais, 3 padėčių saugos diržais. Xsara Picasso yra įvertintas net 4-iomis saugos žvaigždutėmis, suteiktomis atlikus “EuroNCAP” smūginius testus (crash-test). Tai reiškia , kad šio automobilio pasyvusis saugumas yra aukšto lygio. Važiuojant Xsara Picasso galima jaustis tikrai saugiai! Automobilyje labai daug komforto įrangos: priekinių sėdynių porankiai; 12V rozetė; “Modubox” sulankstoma dėžutė su ratukais bagažinėje, į kurią galima sudėti iki 18 kg; priekinės sėdynės, atsilenkiančios į horizontalią padėtį; tonuoti langai; oro recirkuliacijos sistema su dulkių filtru; atsilenkiantys padėklai priekinių sėdynių nugarėlėse; dvi 9l talpos dėžutės daiktams po kojomis; dėžutės daiktams šoninėse duryse; atlenkiamas galinės viduriniosios sėdynės atlošas, suformuojantis staliuką; 15l apšviečiamas skyrelis įvairiems daiktams susidėti; dėžutės po priekinėmis sėdynėmis susidėti žemėlapiams ir t.t.; priekinėje panelėje dėžutė CD, mobiliajam telefonui ar gėrimo buteliukams; dėžutė po vairu, kur galima dėti pirštines, akinius ar mobilųjį telefoną. Patogumai, skirti vairuotojui: naktinis prietaisų skydelio apšvietimas (šviečia tik greičio displėjus); priekiniai žibintai su uždelstu išsijungimu (lieka švytėti dar minutę po išjungimo); radio garsas stiprėja didėjant greičiui; garso aparatūra galima naudotis dar 30 min. po u˛degimo raktelio ištraukimo; priekiniai valytuvai dirba greičiau didėjant greičiui; automobiliui važiuojant atgal galinis valytuvas pradeda veikti automatiškai, jei veikia priekiniai; borto kompiuteris pateikia momentines bei vidutines kuro sąnaudas, vidutinį greitį, bendrą ridą ir kt.
Variklis
2.0HDi turbodyzelinis, tiesioginio įpurškimo 90 AG variklis, pasižymintis tyliu darbu, ekologiškumu ir, savaime aišku, ekonomiškumu – degalų sąnaudos užmiestyje tik 4,6 l/100km, o maksimalus jo sukimo momentas yra net 20,5 Nm vos tik prie 1900 aps/min.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per 3 metų laikotarpi pakeičiau: priekinius stabdžiu diskus, rankinio trosą, galinius stabdžių diskus, visa kita kas susijo su eksploatacija. Kainos nuvertėjimas - apie 1000Lt per metus.
Patarimai perkančiajam
Perkant ne nauja automobilį, būtinai pažiūrėti galinio tilto torsijono svirčių guolius: jei sudilę, ratai stovi ne tiesiai, o išvirtę į vidų - remontas gana nepigus. Perkant, bendra techninė automobilio būklė turi būti pakankamai gera. Automobilis kuriam reikia dėmesio. Laiku pakeitę eksploatacines dalis, į gedimus nežiūrėsite pro pirštus - turėsite puiku automobilį, su kuriuo bus smagu važiuoti ir į darbą, ir į tolimesnes keliones su šeima ar draugais, ir iš sodybos ar sodo nuvežti/parvežti didesnio talpumo reikalaujančius krovinius.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai