Markės
350 iš 1562
Citroen Xantia 1993 - 2001
Citroen Xantia, 1993 - 2001
539Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 39
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Citroen Xantia yra vidutinės klasės šeimos automobilis, kurio buvo parduota daugiau kaip 1.2 milijonai per 8 gamybos metus. Xantia dizainas yra sukurtas italų Bertone kompanijos. Automobilis pakeitė Citroen BX modelį ir tapo gerokai šiuolaikiškesnis, kad galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E ir Opel Vectra. Xantia buvo gaminamas kaip hečbekas ir universalas ir savo išvaizda išsiskyrė iš konservatyvių Ford Mondeo ar Opel Vectra tarpo, tačiau Xantia pardavimai nors ir neblogi nenurungė minėtų modelių. Iš inžinerinės pusės didžiausias Xantia privalumas – jos pakaba. Brangesni modeliai buvo gaminami su pažangia XM modelio Hydractive kompiuteriu valdoma hidropneumatine pakaba. Ši pakaba esant normalioms salygoms parūpina labai komfortišką važiavimą, tačiau kartu kontroliuoja pakabos standumą stabdymo, pagreičio ar posūkių metu. Ši sistema dar vadinama aktyviaja pakaba. Be to Xantia turėjo ir galinius vairuojamus ratus – kaip ir kai kurie japoniški modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Linas | 2014-04-25
Automobilis už 1000lt
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pakabos minkštumas, talpumas, maža kaina, patikimumas, nerūdyja
Nublunkantys žibintai, genda elektronika, turi pasikelti kol gali pradėti važiuoti
Bendras automobilio aprašas
Viskas prasidėjo nuo to kai prieš išvykstant į užsienį pardavėme savo apynauję KIA ir reikėjo automobilio porai mėnesių. Nusprendėm nusipirkti Xantia už 1000lt. Tai buvo benzininė 1.8l 1993m mašinytė. Kėbulas turėjo keletą smulkių defektų, bet ne rūdžių, kiek žinau jos cinkuotos. Mūsų modelis neturėjo praktiškai jokios komforto įrangos, tik elektroninius langu pakelėjus prieky. Pakaba buvo pakankamai tvarkinga, niekas nebarškėjo, mašina kėlėsi greitai ir be problemų. Kaip tik baiginėjosi technikinė ir ją praėjo iš antro karto - pirmo nepraleido dėl gumos nusimovusios nuo hidraulinio amortiko bei netinkamų padangų, visa kita buvo be trūkumų, kas maloniai nustebino. Pravažiavome, tesa pasakius, kiek ilgiau nei 2 mėnesius. Jau prasumome su ja 30000km, nes tai labai patogus ir patikimas automobilis. Važiuoklė yra nuostabi ir net atsisėdus į apynaują mašiną trūksta to Xantios minkštumo ir plaukimo keliu. Su šiuo Citroenu nereikia žiūrėti į kelią priešais save su mikroskopu ir ieškoti duobių - tu jų tiesiog nejauti ir nesirūpini tuo. Tiesa pasakius nestabdydavau ir prieš gulinčius policininkus... Tinkamai susireguliavus vairo padėtį ir sėdynę ilgesnės kelionės labiau primindavo pailsėjimą namie minkštame fotelyje nei darbą vairuojant. Vietos daug, bagažinė talpi. Durelės plačios, įsėsti paprasta tiek į priekį tiek į galą. Apskritai jei ne komforto įrangos trūkumas bei moralinis mašinos susenėjimas, kažin ar kiltu man noras jį keisti kitu. Dabar apie trūkumus. Didžiausias tai laukti kol mašina pasikels prieš pradedant važiuoti. Na, kartais tos minutės tikrai brangios ir norisi tiesiog sėsti ir važiuoti. Naujesniuose modeliuose kiek žinau tai išspręsta. Kitas trūkumas - nuo amžiaus išblunkantys galiniai bei priekiniai žibintai, sunkiai ranka reikia kelti bagažinę, lūžinėja pavarų svirties plastmasinė apdaila, nepatikima elektroninė dalis.
Variklis
1.8l variklio galios pilnai užteko, nes tai ne lakstymui skirta mašina. Apskritai atsisėdus tiesiog dingsta bet koks noras lenktyniauti ar drąskytis, norisi tiesiog relaksuoti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontavau galinį hidraulini amortizatorių, 350lt, pirkau naujus priekinius žibintus, 260lt, dar kažkokią tarpinė tarp variklio ir išmetimo sistemos keitė, 120lt. Ir tai viskas per metus laiko. Tiesa pasakius buvau didelis skeptikas apie automobilius už 1000lt, bet ši mašina mano nuomonę pakeitė. Žinoma jau nusipirkau naujesnę, bet bet kam kam reikia laikino auto už mėnesio nuomos kainą - rekomenduoju šį Citroen. Koks gali būti nuvertėjimas nuo 1000lt?
Patarimai perkančiajam
Didžiausias patarimas žiūrėti kad butų tvarkingas salonas ir kėbulas. Visa kita sutvarkoma, ir tikrai ne už milijonus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai