Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E ir Opel Vectra. Xantia buvo gaminamas kaip hečbekas ir universalas, o savo išvaizda išsiskyrė iš konservatyvių Ford Mondeo ar Opel Vectra tarpo. Tačiau Xantia pardavimai nors buvo neblogi nenurungė minėtų modelių. Iš inžinerinės pusės didžiausias Xantia privalumas – jos pakaba. Brangesni modeliai buvo gaminami su pažangia XM modelio Hydractive kompiuteriu valdoma hidropneumatine pakaba. Ši pakaba esant normalioms salygoms suteikia itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau kartu kontroliuoja pakabos standumą stabdymo, pagreičio ar posūkių metu. Ši sistema dar vadinama aktyviaja pakaba. Be to Xantia turėjo ir galinius vairuojamus ratus – kaip ir kai kurie japoniški modeliai.
Citroen Xantia yra vidutinės klasės šeimos automobilis, kurio buvo parduota daugiau kaip 1.2 milijonai per 8 gamybos metus. Xantia dizainas yra sukurtas italų Bertone kompanijos. Automobilis pakeitė Citroen BX modelį ir tapo gerokai modernesnis, kad galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: donatas | 2011-11-25 |
citroen xantia 1.8 benzinas/dujos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
minksta, konfortiska
nezinau, isvardijau pagrinda
|
Bendras automobilio aprašas |
automobilis, gana patvarus, eiline xantia atrodo kvailai (raketa) bet , truputi patamsinus langus, uzdeti lietnikai tikrai pakeicia masina i geraja puse, turiu 93m xantia, kaip sakant padaryta viskas , pirkau su isvirtusiais ratais ( guoliai pereja galinio tilto), vaziuokle truputi bildejo ir sferas pildyt reikejo, taigy galinio tilto tvarkymas man atsejo 510lt kadangi ten reikejo viena dali keist , nes buvo ''ispista'' guoliu 60lt, sferu pildymas, aciu dievuj pas mane tik 5 sferos , vienos kaina 30lt , taigy 150 lt :) ir vaziuokle, tvarkiau celinblokus , ir 1 traukes antgali, celinblokai jei neklystu +- 30lt, 35lt , antgalis 25lt, tai va viska sudejus, dabar masina tvarkinga, jau vazineju puse metu ir tikrai dar nezadu kist pinigu i remonta, tik nusimato duju reduktoriaus keitimas :)) |
Variklis |
1,8 75kw , jo priejimas tai neduok dieve prie daliu, teko keist starteri, tai patikekit, laidu, plasmasiu daug... :)) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
pirkau itikro uz 1800lt , bet va tvarkymai ir t.t. , bet nezadu jos parduot, todel nelabai ir ziuriu i kainas:) man asmeniskai 21, bet problemu nebuvo , del kainu ir pan :) duju valgo apie 10 kaip ir visiem :) |
Patarimai perkančiajam |
zekit, kad nebutu isklise ratai, kai pasikelia hidraulika i vaziavimo poza, paspaudinekit gala, turi labai svelniai nulinguot, jei kietas galas, pizda galinio tilto guoliam :) kaina nepigi apie 500lt abieju ratu, jei greit nuseda, pagrindine liga pagrindines sferos slegis nukrites :) 30lt uzspildymas :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen Xantia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis