Markės
400 iš 1917
Citroen C5, (DC/DE) 2000 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo pirmtakų, šio C5 hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-02-14
Citroen C5 1.6 HDI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, ekonomiškumas, kainos ir kokybės santykis
Automobilis, kuris reikalauja akylesnės eksploatacinės priežiūros, pasukamumas
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,6
Bendras automobilio aprašas
Jau daugiau nei pusė metų (pravažiuota 10 000 km.) turiu Citroen C5 2006 m. 1.6 hdi. Pirkau aukštesne nei rinkos kaina, mokėjau 2300 eur. Už šią kainą gavau 148 tūkst. bėgusį automobilį su visais servisais iki pat galo (tikrinta oficialiam servise), jau ten buvo pakeisti visi diržai, netgi pakeistas FAP filtras (matyt buvęs šeimininkas netaupė ekologijai). Sakyčiau 1.6 hdi toks tik tik, nežinau ar kitą kartą rinkčiausi šį motorą. Mieste kaip ir užtenka bet autostradoj 130 km/h ir jau 3000 apsuk, sakyčiau daugokai, todėl kas mėgsta greitį siūlyčiau šį motorą apeiti ir imti 2.0 Hdi. Kas liečia patį važiavimą tai automobilis nevažiuoja, o plaukia. Vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Kas nustebino, kad prie šio silpno motoro bendra auto komplektacija tikrai neskurdi: 2 zonų klimato kontrolė, automatiškai užsilankstantys veidrodėliai, automatiškai pritemstantis centrinis veidrodėlis, borto kompas, parktronikai priekyje ir gale, kas dar nustebino, kad jau yra vidurio juostos daviklis, palydėk mane namo funkcija (šviesos) ir daug kitų funkcijų. Kas galbūt šiek tiek kitus erzins tai mažesnis pasukamumas lyginant su kitais auto, bet prie to priprantama. Jeigu kas važiavote su VOLVO V70, tai galiu paguosti ten situacija su apsisukimo spinduliu ženkliai prastesnė. Kas nudžiugins tai kuro sąnaudos trasoje kartais pavyksta pasiekti momentines ir apie 3,5l (priklauso nuo daug veiksnių, vėjas, eismas ir k.t.), mieste jau aišku pasiima ženkliai daugiau. Važinėjant 70 proc. miestas 30 proc. užmiestis vidutinės sąnaudos iki 6l, jau ne pensininko rėžimu, kiek leidžia motoro galimybės.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Šis variklis jau nėra toks patikimas kaip senasis 2.0 HDI, šio variklio didžiausia bėda yra turbina. Labai daug teko skaityti lietuvių, rusų, anglų ir ukrainiečių forumuose. Kiek pavyko išsiaiškinti pagrinde turbina linksta dėl kelių priežasčių: 1) ilgai nekeičiami tepalai. kadangi tepalo susipila vos 3,5l , todėl jis ženkliai greičiau atitarnauja savo, todėl patartina keisti tepalus ne kas 30 000 km (tokį kilometražą gamybos pradžioje buvo nurodęs gamintojas), o kas 12-10 tūkst. 2) netikę purkštukų tarpinės, dėl ko variklyje prigaminama daug dervos ir taip užkemšami turbinos tepimo kanalai. Daugiau info galite rasti parašę į googlę „bad injector seals, turbo failure“ rasite ne viename forume aprašytą šią priežastį. Taigi nusipirkęs pakeičiau visus filtrus, tepalus žvakes (su darbu kainavo 120 eur.) nes problematiškas priėmimas, žvakės sudėtos turėtos geriausios Beru firmos, pakeistos purkštukų tarpinės (80 eur) nors jokių simptomų dar nebuvo nei ženklo (dažnai būna kad pasimato pajuodavę purkštukai, apėję dervom) ir viskas. Galima sakyti atlikti tik eksploataciniai dalykai, jokio rimto remonto dar neturėjau. Nuvertėjimas nemažas, bet jei perki važinėjimui o ne pardavimui už kokių metų tai nesuki galvos. Dar P.S. jei lyginant su turėta Citroen Xantia ir Peugeot 406, šis C5 važiuoja ženkliai komfortabiliau. P.S. Tai yra 7 prancūziškas automobilis būtent PSA gamintojo šeimoje ir kol kas nei vienu neteko nusivilti, tiesiog ieškokit gerai užlaikyto su servisais ir t.t.
Patarimai perkančiajam
Labai gerai tikrinti būklę, nes yra labai nemažai sudrožtų variantų. Geriausia, kad būtų su servisais iki galo, tuomet daugiau tikimybių, kad automobilis prižiūrėtas ir mažesnė turbinos gedimo tikimybė.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt