Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo pirmtakų, šio C5 hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-02-14 |
Citroen C5 1.6 HDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, ekonomiškumas, kainos ir kokybės santykis
Automobilis, kuris reikalauja akylesnės eksploatacinės priežiūros, pasukamumas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Jau daugiau nei pusė metų (pravažiuota 10 000 km.) turiu Citroen C5 2006 m. 1.6 hdi. Pirkau aukštesne nei rinkos kaina, mokėjau 2300 eur. Už šią kainą gavau 148 tūkst. bėgusį automobilį su visais servisais iki pat galo (tikrinta oficialiam servise), jau ten buvo pakeisti visi diržai, netgi pakeistas FAP filtras (matyt buvęs šeimininkas netaupė ekologijai). Sakyčiau 1.6 hdi toks tik tik, nežinau ar kitą kartą rinkčiausi šį motorą. Mieste kaip ir užtenka bet autostradoj 130 km/h ir jau 3000 apsuk, sakyčiau daugokai, todėl kas mėgsta greitį siūlyčiau šį motorą apeiti ir imti 2.0 Hdi. Kas liečia patį važiavimą tai automobilis nevažiuoja, o plaukia. Vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Kas nustebino, kad prie šio silpno motoro bendra auto komplektacija tikrai neskurdi: 2 zonų klimato kontrolė, automatiškai užsilankstantys veidrodėliai, automatiškai pritemstantis centrinis veidrodėlis, borto kompas, parktronikai priekyje ir gale, kas dar nustebino, kad jau yra vidurio juostos daviklis, palydėk mane namo funkcija (šviesos) ir daug kitų funkcijų. Kas galbūt šiek tiek kitus erzins tai mažesnis pasukamumas lyginant su kitais auto, bet prie to priprantama. Jeigu kas važiavote su VOLVO V70, tai galiu paguosti ten situacija su apsisukimo spinduliu ženkliai prastesnė. Kas nudžiugins tai kuro sąnaudos trasoje kartais pavyksta pasiekti momentines ir apie 3,5l (priklauso nuo daug veiksnių, vėjas, eismas ir k.t.), mieste jau aišku pasiima ženkliai daugiau. Važinėjant 70 proc. miestas 30 proc. užmiestis vidutinės sąnaudos iki 6l, jau ne pensininko rėžimu, kiek leidžia motoro galimybės. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Šis variklis jau nėra toks patikimas kaip senasis 2.0 HDI, šio variklio didžiausia bėda yra turbina. Labai daug teko skaityti lietuvių, rusų, anglų ir ukrainiečių forumuose. Kiek pavyko išsiaiškinti pagrinde turbina linksta dėl kelių priežasčių: 1) ilgai nekeičiami tepalai. kadangi tepalo susipila vos 3,5l , todėl jis ženkliai greičiau atitarnauja savo, todėl patartina keisti tepalus ne kas 30 000 km (tokį kilometražą gamybos pradžioje buvo nurodęs gamintojas), o kas 12-10 tūkst. 2) netikę purkštukų tarpinės, dėl ko variklyje prigaminama daug dervos ir taip užkemšami turbinos tepimo kanalai. Daugiau info galite rasti parašę į googlę „bad injector seals, turbo failure“ rasite ne viename forume aprašytą šią priežastį. Taigi nusipirkęs pakeičiau visus filtrus, tepalus žvakes (su darbu kainavo 120 eur.) nes problematiškas priėmimas, žvakės sudėtos turėtos geriausios Beru firmos, pakeistos purkštukų tarpinės (80 eur) nors jokių simptomų dar nebuvo nei ženklo (dažnai būna kad pasimato pajuodavę purkštukai, apėję dervom) ir viskas. Galima sakyti atlikti tik eksploataciniai dalykai, jokio rimto remonto dar neturėjau. Nuvertėjimas nemažas, bet jei perki važinėjimui o ne pardavimui už kokių metų tai nesuki galvos. Dar P.S. jei lyginant su turėta Citroen Xantia ir Peugeot 406, šis C5 važiuoja ženkliai komfortabiliau. P.S. Tai yra 7 prancūziškas automobilis būtent PSA gamintojo šeimoje ir kol kas nei vienu neteko nusivilti, tiesiog ieškokit gerai užlaikyto su servisais ir t.t. |
Patarimai perkančiajam |
Labai gerai tikrinti būklę, nes yra labai nemažai sudrožtų variantų. Geriausia, kad būtų su servisais iki galo, tuomet daugiau tikimybių, kad automobilis prižiūrėtas ir mažesnė turbinos gedimo tikimybė. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis