Markės
397 iš 1912
Citroen C4 Picasso, 2006 - 2013
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus, praktiškas salonas
TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Prasta pusiau automatinė pavarų dėžė
Tai septynių vietų kompaktiškas vienatūris pavadinimu Grand C4 Picasso arba penkiavietis C4 Picasso. Automobiliai gaminami ant C4 platformos ir išsiskiria patraukliu dinamišku dizainu – didžiuliu priekiniu stiklu, kuris užsibaigia už priekinių keleivių galvų. Grand C4 Picasso yra šiek tiek didesnis nei jo artimiausi konkurentai - Mazda5 ir Renault Grand Scenic vienatūriai ir netgi didesnis nei ankstesnis Citroen vienatūris – Evasion. Automobilio galinė pakaba gali būti ir pneumatinė, kad būtų užtikrintas maksimalus važiavimo komfortas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Satrebla | 2014-10-09
2008 m. C4 Picasso 2.0 HDi Exclussive
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiškas vairuotojui
Kietoka pakaba. Vargas galiniams keleiviams ilgesnėse kelionėse. Atsarginio rato nebuvimas (šioje versijoje) reikalauja įsimesti atsarginį ratą į bagažinę (taip užpildant tūrį) prieš važiuojant grybauti į Labanoro girią.
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,7
Bendras automobilio aprašas
Ne C4 GRAND Picasso, o tiesiog C4 Picasso. Exclussive versija. Pirktas naujas. Išorė – skonio reikalas. Rūdžiū kolkas nėra, priekiniai sparnai plastikiniai, variklio dangtis aliumininis (suprask neremontuotinas). Bagažinės dangtis uždarant barška kaip skardinės, bet chebra rašo, kad atlupus vidinę apdailą ir išlupus kažkokią detalę garsas dingsta. Šoniniai veidrodėliai patys susilanksto užrakinus automobilį. Ir tai stebina prabangesnių automobilių turėtojus (suprask "pas šį burbulą veidrodėliai lankstosi?"). Vidus: priekyje - pasaka, gale - vargo vakarienė. Priekyje daug vietos, erdvu. Tik vairuotojo sėdynės šoninė dalies paralonas greitai "sulūžta". Teko autoturguje peržiūrėti kelis automobilius tai 2/3-daliai turėjo šią bėdą. Prietaisų skydelis centre, bet prie to priprantama. Gaila, kad oro reguliavimo ir kondicionavimo blokas perkeltas iš sentrinės konsolės į kairę šalia lanko ties oro pūtėju. Gale vietos mažoka, sėdynės kietos. Sėdėsena nepatogi, aukštesniam nebus aišku kaip laikyti galvą nes stogas ir šonai šalia. O jei vairuotojas irgi nemenko ūgio, tai tada "amen". Gal kiek patogiau atlenkus į pažemintą padėtį, bet reikia susireguliuoti galvos atlošą nes sėdynės atlošas yra žemas. Bagažinė ne "fontanai". Kas galvojate vežioti joje šaldytuvus - pamirškite. Geriau rinkitės Grand Picasso. Atlenkus galines sėdynes vietos žymiai padaugėja, bet išsitiesus permiegoti nepavyks. Garso įzoliacija nebloga, apdailos medžiagos kokybiškos, labai didelis priekinis stiklas ir atslinkus saulės skydelius atgal nereikalingas joks panoraminis stoglangis. Pakaba kietoka, galėtų būti ir minkštesnė kaip šeimyniniam, bet ant kelio laikosi stabiliai.
Variklis
Jei ieškosite Picasso su dyzeliniu varikliu, tai į 1.6 litro variantą net nežiūrėkite. Jis per silpnas, o kuro valgys ne ką mažiau. Žodžiu vargsit. 2.0 litro variklis su automatine 6-ių laipsniu pavara šiam variantui įdealus. Exclussive variante pavaras galima perjunginėti ir pačiam šalia vairo esančiomis svirtelėmis. Tepalus keičiam kaip ir visiems automobiliams - nieko čia įprasto.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nors ir oficialiame kuro sanaudų aprašyme nurodytos 9.9 l/100km miesto ciklu kuro sąnaudos yra tikra tiesa, bet jos galėtų būti bent 1 litru mažesnės. Tai būtų teisinga piniginės atžvilgiu. Per 6 m. eksploataciją pakeičiau: porą "traukučių", stabdžių trinkeles, galinius "paturbintus" protingus amortizatorius su kažkokiom ten paplyšusiom po 40 000 km, kurios užima atsarginio rato vietą (vietoj atsarginio rato dėžutė su balionėliu putų. Ką man daryt jei nuleis ratą Varėnos miškuose ir balionėlis nesuveiks?), pakeičiau į normalius pneumatinius amotizatorius ir skirtumo važiavimo komfortui nepastebėjau. Priekinių gabaritų lemputes kars nuo karto tenka pakeisti. Mistika. Lyg ir viskas. Po paskutinės TA paklausus ar ką rado į ką reikėtų atkreipti dėmesį, darbuotojas pasakė: - Anksti dar.
Patarimai perkančiajam
1.6 litro dyzelis, tai ne tas variantas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt