Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Tylus ir komfortiškas
- Erdvus, praktiškas salonas
TRŪKUMAI
- Prasta interjero kokybė
- Prasta pusiau automatinė pavarų dėžė
Tai septynių vietų kompaktiškas vienatūris pavadinimu Grand C4 Picasso arba penkiavietis C4 Picasso. Automobiliai gaminami ant C4 platformos ir išsiskiria patraukliu dinamišku dizainu – didžiuliu priekiniu stiklu, kuris užsibaigia už priekinių keleivių galvų. Grand C4 Picasso yra šiek tiek didesnis nei jo artimiausi konkurentai - Mazda5 ir Renault Grand Scenic vienatūriai ir netgi didesnis nei ankstesnis Citroen vienatūris – Evasion. Automobilio galinė pakaba gali būti ir pneumatinė, kad būtų užtikrintas maksimalus važiavimo komfortas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Satrebla | 2014-10-09 |
2008 m. C4 Picasso 2.0 HDi Exclussive |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiškas vairuotojui
Kietoka pakaba. Vargas galiniams keleiviams ilgesnėse kelionėse. Atsarginio rato nebuvimas (šioje versijoje) reikalauja įsimesti atsarginį ratą į bagažinę (taip užpildant tūrį) prieš važiuojant grybauti į Labanoro girią.
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,7 |
Bendras automobilio aprašas |
Ne C4 GRAND Picasso, o tiesiog C4 Picasso. Exclussive versija. Pirktas naujas. Išorė – skonio reikalas. Rūdžiū kolkas nėra, priekiniai sparnai plastikiniai, variklio dangtis aliumininis (suprask neremontuotinas). Bagažinės dangtis uždarant barška kaip skardinės, bet chebra rašo, kad atlupus vidinę apdailą ir išlupus kažkokią detalę garsas dingsta. Šoniniai veidrodėliai patys susilanksto užrakinus automobilį. Ir tai stebina prabangesnių automobilių turėtojus (suprask "pas šį burbulą veidrodėliai lankstosi?"). Vidus: priekyje - pasaka, gale - vargo vakarienė. Priekyje daug vietos, erdvu. Tik vairuotojo sėdynės šoninė dalies paralonas greitai "sulūžta". Teko autoturguje peržiūrėti kelis automobilius tai 2/3-daliai turėjo šią bėdą. Prietaisų skydelis centre, bet prie to priprantama. Gaila, kad oro reguliavimo ir kondicionavimo blokas perkeltas iš sentrinės konsolės į kairę šalia lanko ties oro pūtėju. Gale vietos mažoka, sėdynės kietos. Sėdėsena nepatogi, aukštesniam nebus aišku kaip laikyti galvą nes stogas ir šonai šalia. O jei vairuotojas irgi nemenko ūgio, tai tada "amen". Gal kiek patogiau atlenkus į pažemintą padėtį, bet reikia susireguliuoti galvos atlošą nes sėdynės atlošas yra žemas. Bagažinė ne "fontanai". Kas galvojate vežioti joje šaldytuvus - pamirškite. Geriau rinkitės Grand Picasso. Atlenkus galines sėdynes vietos žymiai padaugėja, bet išsitiesus permiegoti nepavyks. Garso įzoliacija nebloga, apdailos medžiagos kokybiškos, labai didelis priekinis stiklas ir atslinkus saulės skydelius atgal nereikalingas joks panoraminis stoglangis. Pakaba kietoka, galėtų būti ir minkštesnė kaip šeimyniniam, bet ant kelio laikosi stabiliai. |
Variklis |
Jei ieškosite Picasso su dyzeliniu varikliu, tai į 1.6 litro variantą net nežiūrėkite. Jis per silpnas, o kuro valgys ne ką mažiau. Žodžiu vargsit. 2.0 litro variklis su automatine 6-ių laipsniu pavara šiam variantui įdealus. Exclussive variante pavaras galima perjunginėti ir pačiam šalia vairo esančiomis svirtelėmis. Tepalus keičiam kaip ir visiems automobiliams - nieko čia įprasto. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nors ir oficialiame kuro sanaudų aprašyme nurodytos 9.9 l/100km miesto ciklu kuro sąnaudos yra tikra tiesa, bet jos galėtų būti bent 1 litru mažesnės. Tai būtų teisinga piniginės atžvilgiu. Per 6 m. eksploataciją pakeičiau: porą "traukučių", stabdžių trinkeles, galinius "paturbintus" protingus amortizatorius su kažkokiom ten paplyšusiom po 40 000 km, kurios užima atsarginio rato vietą (vietoj atsarginio rato dėžutė su balionėliu putų. Ką man daryt jei nuleis ratą Varėnos miškuose ir balionėlis nesuveiks?), pakeičiau į normalius pneumatinius amotizatorius ir skirtumo važiavimo komfortui nepastebėjau. Priekinių gabaritų lemputes kars nuo karto tenka pakeisti. Mistika. Lyg ir viskas. Po paskutinės TA paklausus ar ką rado į ką reikėtų atkreipti dėmesį, darbuotojas pasakė: - Anksti dar. |
Patarimai perkančiajam |
1.6 litro dyzelis, tai ne tas variantas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C4 Picasso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis