Markės
393 iš 1911
Citroen C4, 2010 - 2018
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Aukščiausios kokybės interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ergonomiškas salonas
  • Puiki dyzelinio start/stop sistema
TRŪKUMAI
  • Nuviliantis išorės ir salono dizainas
  • Standi pakaba
  • Neinformatyvus vairas
"Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą"
Paskutiniais metais Citroen kompanija labai sėkmingai kuria naujus modelius, kurie ne tik praktiški, bet žavi mus prancūzišku stiliumi, gera kokybe ir patikimais varikliais. Ar pratęs šią tradiciją naujasis C4 modelis? Antros kartos C4 modelyje akcentuojamas praktiškumas, kokybė, paprastumas ir gaminamas jis tik penkiadurio hečbeko kėbulu. Tiems kas pageidauja stiliaus ir sportiškumo yra skirtas triduris išskirtinis DS4 modelis. Pristatydamas du tos pačios klasės modelius gamintojas tikisi atsiriekti didesnę Europoje populiariausio automobilių segmento pyrago riekę. Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą? Tiesa, automobilis yra pakankamai patrauklus – priekiniai žibintai atkartoja Audi kompanijos naudojamą stilių modeliuose A1 ir A6, simpatiškai atrodo per šonines dureles einančios linijos, galinė dalis labai primena patrauklaus Citroen C3 modelio galą. Nors Citroen šį C4 modelį vadina visiškai nauju, tačiau po nauju kėbulu slepiasi ankstesniame modelyje naudota PSA platforma. Ją šiek tiek modifikavus naujasis C4 gavosi 50 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 30 mm aukštesnis. Atsisėdame į vidų - čia iškarto pasigendame, kurgi dingo originalaus išdėstymo prietaisų skydelis? Dabar viskas kvepia paprastumu, kurį galime sutikti eilėje kitų hečbekų. Visgi C4 salonas kokybiškas, patogus ir funkcionalus - tiek priekyje, tiek gale vidutinio sudėjimo žmonėms vietos pakanka. Vairuotojui visi prietaisai yra nesunkiai pasiekiami ir nors jų valdymas ne pats paprasčiausias ar tiksliausias, prie to galima įprasti. Įdomi detalė - prietaisų skydelio apšvietimą galimą reguliuoti pagal savo poreikius. Kone kiekvienos smulkios detalės apšvietimui galima rinktis iš keleto skirtingų atspalvių. Praktiškumo ir talpos skalėje C4 būtų įvertintas puikiai. Salone daug įvairiausių dėtuvių, o į bagažo skyrių galima sutalpinti 408 l krovinio (nuleidus sėdynes pasiekiama 1300 l erdvė), savo klasėje pagal bagažinės talpą C4 lenkia tik Hyundai i30 su 415 l. Kiti svarbūs automobilio parametrai kiek nuvilia – automobilio pakaba netikėtai kieta ir garsiai dirbanti, posvyrio kampas posūkiuose didokas, o vairo mechanizmas tradiciškai Citroen‘ui yra per „lengvas“ ir nesuteikia reikiamos informacijos vairuotojui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-10-24
Citroen C4L po Citroen C5X7
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Techninio aptarnavimo išlaidos, Dyzelio sąnaudos, Išvaizda, Dinamika, Patikimumas
Garso izoliacija, pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,8
Bendras automobilio aprašas
Dėl susiklosčiusių gyvenimo sąlygų buvau priverstas parduoti savo hippo C5X7 2010 m. iš Belgijos su 2,0 l varikliu ir Hydractive 3+. Apskritai, D ir C klasės automobilių lyginimas yra beprasmis. Taigi aš apibūdinsiu subjektyvią nuomonę apie Citroen C4L. Šį automobilį galima palyginti su Skoda Octavia I Tour Restyling nuo 2000-2011 m. Šių automobilių garso izoliacija ir komforto kokybė beveik vienoda, kai kuriais atžvilgiais C4 lenkia Škodą. Pavyzdžiui, prietaisų skydelio medžiagų kokybė, sėdynės ir kai kurie maži niuansai, kuriuos turi šiuolaikinės mašinos ir prie kurių lengvai priprantama. Rinkdamasis automobilį, aš iš esmės žiūrėjau 1,6 litro 115 AG EC5 variklį. Šis variklis labai gerai suderintas su greičių dėže. Jis yra pakankamai galingas tiek miestui tiek autostradai. Greičių dėžė dirba tyliai, be jokių pašalinių garsų. Paketas "blogiems keliams" pakelia pakabą 16 cm, bet man tai nepatinka, nes su standartinėmis spyruoklėmis ir standartiniais amortizatoriais mašina pradeda siūbuoti į šonus ir supti. C4 įprastos ligos: priekiniai atraminiai guoliai (po 20-30 km pradeda girgždėti), pro tarpą tarp priekinio stiklo ir kapoto patenka vanduo, kuris sugadina garso izoliaciją, kuri saugo nuo variklio triukšmo, galiniai amortizatoriai žiemą užšąla ir tt... Apskritai, automobilis yra geras, skardos visos cinkuotos. Plaktuku sukaltų varžtų ar neprisuktų varžtų neradau. Automobilyje naudojami žinomų Europos firmų komponentai: Valeo, Gates, Contitech, Bosch, TRW, NGK, OSram, Pilkington ir kt. o tai reiškia, kad Citroen automobiliai surenkami iš kokybiškų komponentų. Vienintelis produktas, kurį sugebėjau rasti su antspaudu "Fabrique en Russie", yra originalūs grindų kilimėliai. Kuro sąnaudos: autostradoje važiuojant 5 bėgiu, 110 km/h apie 5.8 litrai, mieste momentinis būna skirtingais momentais skirtingas, kartai net ir 25 litrai. Vidutinės sąnaudos 8l/100km. Standartinių priekinių sėdynių sėdima dalis yra trumpoka, bet kažkaip pavyksta įsipatoginti, tuo tarpu hečbeke sėdynės yra patogesnės. Norėtųsi papildomos salono garso izoliacijos, bet dėl ​​plonų šoninių langų, efekto labai nepasijustų. Labai panašūs pojūčiai per visą važinėjimo laiką yra, kaip ir kad turėjau WV Jetta II. Važiuoja, daug negenda, nebaisu nutrenkti kažkur kieme, netuština kišenių, kaip mano anksčiau turėta AUDI. Palyginti su Citroen C5X7, kaina du kartus pigesnė. Vienintelis dalykas, kuris labai nusileidžia, C4 hečbekui yra tai, kad sedane yra tik 2 oro pagalves (Tik priekinės vairuotojo ir keleivio). Variklio tepalą geriausia naudoti TOTAL QUARTZ 9000 SAE 5W40 ir būtina keisti kas 10 000 km. Būtina pakeist žalią antifryzą į G12 ar G12 + antifriza (raudoną) priš tai išplaukite sistemą su citrinų rūgžtimi. Priešingu atveju, praėjus 1-1,5 metų eksploatacijos, originalus antifryzas pradeda oksiduotis ir padengia paviršius smulkiomis dalelėmis, kurios pirmiausia užkemša pečiuko radiatorių (pečiukas pūs tik šaltą orą). Stabdžių skystį geriausia keisti po 24 mėnesių.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt