Markės
394 iš 1918
Citroen C4, 2004 - 2010
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.316% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.

WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą


2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.

2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino apdovanojimą.

Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:


2018-11-07
Citroen C4 1,6HDi hečbekas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Taupumas, erdvė, maži eksplotacijos kaštai, geresnis nei vidutinis prancūziškas patikimumas, elementari važiuoklė.
Jaučiasi ne itin malonus vėjo šniokštimas važiuojant autostrada, kietoka važiuoklė.
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Prieš du metus atėjo diena, kai rankose pirmą kartą prisiliečiau prie savo Citrinos hečbeko. Nuo tos dienos nuvažiavau daugiau nei 50kkm ir jaučiu dvilypius jausmus: meilę ir švelnią neapykantą. Asmeniškai mašina iš priekio graži, bet užpakalis, asmeniškai nelabai kimba. Važiuoklė paprasta kaip 5 centai, jokių pagalvių, tik kelios svirtys priekyje, ir štanga gale, tačiau gan kietoka važiuojant žvyrkeliais, tačiau idealiai laikosi ant geros kokybės kelio. Tokie niuansai ir žavi ir pykdo. Tikras prancūzas. Tikrai talpus automobilis, nes bagažinė gili, o sėdynės patogiai susilanksto. Galios kaip tokiam automobiliui su 1,6 dyzeliu kuris yra tikrai patikimas, bei ekonomiškas (rekordas 4,5 mieste ir 3,8 ~90km/h) pakanka, nes planavau čipuoti, bet nebebuvo poreikio. Kai kurie žmonės labai stebisi kodėl pagrindinis ekranas viduryje skydelio, tačiau pavažiavus galima įsitikinti, kad jis labai patogus, nes nereikia ieškoti kur po vairu yra spidometras ar pns..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontas priklauso nuo to ką remontuoti tenka. Reikėjo keisti sankabą kuri baigiasi apie 150kkm, tai gan paprastas keitimas, tačiau pajungti stopui laida teko vargti visą vakarą kol vieną laidą pakeitėm su elektriku. Eksplotacija gan pigi, kadangi nėra ypatingos komplektacijos ar kažkokių sudėtingų sistemų. Detalių kainos nei didelės, nei mažos, studentui įkandamos. Pilant tokius tepalus kokie priklauso, ir keičiant visas eksplotacines dalis ir skysčius ypatingų problemų nėra. Eksplotuojant pagrinde autostradoje pasigendu 6 pavaros.
Patarimai perkančiajam
Vežti į centrą ir tikrinti. Ieškoti varianto su 6 pavarom, ilgesnėms kelionėms. Imti 80kw variklį, nes 66kw bus silpnokas, o kuro valgys daugiau. Patikrinti ar veikia pilnai pečiukas, nes yra liga, jog būna sugedęs valdiklis, arba sklendžių dantratukai nuvalgyti, tačiau pakeitus problema išsprendžiama visam laikui.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt