Markės
384 iš 1911
Citroen C2, 2003 - 2010
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.81% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen C2 yra nedidelių miesto automobilių klasės atstovas. C2 kartu su C3 modeliu pakeitė populiarų Citroen Saxo. Abu automobiliai turi palyginti skirtingus dizainus, leidžiančius Citroen kovoti dėl skirtingų pirkėjų užgaidų. C3 yra suprojektuotas kaip didesnis šeimos automobilis su 5 durų kėbulu, tuo tarpu C2 yra skirtas daugiau jauniems vairuotojams su 2 durų kėbulu ir kiek dinamiškesniu dizainu. C2 automobilis turi dvi įdomias technologijas. Pirmoji „Stop & Start“ sistema pasižymi tuo, kad turi hibridinę sistemą su vidaus degimo varikliu ir papildomu mažu elektromotoru. Ši sistema automatiškai išjungia variklį kai tik automobilis pilnai sustoja. Kita sistema – „SensoDrive“ turi penkių greičių pusiau automatinę pavarų dėžę su automatiškai valdoma sankaba, todėl automobilis neturi sankabos pedalo. Galingiausias C2 VTS turi 125 AG (93 kW) galios variklį ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per 8.2 s.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Daugelis Citroën gerbėjų mano, kad šis automobilis buvo kiek „pamirštas“ gamintojo ir negavo tiek dėmesio kaip C1 ir C3, kurie buvo itin aktyviai reklamuojami.

Mažasis C2 labai sėkmingai dalyvavo Junior World Rally Championship (JWRC) ralio čempionate, kur 2005 metais pilotuojamas Dani Sordo tapo čempionais. Vėliau automobilis atnešė čempiono titulus Sébastien Ogier 2008 metais ir Martin Prokop 2009 metais.


Lankytojo
reitingas
4.0

Atsiliepimai įvertinti 149 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: DK | 2016-11-04
#CITROEN C2 1.4HDI 2008
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus, nors ir mažas. Ekonomiškas. Pigi eksplotacija.
Silpna garso izoliacija. Tik kaip papild. automobilis, arba trumpoms distancijoms.
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis buvo parvežtas muštas iš Vokietijos. Priekis/kairė pusė. Keičiau kapotą/bamperį/tempiau lanžeroną. Šovę AIRBAG/vairo. Prabėgęs buvo 24000 tūkst. Viską sutvarkėme nuoširdžiai ir sudėjome AIRBAG ir priprogramavome. Tad automobilis neturėjo jokių techninių kitų gedimų. Pravažiavo mano žmona ir aš juo ne daug. Apie 10 tūkst. km. tai yra vienerius metus. Dviduris/miesto automobilis. Mechaninė 5 pavarų dėžė, tačiau labai maloni. Bėgiai labai sklandūs ir tikslūs. Surinkimo kokybė paprasta, (PIGI) ne klimatronikas. El. langai, bet su kondicionieriumi. Mažas barškaliukas, bet tikrai ne pats baisiausias. 140km/h, dar net ne baisumas, bet aštresnis jis ir jaukesnis miesto gatvėse. Maloni, maža bagažinė, kuri atsidarydavo iš dviejų dalių. Priekyje automobilio užtektinai vietos. Malonus vairo mechanizmas, tikslus ir lengvas.
Variklis
1.4 HDI 50 kw. Ekonomiškas, net juokingai. Mieste jis imdavo nuo 3,5 iki 5 litrų dyzelino. Traukos tokiam mažam autom.svoriu per akis. Jokių defektų per metus neišlindo, žinoma ir rida tokia 24000 tūkst. buvo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi buvo pakeisti, tik tepalai ir filtrai, negaliu suteikti didesnės info apart tai. Tačiau jam detalės pigios ir tikrai jis mažai gendantis. Tokį automobilį patogu rinktis kaip antrą šeimoje miestui, arba kaip automobilį jaunam asmeniui, ekonomiškas ir pigus. Yra ir galingesnė galimybė VTR su benzininių varikliu. Jeigu dyzelinį, tai tik su maža rida, kadangi mažatūrių variklių eksplotacijos laikas yra siauresnis (Trumpesnis).
Patarimai perkančiajam
Kaip ir visada, kuo mažesnė rida tuo geriau mažatūriams varikliams. (nors visiems tai galioja) Nepagailėkite kelių eurų važiuoklės patikrai ir viskas. Žinosite ką perkate. Sėkmės
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt