Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
- Smagus vairuoti
- Mažos eksploatacijos išlaidos
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
- Mažas salonas
Citroen C1 yra nedidukas miesto automobilis parduodamas nuo 2005 metų. Automobilis sukurtas dviejų korporacijų - PSA (Peugeot ir Citroen) ir Toyota bendromis pastangomis, ko pasekoje gimė trys identiški automobiliai - Peugeot 107, Citroen C1 ir Toyota Aygo. Didžiausi skirtumai tarp automobilių yra žibintų dizaine, interjero komplektacijoje, automobilio galinėje dalyje ir žinoma logotipuose. Automobiliai gaminami su trijų ar penkerių durų hečbeko kėbulais. Yra du varikliai - 1.0 L trijų cilindrų variklis su 68 AG (51 kW) ir 1.4 L HDi dyzelinis I4 variklis su 54 AG (40 kW) galia. Automobilis įvertintas 4 žvaigždutėmis EuroNCAP saugumo reitinguose. Pagal žurnalą “Spiegel” C1 pagal ekonomiškumą yra antroje vietoje tarp benzininių variklių (po Toyota Prius) ir taip pat antroje tarp dyzelinių variklių (po Smart ForTwo).
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pagal žurnalą “Spiegel” C1 pagal ekonomiškumą yra antroje vietoje tarp benzininių variklių (po Toyota Prius) ir taip pat antroje tarp dyzelinių variklių (po Smart ForTwo).
2018-06-09 |
Miesto kibiriukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Didelė erdvė vairuotojui (190cm žmogus puikiai įsitaiso).Manevringa, ekonomiška, patikima. Tai Toyota su Citroën ženklu.
Platus statramstis, garso izoliacija.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirktas 2008 metais iš salono, geriausios komplektacijos su mechanine pavarų dėže. Per 10metų prasukta 160000km. Neblogas miesto mašiniukas. Komforto praktiškai nėra, bet tokios klasės automobiliui jo ir nereikia. Sedynės be didesnio prilaikymo, bet patogios, ilgose kelionėse nevargina. Salono plastmanės tvirtos, per 10 metų nieks nesulūžo, tik kad važiuojant per duobes, barška truputį. Na nėr ko norėti, tai biudžetinis automobilis. Mieste galios užtenka per akis, manevruoti paprasta, parkuoti taip pat patogu. Vienas iš minusiukų būtų storas statramstis, kuris riboja matomumą, bet tai vėlgi, padaryta dėl saugumo priekinio smūgio metu. Važiuojant dideliu greičiu, c1 yra standus ir stabilus automobilis, todėl be problemų galima keliauti. Gražiai važinėjant mieste, kuro sanaudos siekia apie 5.0-5.5, truputį paspaudus ir gali perkopti 6.5l. Trąsoje kuro naudoja daug maž panašiai nuo 4.5 važiuojant 80km/h iki 6.5 važiuojant 140 ir daugiau. Pavaros pakankamai ilgos. Per visus 160000 tūkst. Po du kartus buvo keisti priekiniai ratų guoliai (reikia dėti geros firmos ir netaupyti, nes pigūs atlaiko iki 20000km., su brangesniais jau 50000km. padariau ir dar laiko) geresnės firmos kainuoja nuo 40 iki 60€, prastesni apie 15-25€, keista vandens pompa (su darbais 50€), prie 130000 buvo tvarkytas bendeksas (60€), stabilizatorių traukės (60€ su darbais), sankabos komplektas (180€ su darbais) ir viskas. Tiek motoras, tiek elektrinė dalis, tiek važiuoklė yra Toyotos kūryba, todėl tinka dalys tiek nuo TOYOTA AYGO, tiek nuo PEUGËOT 107. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Po 8 eksplotacijos metų, ant dugno atsirado rūdelių, bet labai jau neplinta ;) Eksplotacija pigi, reikia tik gerus tepalus pilti, naudoti tik 95 benziną ir mašiniukas tarnaus ilgai. Buvo pirkta už 36000Lt, šiuo metu, gero stovio su el. langais, A/C, orginaliu mageliu ir tachometro be 2800€ nerasite. |
Patarimai perkančiajam |
Nebijoti prancūziško pavadinimo, nes po juo slepiasi japoniška kokybė ;) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C1 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis