Markės
379 iš 1912
Citroen C-Crosser, 2007 - 2012
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dyzelinis variklis
  • Gera standartinė įranga
  • Yra versijos su septyniomis sėdimomis vietomis
  • Malonus vairuoti
TRŪKUMAI
  • Brangesnis nei galima tikėtis iš Citroen
  • Standi pakaba
  • Ankšta trečia sėdynių eilė
Citroen C-Crosser yra kompaktiškas SUV krosoveris pristatytas 2007 metais. Tai pirmasis Citroen visureigis ir jis turi savo brolį dvynį – Peugeot 4007. Abu automobiliai buvo gaminami Mitsubishi kompanijos ant Outlander visureigio pagrindo. Tiek 4007, tiek C-Crosser yra pirmi prancūziški automobiliai, kuriuos gamino Japonijos gamintojas. Dinamiškos išvaizdos automobilis turės visų varomųjų ratų sistemą su trimis galimais režimais. Normaliu atveju galia bus automatiškai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašies, kitas režimas – ekonomiškas tik priekiniais ratais varomas ir trečias – fiksuota galia perduodama visiems 4 ratams, kurią geriausia naudoti esant bekelei. Viduje – 3 sėdynių eilės, kurias galima įvairiai konfiguruoti ir susodinti iki 7 žmonių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vytautas | 2015-10-09
C-Crosser po 28000 km
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tvirtas, prognozuojamas ir visiškai patikimas
Garso įzoliacija iš apačios ir antikorozinis padengimas
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Visureigis
Bendras automobilio aprašas
Sveiki. Rašau vėl apie tą patį C-Crosser. Pravažiavome per pusantrų metų 28000 km. Šią vasarą tradiciškai nulėkėme į Centrinę ir Pietinę Europą. Pravažiuota penki tūkst. km. Aplankyta šį kartą Italija. 6 naktys Lido Di Jesolo, viena diena Venecijoje, viena diena prie Gardos ežero (šiaurės Italija). Neturėjau joooooooooooookių problemų nei su varikliu, nei važiuokle, nei greičių dėže ar elektronika. Aišku, kai kalnų keliais norėdavai lenkti priekyje apie 100 važiuojantį kemperį, tai norėdavosi dyzelinio varikllio momentinio sūkimo jėgos. Tačiau yra TIP TRONIC sistema, kuri veikia tikrai gerai. Jokio variklio aušinimo sistemos perkaitimo (visą laiką buvo apie 30 laipsnių karščio). Klimatronikas veikė kaip už pinigus :). Vairuoti patogu, ypač nusileidus sėdynę iki sedano pozicijos. Gaila, kad nevaikšto vairo ašis išilgine linija. Tačiau mano ūgiui (174 cm) viskas buvo čiki. Tiesa, išvažiavus iš eilinio šimtojo tunelio ir pakliuvus į skersinį kalnų vėją, turėdavau mažinti greitį nuo 140 iki 100. Nors gal viskas ir gerai, bet nebejauku. Pernai važiavau su sedanu, tai tokių pojūčių nebuvo ir prie 170. Na, apie kelius nekalbėsiu, nes žmona gerė kavą ir puodelį dėjo ant panelės, neišsilaistė...:) Važiuojant į Gardos ežerą, nutariau pasukti ne greitkeliu, o iš šiaurės pusės per kalnų viršūnių keliuką regioninio kalnų parko keliais. Buvau įspėtas plakato, jog kelias pravažiuojamas, tačiau nerekomenduojamas. Rizikavau. Rizika pasiteisino tūkstantį procentų !!! Niekur ir niekada daugiau nepamatysi tokio grožio, kol neišsuksi iš greitkelio. Kai kuriais momentais, kai pakilimas yra apie 15-20 proc., po to staigus, gal 150 laipsniu posūkis, ir vėl tas pats, ir vėl tas pats, tai jungiau TIP TRONICo pirmą pavarą ir blokavau abu tiltus, nes jau būdavo nebejauku, kai posūkio viduryje pradėdavo buksuoti ratai.. Tiesa, saugodamas CVT greičių dėžę, du kartus buvau sustojęs ir aušinau greičių dėžės tepalą. Gal nereikėjo, tačiau kas žino, juk greičių dėžės tepalo aušintuvas ventiliatoriaus neturi.. :) Atlaikė, nuvežė iki pat Garda Limona ir kitų puikių miestelių. Atgal į Lido Di Jesolą jau greitkeliu, skausmingai tiksint mokamo greitkelio skaitikliui. 100 km - apie 12-13 Eur. Atgal namo pralėkėme vėl su dviem nakvynėm puikiuose moteliuose, vis pravažiuojant per dieną apie 700 -800 km. Grįžome visai nepavargę, laimingi, pilnais kompais ir fotikais nuotraukų bei vaizdo įrašų. Beje, labai pravertė vaizdo registratorius (kurį Austrijoje nuimdavau), kuris fiksavo laaaaaaaaaaaaabai puikius vaizdus, ir kuriuos paskui perkėliau į kompiuterį. Ir šiaip, visokių įdomybių kelyje užfiksavo.. :) Rytoj važiuosiu keisti padangas į žiemines, reikia gi pasirūpinti ir savo draugu, kuris taip nuoširdžiai ir ištikimai tarnauja. Liuks !!!
Variklis
ŠVEICARIŠKAS LAIKRODIS. Kitokio epiteto neturiu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Austrijoje per karščius dėl saugumo nepylė dujų (LPG). Teko gal du šimtus km važiuoti benzinu. Visos kelionės metu dujų vidurkis (vertinant, jog vietomis spidometras ir 160, ir daugiau rodydavo, kalnų kelius ir t.t.), sudarė apie 13-14 l. / 100 km. Dujų kainos nedaug didesnės, nei Lietuvoje, taigi tas sudarytų apie 9-10 l / 100 km benzino.
Patarimai perkančiajam
Tapatūs ir Mitsubischi Outlander, ir Peugeot
Įvertink šį atsiliepimą (viso 62)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt