Markės
337 iš 1918
Chevrolet Epica, 2005 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.523% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 2
34% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)41% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Chevrolet Epica yra giminingas Daewoo Tosca modeliui. Jis naudoja Daewoo XK šešių vienoje eilėje išdėstytų cilindrų variklius, kurie yra suprojektuoti kartu su Porsche. Būtent tai ir išskiria Epica iš kitų Chevrolet gamos modelių. Šis automobilis yra varomas priekiniais ratais, su skersai išdėstytu varikliu, todėl 6 cilindrų variklis turi būti labai kompaktiškas. Epica gaminamas su 2.5 ir 2.0 litrų varikliais, prie kurių prisijungs ir 2.0 litrų RA 420 SOHC, keturių cilindrų su common rail įpurškimo sistema turbodyzelinis Epica turintis 112 kilovatų (150 AG) ir 310 niutonmetrų sukimo momentą. Šis variklis yra pirmas bendras GM Powertrain, GM Daewoo ir VM Motori kompanijų gaminys.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.4

Atsiliepimai įvertinti 265 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Edita | 2011-07-08
Chevrolet Epica (a.k.a Daewoo Magnus)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Erdvus salonas, odinės sėdynės, dideli ratai. Turbūt tiek. Trumpai tariant, niekas tokio nevogs!
Ekonomiškumo ir galios santykis, nykiai pigus surinkimas
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Yra automobilių, iš kurių nesinori išlipti. Yra automobilių, kurie kelia pasibjaurėjimą vien į juos pasižiūrėjus. Ir yra šis Chevrolet (/Daewoo) Epica, kuris tiesiog susilieja su pilka mase - nesunku užmiršti, kurioje aikštelės dalyje jį pastatei išėjęs iš parduotuvės. Tiek išvaizda, tiek važiavimo savybėmis jis nusileidžia savo klasės konkurentams - Honda Accord, Ford Mondeo...kaip bebūtų, neįperkantiems minėtų automobilių, Epica gali būti visai nebloga alternatyva. "Iš bėdos". PATIKO: gamintojai bandė pirkėjams pateikti prabangų automobilį - tad prabangos pėdsakų galima surasti tiek interjero, tiek eksterjero detalėse. Minkštas, aukštas ir beveik komfortabilus - nors bandant įveikti lietuviškas duobes sugeriama tik didesnė pusė kelio nelygumų, tad taisytis komforto prasme dar yra kur. Informatyvus borto kompiuteris, rodantis ne tik degalų sąnaudas ar vidaus/lauko temperatūrą, bet ir elektroninį kompasą, informuojantis vairuotoją apie važiavimo kryptį! Nebloga gamyklinė garso aparatūra, nors stebuklų tikėtis irgi neverta. NEPATIKO: nepaisant kažkokiu būdu užtarnautos "prabangios" klasės, visdar gausu pigių barškančių plastamasių - ypač nervino barškėjimas kiekvienąkart intensyviau sukant vairą, galinės pakabos barškėjimas pasitaikius kelioms nedidukėms duobėms iš eilės. "Vizitinė automobilio kortelė" - priekinis ženkliukas - po 60 000 pravažiuotų kilometrų ir lietuviško lietaus prisigėrė vandens (!!) - jis sunkiasi per kraštus kaip kokie guminiai SPA akiniai su geliu viduje :) Kuro sąnaudos nežmoniškos - 9-10 litrų. Galinės durelės užsidaro tik stipriau nei įprasta jas trinktelėjus (gal "išsivaikščiojo" nuo dažno atidarinėjimo norint ant galinių sėdynių pasidėti rankinę..?). Šio Chevroleto trauka irgi ne stebuklinga - stipriau spustelėjus akseleratorių, girdisi variklio triukšmas (maloniu ausiai garsu, kurį paprastai sukeltų, pvz., Hondos VTEC variklis, nepavadinsi), ir tik po kurio laiko automobilis tingiai pajuda pirmyn panašiu į trokštamą intensyvumu. Apie kito automobilio lenkimą galima galvoti tik ant žemų pavarų, bet reikia turėti minty, kad nuo to kentės jūsų ausys... Kalba pie trauką kylant į statesnį kalną tokia pati. Taip pat jaučiamas viso automobilio bei vairo trūkčiojimas nevalingai nukeliant koją nuo akceleratoriaus (jums pasiekus norimą greitį), kas man pasirodė itin kvaila. Paaiškinimas vienas - ši Epica mėgsta važiuoti aukštomis pavaromis ant žemų apsukų, tada visi trūkčiojimai ir kaprizai baigiasi.
Variklis
Dviejų litrų, šešių iš eilės sudėtų cilindrų (pagaminta pagal Porshe "receptą", bet tai jo geresniu nepadaro). 105 kW ir nulis ekonomijos. Teko girdėti, kad dyzelinis Epicos variantas yra kur kas geresnis ir ryškiai skiriasi nuo benzininio, suteikdamas bent šiokį tokį vairavimo malonumą.
Patarimai perkančiajam
Net labai norint išsiskirti iš minios su Chevrolet, tai pavyktų tik dėl paties fakto, kad tai "kitokia', retai Lietuvoje pasirenkama automobilio markė, o ne dėl to, kad jis išskirtinai atrodytų ar važiuotų. Jei noras tokį vairuoti visvien yra didelis, bent jau išsibandykit prieš pirkdami - autosalonai siūlo bandomuosius važiavimus, arba galima bandyti tokį parai kitai išsinuomoti. Noras įsigyti staigiai dings. Galų gale, rinkoje gausu japoniškų, vokiškų automobilių...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Chevrolet modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   SparkSpark 
  Maži   AveoAveo 
   Bolt 
  Kompaktiniai   LacettiCruzeCruze 
  VoltVolt 
  Vidutiniai   Epica MalibuMalibu
  Dideli   Caprice  
   Impala 
  Kupė Camaro CamaroCamaro
  Mini krosoveriai    Trax 
  Krosoveriai   Captiva  
  EquinoxEquinoxEquinox
   Orlando 
   Blazer
  Dideli krosoveriai   TraverseTraverse
  Visureigiai    TrailBlazer 
  Dideli visureigiai    SuburbanSuburban
   TahoeTahoe
  Pikapai   AvalancheAvalanche  
   ColoradoColorado
  Dideli pikapai    SilveradoSilverado
    Silverado EV
  Vienatūriai   Orlando  
  Sportiniai CorvetteCorvetteCorvetteCorvetteCorvette
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt