Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus ir dinamiškas kelyje
- Kietas sulankstomas stogas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė kuomet stogas sulankstytas
Antros kartos Z4 buvo pristatytas 2009 metų Šiaurės Amerikos Tarptautinėje Automobilių parodoje. Automobilis dabar turi sulankstomą kietą stogą iš aliuminio, kuris pagamintas iš dviejų dalių ir gali būti sulankstomas per 20 sekundžių. Galingiausias variantas sDrive35i turi 2.9 L, 6 cilindrų eilėje variklį su dviem turbinomis ir išvysto 225 kW (306 AG) galią, bei 400 Nm sukimo momentą. Naujasis rodsteris turi naują interjerą ir išorės dizainą. Nors automobilio kėbulo forma liko panaši į pirmtako, tačiau stilius tapo dinamiškesnis, aerodinamiškesnis, linijos švelnesnės. Ilgas variklio dangtis, trumpa galinė dalis, puikios proporcijos - automobilis atrodo tiesiog tobulai. Naujas Z4 buvo komplektuojamas su 7 pavarų dviejų sankabų transmisija. Tai pirmasis BMW rodsteris su "iDrive" sistema. Lyginant su ankstesniuoju Z4, šis tapo ilgesnis 148 mm, 9 mm platesnis ir ženkliai sunkesnis – priaugo net 150 kg.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
BMW ruošia specialias FIA GT3 lenktynėms skirtas Z4 versijas privačioms komandoms. Šie GT3 Z4 sveria vos 1190 kg ir turi 4.4 litro V8 variklius su 515 AG (379 kW) galia:
2011-02-25
Tarsi naujai gimę „BMW Z4“ ir „BMW 550“ – „AC Schnitzer“ tiuningo kompanijos modeliai Mėgstanti prikišti rankas prie BMW automobilių „AC Schnitzer“ tiuningo firma šįkart patobulino du BMW kūrinius ir oficialiai juos pristatys Ženevos automobilių parodoje. Pirmasis – BMW mėgėjų žinomas kaip Z4, o „AC Schnitzer“ pavadintas „Z4 99d“. Jis varomas paprastai „zetkėse“ nesutinkamu dviejų litrų dyzeliniu varikliu, turinčiu 190 AG bei 420 Nm. Šis leidžia kabrioletui iki 100 km/h įsibėgėti per 6.9 sek. ir pasiekti 235 km/h maksimalų greitį.
Nors tai – toli gražu ne patys geriausi galios rezultatai visoje Z serijoje, ekonomijos šiam modeliui pavydės visi Z kabrioletų savininkai – „AC Schnitzer“ kūrinys, kaip skelbiama, bus sotus vos 3.8 litrais dyzelino šimtui kilometrų! Žinoma, kaip gi be duoklės „žaliesiems“ – galbūt jie irgi norėtų nusipirkti Z serijos kabrioletą? Juk „AC Schnitzer“ kūrinys į aplinką, nuvažiavęs vieną kilometrą, išmes vos 99.18 gramų CO2 dujų. Atrodo mažų mažiausia stebuklinga, ar ne? Variklio galia nepadidėjusi, jis įdėtas į sunkesnį automobilį (Z serijos kabrioletai yra sunkesni už tokio variklio „gimtuosius“ trečiosios serijos BMW), tačiau jis bėgėjasi greičiau ir yra ekonomiškesnis. Visa paslaptis – automobilio masė. „AC Schnitzer“ nuoširdžiai pasiraitė rankoves ties šiuo darbu ir palengvino „zetkę“ net 230 kilogramų! Tad dabar šis ne tik lengvesnis už bet kurį trečiosios serijos BMW, bet net ir už pirmosios klasės modelius. Kitas „AC Schnitzer“ patobulintas modelis – penktosios klasės BMW. Šįkart buvo orientuotasi ne į ekonomiją, bet į galią. „AC Schnitzer“ nuotr./„AC Schnitzer BMW 5“ „AC Schnitzer“ nuotr./„AC Schnitzer BMW 5“ „ACS5 Sport S“ pavadintas kažkada buvęs 550 modelis, turintis galingiausią BMW 4.4 litro variklį, galios srityje patobulinimų gavo nemažai. Jei apibrėžti skaičiais, tai būtų 540 AG bei 750 Nm (vietoj standartinių 407 AG ir 600 Nm). Sprintas nuo 0 iki 100 km/h taip pat pagerintas – vietoj buvusių penkių sekundžių šis limuzinas dabar bėgėsis per 4.5 sek., o maksimalus greitis sieks 320 km/h (vietoj anksčiau buvusio elektra ribojamo 250 km/h limito). Vis dėlto ne vienintelė „Alpina“ moka pagaminti kažką įdomaus su BMW automobiliais, o „AC Schnitzer“ prisilietimą gavęs penktosios klasės modelis bus rimtas pirmosios minėtos tiuningo kompanijos, taip pat išleidusios savąją „BMW Alpina B5“ versiją, konkurentas. |
BMW Z4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis