Markės
242 iš 1912
BMW M5, (F10) 2011 - 2016
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis BMW M5 mus pasitinka su kiek kitokia filosofija. Taip, jis išliko dideliu ir patogiu sedanu, taip jis agresyvesnis nei „civilinis“ penktukas, taip jie velniškai galingas ir greitas. Tačiau, šįkart jo variklio darbinis tūris sumažėjo, du iš dešimties cilindrų buvo pašalinti, tačiau buvo sumontuotos dvi turbinos. Atsisakę praeitos kartos modelyje naudoto aukštų sūkių V10 motoro, BMW sukūrė dviem cilindrais mažesnį, tačiau galingesnį V8 variklį. Galia padidėjo nuo 507 iki 552 AG. Dar geresnės žinios, kad ši galia pasiekiama prie mažesnių sūkių. Senasis maksimalią galią pasiekdavo ties 7750 aps/min, o naujasis tai daro diapozone nuo 6000 iki 7000 aps/min. Sūkių ribojimas prasideda ties 7200 aps/min. Sukimo momentas padidėjo dar labiau - naujasis M5 jo turi net 681 Nm kai praeitos kartos M5 turėjo 519 Nm. Maksimalus sukimo momentas išlaikomas sūkių diapozone nuo 1500 iki 5750 aps/min. Viską kartu sudėjus turime automobilį su Twin Scroll turbokompresoriumi, "High Precision" degalų įpurškimo sistema, vožtuvų valdymo mechanizmu "Valvetronic" ir didžiausiu 305 km/val greičiu. Su "M-drivers" paketu automobilis įsibėgėja iki 100 km/val per 4,4 s, o iki 200 km/val per 13 s. Dabar V8 variklis „groja“ kiek kitokia, duslesne nata nei riaumojantis V10. Ar kitokia BMW M5 variklio filosofija patiks ištikimiems fanams – klausimas. Tačiau privalumai akivaizdūs: 10% daugiau galios, 30% didesnis sukimo momentas, o degalų sanaudos sumažėjo net 31% iki 9,9 litro lyginant su buvusiais 14,4 litrų 100 km. Argumentai svarūs. Važiuojant automobiliu 6 bėgiu prie 1000 aps/min automobilis turi didelį galios rezervą – tuo jis panašus į dyzelinių motorų elgseną. BMW siūlo dvi pavarų dėžes – standartinę dviejų sankabų automatinę, tačiau pirkėjams palikta galimybė užsisakyti M5 su klasikine mechanine pavarų dėže. Nuo standartinio 5-os klasės BMW, M5 skiriasi didžiulėmis oro paėmimo angomis priekyje, keturiomis duslintuvo išmetimo angomis, unikalaus dizaino 20 colių ratlankiais (su priekinėmis 265/35/20 ir galinėmis 295/30/20 Michelin Pilot Super Sport padangomis) ir platesniais sparnais. Automobilio viduje keletas subtilių skirtumų ir be abejo patogios sportinės sėdynės. Skirtumai nedideli, tačiau ne jie mums svarbūs. Svarbiau tai, kad sunkus net 1945 kg sveriantis sedanas garsiają Nürburgring lenktynių trasą įveikė per 7:55, kas atitinka Ferrari F430 laiką. Kitas netikėtumas yra automobilio sugebėjimas būti itin komfortišku – tereikia perjungti amortizatorių nustatymus į komfortiškiausią lygį ir važiuosite patogiau nei su bet kuriuo kitu 5 serijos BMW. Visus pakabos nustatymus galite išsisaugoti vieno mygtuko paspaudimu, panašiai kaip išsaugote patinkančią radijo stotį. Padangų ir vėjo triukšmas beveik neegzistuoja. Tačiau brutuali BMW M5 jėga visada šalia jūsų – variklio garsas ir BOV vožtuvas neleis to pamiršti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Sunkus net 1945 kg sveriantis BMW M5 garsiają Nürburgring lenktynių trasą įveikia per 7:55. Kas atitinka laiką pasiektą su Ferrari F430 turintį centre sumontuotą variklį.

2012-09-13
Kitąmet BMW M5 debiutuos Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tikėtina, kad debiutuos pateikdamas daugiau arklio galių, nei žadėta. Šis galiūnas dar prieš debiutą JAV buvo užkeltas ant galios matavimo stendo. Tada jis buvo „prasuktas“ ir paaiškėjo, kad šio variklio siunčiama galia „į gal...
2012-09-05
Galingi automobiliai patinka ne tik greičio mėgėjams, tačiau ir policijai. Ypač, jei tai agresyvus teisybės ieškotojas BMW M5. Nors nuotraukoje matomas automobilis yra tikrų tikriausias, tačiau kol kas jo bijoti nereikėtų. Nors jis pilnai paruoštas tarnybai, tačiau kol kas stovi Munchene, BMW muziejuje. Galingas c...
2011-11-14
Ilga ir įsimintina yra galingojo sedano M5 istorija. Nei vienas modelis nebuvo įvertintas kaip prastas automobilis. Spėjame F10 irgi nebus prastas, nepaisant to, kad jis prarado kažką labai svarbaus... Tiksliau, ne prarado, o gavo. Gavo dvi turbinas, o kaip taisyklė turbinos įpūsdamos automobiliams didelius gurk&sc...
2011-06-20
Šią savaitę sportinių automobilių gerbėjams visame pasaulyje pristatytas naujas penktos kartos BMW M5 sedanas. Gamintojų teigimu, šis prestižinių automobilių klasės atstovas leis mėgautis adrenalino suteikiančiu sportiniu vairavimu ir taip pajusti naujojo modelio išskirtines galimybes. Prie&sca...
2011-06-16
Pirmosios oficialios BMW M5 nuotraukos nesulaukė oficialaus modelio debiuto ir pasklido internete. V8 varikliu ir dviem turbinomis ginkluotas M5 bus kiek galingesnis už praeitos kartos greitąjį sedaną - jis pasieks 552 AG. Nuo standartinio 5-os klasės BMW naujasis skiriasi didesnėmis oro paėmimo angomis, keturiomis...
2011-05-11
Laukiam naujojo BMW M5 ant F10 kėbulo. Labai laukiame. Kaip jis atrodys daug maž jau matėme – Pekine pristatytas „M5 Concept“ yra 99 proc. tikras automobilis. Bet kaip jis elgsis kelyje? Na, pagal BMW pateiktą filmuką sprendžiame, kad „drifto“ stiliumi jis mokės važiuoti. Šiuo m...
2011-04-05
Nepavykus nuslėpti naujojo M5 nuotraukų, BMW kitą dieną oficialiai pristatė „Concept M5“ automobilį, kuris yra šiek tiek užmaskuota serijinės gamybos M5 versija. Kaip rašėme vakar, nuotraukose matomas M5 yra 99 proc. tikras. Nuo versijos masinei gamybai skirsis gal žibintai, ratlankiai ir kelios kitos ...
2010-09-17
Iki šiol mes galėjome mėgautis nuotraukomis, kuriose buvo užfiksuota naujasis M5 mieste. Paparacai atkakliai sekė gamyklos vartus, norėdami užfiksuoti kiekvieną automobilio milimetrą. Iš Niurburgringo trasos atkeliavo vaizdo medžiaga, kurioje matosi, kaip testuojamas automobilis. Galbūt šios ma...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt