Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Magiškasis M3. 2000 metais pasirodė naujas M3 su nauju 3.2 L S54B32 varikliu su kupė arba kabrioleto kėbulu. Šis M3 turi daugiausia iš vieno litro arklio galių išspaudžiantį atmosferinį variklį, kurį kada nors yra pagaminę BMW. Šis aukštų sūkių 3.2 L 6 cilindrų linijoje variklis turi 343 AG (256 kW)/ 7900 rpm galią, sukimo momentas yra 365 Nm/4900 rpm, įsibėgėjimas 0-100 km/h tik per 4.6 s, 1/4 mylios - per 13.3 s, o didžiausias greitis - 298 km/h. Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje! BMW M3 turi naują 6 greičių pavarų dėžę, su SMG Drivelogic transmisija ir pavarų perjungimo svirtimis kaip Formulės 1 boliduose - esančiomis už vairo ir valdančiomis mechaninę elektrohidraulinę pavarų dėžę. Pakaba bus tikrai nekomfortiška, nes ji suderinta sportiniam režimui. Trumpai – tai grynakraujis sportinis automobilis užmaskuotas po gatvėms skirto automobilio kėbulu. Tai ne pats prabangiausias, o jo dizainas ne pats išraiškingiausias iš visų BMW, tačiau jei norit pasijusti lenktyninkais – tai vienas geriausių automobilių rinkoje.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Šis M3 turi daugiausia iš vieno litro arklio galių išspaudžiantį atmosferinį variklį, kurį kada nors iki tol yra pagaminę BMW (neskaitant superautomobilio McLaren F1, kuris naudoja BMW variklį). 3.2 L 6 cilindrų linijoje variklis turi 343 AG (256 kW)/ 7900 rpm galią, sukimo momentas yra 365 Nm/4900 rpm, įsibėgėjimas 0-100 km/h tik per 4.6 s, 1/4 mylios - per 13.3 s, o didžiausias greitis - 298 km/h.
Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje!
Buvo pagaminta ribota serija įspūdingos E46 GTR versijos automobilių, kurie turėjo 3,997 cc V8 variklį su 500 AG (368 kW). Buvo pagaminta tik 10 vienetų tokių automobilių, kiekvienas kurių kainavo 250.000 Eur. Automobilį gaminti buvo reikalinga tam, kad dalyvauti American Le Mans Series (ALMS) lenktynių serijoje. Vėliau du Schnitzer Motorsport GTR BMW automobiliai dalyvavo 24 valandų Nürburgring varžybose 2004 ir 2005 metais, kur pelnė 1 ir 2 vietas.
Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje!
Buvo pagaminta ribota serija įspūdingos E46 GTR versijos automobilių, kurie turėjo 3,997 cc V8 variklį su 500 AG (368 kW). Buvo pagaminta tik 10 vienetų tokių automobilių, kiekvienas kurių kainavo 250.000 Eur. Automobilį gaminti buvo reikalinga tam, kad dalyvauti American Le Mans Series (ALMS) lenktynių serijoje. Vėliau du Schnitzer Motorsport GTR BMW automobiliai dalyvavo 24 valandų Nürburgring varžybose 2004 ir 2005 metais, kur pelnė 1 ir 2 vietas.
E46 GTR
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
2019-07-08 |
Tikras sportinis automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikios valdymo sąvybės, nuostabi variklio dinamika, labai geras pavarų dėžės veikimas. Įvertinus automobilio tipą ir galingumą jis yra tikrai patikimas
M klasės automobiliiai reikalauja itin geros priežiūros, o nusipirkus apleistą gali tekti suinvestuoti labai daug.
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 13,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 15,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Radikaliai skiriasi nuo visų kitų E46 kėbulo modelių. Ten kur kiti varikliai baigia savo pasirodymą, S54 savo tik būna pradėjęs. Tikras vairuotojų automobilis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas: svarbu prisiminti, jog kalba eina apie M klasės auomobilį, tad čia tikrai ne tas daiktas, kur ištikus gedimui išsisuksite pigiai. Gerai prižiūrėti automobiliai yra tikrai patikimi, tačiau jei nusipirksite apleistą modelį ir norėsite pasidaryti puikios būklės - pasiruoškite investicijoms. Investuoti beabejo verta, nes jau dabar geros būklės coupe su mechanine dėže Prancūzijoje, Vokietijoje lengvai perkopia 20 000 eurų ribą skelbimuose. Automobilis yra itin mėgstamas vairavimo entuziastų, kad jų kainos tik kils. |
Patarimai perkančiajam |
Svarbu patikrinti ar nėra įtrūkimų prie galinio tilto tvirtinimo (subframe cracks), įvertinti VANOS bei indėklų būklę. Galimi SMG dėžės gedimai. Automobiliai su coupe kėbulu ir mechanine pavarų dėže yra daug geriau vertinami antrinėje rinkoje nei cabrio su SMG dėže. Perkant pigų, neprižiūrėtą automobilį nusiteikti investicijoms jei norima turėti "ledą". Jau keli metai iš eilės automobilis tik brangsta, ypač coupe su mechanine pavarų dėže. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW M3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis