Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin komfortiškas
- Itin technologiškas
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Dizainas įtiks ne visiems
- Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
2015-12-28
Bavarai kuria 600 AG „BMW M760Li“ Vokiškų automobilių gamintojas BMW pateikė užuominą, jog ketina praplėsti savo prabangiausio flagmano segmentą bei jau netrukus pirkėjams pasiūlys 7 serijos limuziną, prie kurio ranką pridėjo „M Performance“ specialistai.
Kaip rašo „Autocar“, „BMW 760Li“ bus aprūpintas V12 motoru, kuris generuos 600 arklio galių. Patys bavarai jau buvo trumpam į savo oficialų internetinį tinklapį įkėlę šio galingo flagmano nuotraukas, tačiau netrukus jos buvo pašalintos. Pirkėjams netgi buvo trumpam suteikta galimybė susikonfigūruoti savąjį M760Li. Šis BMW modelis yra atsakas į pagrindinius konkurentus – „Audi S8 Plus“ bei „Mercedes-AMG S65“. Gamintojas tikisi, jog itin didžiąją dalį pardavimų pavyks pasiekti JAV bei Kinijos rinkose, kuriose vis populiaresni tampa galingi prabangūs limuzinai. Nors kol kas oficialų duomenų nėra, tačiau tikimasi, jog prabangus limuzinas iš BMW gamyklos pasieks maksimalų 250 kilometrų per valandą greitį (apribotą elektronikos), o iki 100 kilometrų per valandą įsibėgės per 4 sekundes. |
BMW 7 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis