Markės
184 iš 1560
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą, kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau neužilgo bus pristatyta keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų xDrive sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose, net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2015-11-18

Naujasis „BMW 7“ įvertintas už automobilio kėbulo inovacijas

Šį rugsėjį debiutavęs naujos kartos prabangus BMW septintos serijos sedanas sulaukė ekspertų pripažinimo – novatoriškas, lengvesnis, bet tvirtesnis automobilio kėbulas „Carbon Core“ gavo prestižinį šios srities apdovanojimą „EuroBodyCar Award 2015“. Vertinimo komisijos skirtas rekordinis per visą apdovanojimų istoriją taškų skaičius rodo, kad naujųjų „BMW 7“ automobilių kėbulas šiuo metu yra aukščiausias technologijų standartas auto pramonėje.

„Esame įpratę, kad naujas, saugesnis ir prabangesnis modelis dažniausia reiškia ir paaugantį svorį. Tačiau naujasis „BMW 7“ sedanas sulaužė šį stereotipą patvirtindamas dizaino, kūrybos ar technologijų srityje vis labiau įsigalintį šūkį „mažiau yra daugiau“. Pelnytas apdovanojimas rodo BMW inžinerinius pasiekimus ir lyderystę taikant naujausias šios dienos technologijas serijinių automobilių gamyboje“, – sako Aurimas Tamašauskas, BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje.

 
Naujos „BMW 7“ serijos sedanų kėbulas „Carbon Core“, pagamintas naudojant plieno, aliuminio ir anglies pluošto medžiagų derinį, surinko 41,87 balų iš 50-ties maksimalių. Tai – aukščiausias įvertinimas per „EuroBodyCar“ apdovanojimų, įsteigtų 2002-aisiais, istoriją. Šie apdovanojimai laikomi svarbiausiu įvertinimu už inovacijas automobilių kėbulų konstrukcijos srityje.
 
Gaminant kėbulą „Carbon Core“ pirmą kartą serijinės gamybos automobiliuose panaudotas anglies pluošto ir grūdinto plieno junginys. Šis novatoriškas medžiagų derinys leidžia padidinti kėbulo konstrukcijos atsparumą deformacijoms ir tuo pačiu metu pastebimai sumažinti bendrą automobilio svorį. Tiesa, lengvesnis tapo ne tik pats kėbulas – dėl išaugusio konstrukcijos atsparumo atsirado galimybė naudoti mažesnio svorio detales kitose automobilio vietose, pavyzdžiui, lakštinio plieno elementus tarp automobilio durelių ertmių.

 
Kurdami naujųjų „BMW 7“ sedanų kėbulą bendrovės inžinieriai pasirėmė patirtimi, įgyta dirbant su „BMW i“ serijos modeliais, turinčiais elektros pavarą – elektromobiliu „BMW i3“ ir hibridiniu superautomobiliu „BMW i8“. Šiuose modeliuose vairuotojų ir keleivių kabina yra pagaminta vien tik iš anglies pluošto. 
Kėbulo patobulinimai, taip pat aliuminio naudojimas variklio dangčiui ir šoninėms durims bei kitų lengvasvorių sprendimų pritaikymas leido naujosios kartos „BMW 7“ automobilių svorį sumažinti iki 130 kg, palyginti su ankstesniais modeliais. Dabartinis BMW septintosios serijos sedanas sveria apytikriai tiek, kiek ir trečiosios kartos giminaitis, debiutavęs dar 1994-aisiais.
 
„BMW 7“ sedanuose naudojamos lengvasvorės medžiagos lemia ir beveik idealų (50:50) svorio paskirstymo santykį tarp ašių bei žemiau esantį automobilio svorio centrą. Tai prisideda prie dar geresnių šio sedano dinaminių važiavimo ypatybių, aukštesnio komforto lygio ir išaugusio našumo.
 

Apdovanojimai „EuroCarBody“ buvo paskelbti pasaulinėje konferencijoje „Global Car Body Benchmarking Conference“. Konferencijoje, vykusioje Bad Nauheime, Vokietijoje, dalyvavo per 550 automobilių ekspertų iš 24 šalių, kurie diskutavo apie naujausius pasiekimus ir ateities inovacijas kuriant ir gaminant automobilių kėbulus.
 
Dėl geriausio kėbulo apdovanojimo „BMW 7“ sedanai varžėsi su kitų aštuonių gamintojų iš viso pasaulio konkurentais. Vertinimo komisija ypatingai aukštai BMW modelių kėbulus įvertino medžiagų panaudojimo, konstrukcinio dizaino, išbaigtumo ir vertės klientui kategorijose. 
 



Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai