Markės
184 iš 1560
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą, kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau neužilgo bus pristatyta keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų xDrive sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose, net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2015-09-11

BMW debiutai Frankfurte: trys nauji modeliai ir du iš tinklo įkraunami hibridai

Vokietijos automobilių koncernas BMW rimtai ruošiasi pasirodymui kitą savaitę Frankfurte vyksiančioje automobilių parodoje. Gamintojas čia surengs net trijų modelių premjeras – jau anksčiau skelbtos prabangiosios BMW 7 serijos, naujo BMW X1 modelio bei lenktynėms skirto BMW M6 GT3. Šalia šių naujienų, koncernas taip pat pademonstruos progresą elektrifikuojant esamas modelių serijas – debiutuos du nauji iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai „BMW 225xe“ ir „BMW 330e“ modeliai.

Didžiausio dėmesio parodoje turėtų sulaukti jau anonsuotas, bet gyvai iki šiol dar nedemonstruotas BMW flagmanas – prabangioji 7-oji serija. Su šiuo automobiliu BMW pristatė daug inovacijų rinkoje – automobilio konstrukcijoje naudojamas anglies pluoštas, dėl kurio BMW 7 tapo lengviausiu savo segmento automobiliu, ir tuo pačiu itin tvirtu, saugiu bei dinamišku. Modelis taip pat yra pirmasis, kuris moka savarankiškai, be vairuotojo pagalbos įvažiuoti ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos, o jo informacinę-pramoginę sistemą galima valdyti rankų gestais. Į BMW 7 montuojami novatoriški lazeriniai žibintai, vadinami ateities technologija, nes jų šviesos spindulys siekia 600 metrų – tai prilygsta dviems televizijos bokštams. 

 
Viduje BMW 7 siūlys įspūdingą prabangą – masažines kėdes, reguliuojamą salono apšvietimą, aukščiausios kokybės apdailos medžiagas, galimybę bevieliu būdu įkrauti telefono bateriją ir kt. 
 
Be itin efektyvių naujos kartos šešių cilindrų V8 variklių, Frankfurte BMW pademonstruos ir modelį su hibridine pavara – „BMW 740e“. Hibridinė, iš tinklo įkraunama „BMW 740e“ versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį.
 
Naujasis, dar sportiškesnis „BMW X1“

Antrąja svarbia BMW naujiena Frankfurte taps antros kartos BMW X1 modelio premjera. Šis kompaktinis padidinto pravažumo modelis savo segmente išsiskirs sportiškumu. Modernesnės išvaizdos automobilis taip pat tapo erdvesnis tiek keleiviams, tiek ir bagažui. Naujasis BMW X1 yra 53 mm aukštesnis už ankstesnįjį, vairuotojo, „šturmano“ sėdynės yra 36 mm, o keleivių – 64 mm aukščiau nei pirmos kartos „BMW X1“. Bagažinės talpą BMW padidino iki 505 litrų ir tai yra beveik 17 proc. daugiau negu ankstesnėje modelio versijoje. 

 
„BMW X1“ turi naujos kartus efektyvesnius variklius, patobulintą išmaniąją visų varančiųjų ratų „xDrive“ sistemą ir naują važiuoklės technologiją. Tai užtikrins dar didesnį BMW X1 sportiškumą, efektyvumą ir didesnį važiavimo komfortą.
 
Iš tinklo įkraunami „BMW 330e“ ir „BMW 225xe“

Frankfurte BMW demonstruos ir naująją BMW 3 seriją, kuri jau kelis mėnesius parduodama ir Lietuvoje. Tai sėkmingiausia BMW serija – iki šios dienos visame pasaulyje parduota daugiau nei 14 mln. BMW 3 modelių. Šis modelis šiuo metu siūlomas su 4 benzininiais ir 7 dyzeliniais varikliais, tačiau nuo 2016 m. debiutuos ir iš tinklo įkraunamas hibridas – sedanas „BMW 330e“. 

 
Šis naujasis modelis išvystys 185 kW/252 AG galią, o vidutinės degalų sąnaudos tesieks 1,9-2,1 l/100 km. Modelis taip pat bus draugiškas aplinkai – CO2 emisijos sieks 44-49 g/km. 

Nuo 2016 m. hibridinės pavaros opcija pasipildys ir dar vienas modelis – BMW 2 serijos „Active Tourer“. „BMW 225xe“ turės ne tik elektros pavarą, bet ir keturių varančiųjų ratų sistemą „xDrive“. Be to, inžinieriai ličio jonų bateriją sumontavo po galine sėdyne, tad baterija neužims papildomos vietos ir „BMW 225xe“ išliks kaip vienas erdviausių automobilių savo klasėje.

 
„BMW eDrive“ technologija ir 1,5 litro trijų cilindrų benzininis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija suteikia galimybę „Active Tourer“ vien elektra nuvažiuoti iki 41 kilometrų. Elektros pavara suka galinius ratus, o benzininis variklis – priekinius. Šis hibridinis modelis išvysto 165 kW/224 AG galią, vidutinės degalų sąnaudos važiuojant mišriu režimu siekia 2,0 – 2,1/100 km., o CO2 emisija – 46-49 g/km.
 
Patobulintas našesnis sportinis modelis lenktynėms: naujasis „BMW M6 GT3“

Koncernas BMW pasirinko Frankfurto automobilių parodą pristatyti naująjį flagmaną, skirtą sportinėms ištvermės lenktynėms – „BMW M6 GT3“. Naujasis lenktynių automobilis buvo sukurtas pagal „BMW M6 Coupe“, naudoja V8 variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija bei sulaukė tik kelių smulkių pakeitimų nuo įprasto modelio. Automobilis naudoja naują aerodinamiškesnę važiuoklę, o modelio panaudojus anglies pluošto medžiagas automobilio svoris nesiekia 1300 kilogramų.
 
Be „BMW M6 GT3“, koncernas Frankfurte taip pat pristatys BMW M6 modelio versiją „Competition Edition“. Ji turės įvairesnį kėbulo spalvų pasirinkimą, anglies pluošto elementus, išskirtinę odinę sėdynių apdailą ir kitų skiriamųjų bruožų. Automobilyje montuojamas 4,4 l V8 benzininis variklis su „MTwinPower Turbo“ technologija, kuris išvysto 441 kW/600 AG galią. Su „Driver“ paketu „BMW M6 Coupe“ gali pasiekti net 305 km/val. greitį.

 
Be naujųjų modelių, Frankfurto automobilių parodoje BMW taip pat pademonstruos lazerinių žibintų technologiją, kuri užtikrina daug geresnė matomumą vairuotojui nakties metu. Mėlyna lazerių spalva lempoje virsta ryškiai balta, kuri nedirgina akių ir yra 10 kartų ryškesnė nei halogeninė, ksenoninė ar LED, tačiau nepaisant to sunaudoja 30 proc. mažiau energijos. Lazeriniai žibintai veikia su kitomis automobilio sistemomis ir gali iš anksto apšviesti posūkį ar infraraudonųjų spindulių pagalba užfiksuoti už 100 m. esantį gyvūną ar pėstįjį.
 



Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai