Markės
218 iš 1918
BMW 7 klasė, (G11) 2015 - 2022
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2015-09-11

BMW debiutai Frankfurte: trys nauji modeliai ir du iš tinklo įkraunami hibridai

BMW debiutai Frankfurte: trys nauji modeliai ir du iš tinklo įkraunami hibridai
Vokietijos automobilių koncernas BMW rimtai ruošiasi pasirodymui kitą savaitę Frankfurte vyksiančioje automobilių parodoje. Gamintojas čia surengs net trijų modelių premjeras – jau anksčiau skelbtos prabangiosios BMW 7 serijos, naujo BMW X1 modelio bei lenktynėms skirto BMW M6 GT3. Šalia šių naujienų, koncernas taip pat pademonstruos progresą elektrifikuojant esamas modelių serijas – debiutuos du nauji iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai „BMW 225xe“ ir „BMW 330e“ modeliai.

Didžiausio dėmesio parodoje turėtų sulaukti jau anonsuotas, bet gyvai iki šiol dar nedemonstruotas BMW flagmanas – prabangioji 7-oji serija. Su šiuo automobiliu BMW pristatė daug inovacijų rinkoje – automobilio konstrukcijoje naudojamas anglies pluoštas, dėl kurio BMW 7 tapo lengviausiu savo segmento automobiliu, ir tuo pačiu itin tvirtu, saugiu bei dinamišku. Modelis taip pat yra pirmasis, kuris moka savarankiškai, be vairuotojo pagalbos įvažiuoti ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos, o jo informacinę-pramoginę sistemą galima valdyti rankų gestais. Į BMW 7 montuojami novatoriški lazeriniai žibintai, vadinami ateities technologija, nes jų šviesos spindulys siekia 600 metrų – tai prilygsta dviems televizijos bokštams. 

 
Viduje BMW 7 siūlys įspūdingą prabangą – masažines kėdes, reguliuojamą salono apšvietimą, aukščiausios kokybės apdailos medžiagas, galimybę bevieliu būdu įkrauti telefono bateriją ir kt. 
 
Be itin efektyvių naujos kartos šešių cilindrų V8 variklių, Frankfurte BMW pademonstruos ir modelį su hibridine pavara – „BMW 740e“. Hibridinė, iš tinklo įkraunama „BMW 740e“ versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį.
 
Naujasis, dar sportiškesnis „BMW X1“

Antrąja svarbia BMW naujiena Frankfurte taps antros kartos BMW X1 modelio premjera. Šis kompaktinis padidinto pravažumo modelis savo segmente išsiskirs sportiškumu. Modernesnės išvaizdos automobilis taip pat tapo erdvesnis tiek keleiviams, tiek ir bagažui. Naujasis BMW X1 yra 53 mm aukštesnis už ankstesnįjį, vairuotojo, „šturmano“ sėdynės yra 36 mm, o keleivių – 64 mm aukščiau nei pirmos kartos „BMW X1“. Bagažinės talpą BMW padidino iki 505 litrų ir tai yra beveik 17 proc. daugiau negu ankstesnėje modelio versijoje. 

 
„BMW X1“ turi naujos kartus efektyvesnius variklius, patobulintą išmaniąją visų varančiųjų ratų „xDrive“ sistemą ir naują važiuoklės technologiją. Tai užtikrins dar didesnį BMW X1 sportiškumą, efektyvumą ir didesnį važiavimo komfortą.
 
Iš tinklo įkraunami „BMW 330e“ ir „BMW 225xe“

Frankfurte BMW demonstruos ir naująją BMW 3 seriją, kuri jau kelis mėnesius parduodama ir Lietuvoje. Tai sėkmingiausia BMW serija – iki šios dienos visame pasaulyje parduota daugiau nei 14 mln. BMW 3 modelių. Šis modelis šiuo metu siūlomas su 4 benzininiais ir 7 dyzeliniais varikliais, tačiau nuo 2016 m. debiutuos ir iš tinklo įkraunamas hibridas – sedanas „BMW 330e“. 

 
Šis naujasis modelis išvystys 185 kW/252 AG galią, o vidutinės degalų sąnaudos tesieks 1,9-2,1 l/100 km. Modelis taip pat bus draugiškas aplinkai – CO2 emisijos sieks 44-49 g/km. 

Nuo 2016 m. hibridinės pavaros opcija pasipildys ir dar vienas modelis – BMW 2 serijos „Active Tourer“. „BMW 225xe“ turės ne tik elektros pavarą, bet ir keturių varančiųjų ratų sistemą „xDrive“. Be to, inžinieriai ličio jonų bateriją sumontavo po galine sėdyne, tad baterija neužims papildomos vietos ir „BMW 225xe“ išliks kaip vienas erdviausių automobilių savo klasėje.

 
„BMW eDrive“ technologija ir 1,5 litro trijų cilindrų benzininis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija suteikia galimybę „Active Tourer“ vien elektra nuvažiuoti iki 41 kilometrų. Elektros pavara suka galinius ratus, o benzininis variklis – priekinius. Šis hibridinis modelis išvysto 165 kW/224 AG galią, vidutinės degalų sąnaudos važiuojant mišriu režimu siekia 2,0 – 2,1/100 km., o CO2 emisija – 46-49 g/km.
 
Patobulintas našesnis sportinis modelis lenktynėms: naujasis „BMW M6 GT3“

Koncernas BMW pasirinko Frankfurto automobilių parodą pristatyti naująjį flagmaną, skirtą sportinėms ištvermės lenktynėms – „BMW M6 GT3“. Naujasis lenktynių automobilis buvo sukurtas pagal „BMW M6 Coupe“, naudoja V8 variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija bei sulaukė tik kelių smulkių pakeitimų nuo įprasto modelio. Automobilis naudoja naują aerodinamiškesnę važiuoklę, o modelio panaudojus anglies pluošto medžiagas automobilio svoris nesiekia 1300 kilogramų.
 
Be „BMW M6 GT3“, koncernas Frankfurte taip pat pristatys BMW M6 modelio versiją „Competition Edition“. Ji turės įvairesnį kėbulo spalvų pasirinkimą, anglies pluošto elementus, išskirtinę odinę sėdynių apdailą ir kitų skiriamųjų bruožų. Automobilyje montuojamas 4,4 l V8 benzininis variklis su „MTwinPower Turbo“ technologija, kuris išvysto 441 kW/600 AG galią. Su „Driver“ paketu „BMW M6 Coupe“ gali pasiekti net 305 km/val. greitį.

 
Be naujųjų modelių, Frankfurto automobilių parodoje BMW taip pat pademonstruos lazerinių žibintų technologiją, kuri užtikrina daug geresnė matomumą vairuotojui nakties metu. Mėlyna lazerių spalva lempoje virsta ryškiai balta, kuri nedirgina akių ir yra 10 kartų ryškesnė nei halogeninė, ksenoninė ar LED, tačiau nepaisant to sunaudoja 30 proc. mažiau energijos. Lazeriniai žibintai veikia su kitomis automobilio sistemomis ir gali iš anksto apšviesti posūkį ar infraraudonųjų spindulių pagalba užfiksuoti už 100 m. esantį gyvūną ar pėstįjį.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt