Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Tylus ir komfortiškas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Didelis nuvertėjimas
- Neintuityvi infosistema
- Dizainas įtinkantis ne visiems
"E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais"
Naujasis 7 serijos BMW yra pirmasis turintis "iDrive" sistemą, kuri susideda iš spalvoto ekrano prietaisų skydelyje ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę. Šia "pele" valdoma eilė nustatymų tokių kaip klimato kontrolė, audio, navigacija, pakaba ir t.t. Tačiau sistema buvo kritikuota dėl labai sudėtingos navigacijos ir dėl to, kad yra per mažai intuityvi. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmieji E65 buvo kupini problemų, kurių didžioji dauguma buvo susijusi su programine įranga. E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais. Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Bendrai 7 serijos BMW kaip visada buvo labai vertinami – iš savo konkurentų Mercedes-Benz S klasės ir Audi A8 išsiskiria puikiu sportišku valdymu, originaliu interjero dizainu, itin galingais varikliais. Trūkumai – minėtas sudėtingas iDrive ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Būtent šis modelis yra pirmasis įvedęs iDrive sistemą, kuri susideda iš spalvoto video ekrano prietaisų skyde ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę, kuria valdoma eilė nustatymų: galima valdyti klimato kontrolę, audio, navigaciją, pakabą ir t.t. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose.
Tai pirmasis nevienareikšmiškai vertinamo vyriausio dizainerio Chris Bangle kurinys dirbant BMW kompanijoje. Šio kūrėjo stilius ypač pastebimas automobilio galinėje dalyje. Ištiesų šios 7 serijos dizainą kūrė Adrian van Hooydonk (kartu su Chris Bangle), o jo pirminiuose skečuose automobilio galinė dalis buvo daug radikalesnė, kuri priminė ištęstą hečbeką:
Kontraversiškas automobilio dizainas buvo "pataisytas" išleidus facelift modelį:
Buvo pagaminta keletas vandeniliu varomų septintuko versijų:
Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Tik 800 tokių Alpina buvo pagaminta:
Tai pirmasis nevienareikšmiškai vertinamo vyriausio dizainerio Chris Bangle kurinys dirbant BMW kompanijoje. Šio kūrėjo stilius ypač pastebimas automobilio galinėje dalyje. Ištiesų šios 7 serijos dizainą kūrė Adrian van Hooydonk (kartu su Chris Bangle), o jo pirminiuose skečuose automobilio galinė dalis buvo daug radikalesnė, kuri priminė ištęstą hečbeką:
Kontraversiškas automobilio dizainas buvo "pataisytas" išleidus facelift modelį:
Buvo pagaminta keletas vandeniliu varomų septintuko versijų:
Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Tik 800 tokių Alpina buvo pagaminta:
Patalpino: Latvis | 2009-08-12 |
septynetas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagreitis, galia, valdymo savybes, originalus stilius, puikios sedynes, kokybe, salono tyla. Svarbiausia - automobilio iskirtinumas net tarp iskirtiniu modeliu.
Sistemu valdymas, kai kurios medziagos visgi neprilygsta automobilio kainai, originalus stilius.
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai rimtas automobilis ir jis nuo pries tai buvusios kartos stipriai zenge i prieki, gal net kiek per stipriai. Aktyvi pakaba, Valvetronic variklis, iDrive sistema, galybe komforto irangos - cia rasi ka patyrineti. Automobilio dizainas labai priestaringas, taciau pardavimai rodo, kad pirkejai tai ivertino. Galu gale tai tikrai isskirtinis automobilis konservatyvioje klaseje. Automobilis atrodo didelis, masyvus ir solidus. Tiesa faceliftas automobilio bruozus kiek susvelnino, tuo paciu jis tapo patrauklesnis, taciau neprarado isskirtinumo. Man jis savotiskai dar labiau patinka nei pati naujausia 7 klase. Interjeras - puikus, klasikinis ir labai solidus. Butent si 7 klase atidare nauja BMW interjeru krypti, kuri sekmingai laikoma ir dabar. Medziagos naudojamos aisku auksciausios kokybes, dizainas neperkrautas, akcentuojamas - didelis LCD displejus centre ir po ranka esantis iDrive sistemos valdymo dzoistikas, begiu perjungimo svirties nera ten kur paprastai buna ir tai neiprasta. Viskas dvelkia originalumu ir BMW budingu demesiu detalems. iDrive gana sudetinga valdyti, apie pasakoti nera prasmes, reikia paciam su ja pazaisti. iDrive mintis gera, tik ji prastai atlikta. Taciau ja ismokus, ji sistema nepasirodys tokia komplikuota kaip kalbama. Visgi kokia garso sistema noretusi valdyti iprastai. Sedynes valdyti taip pat sudetinga, taciau jos atperka begaliniu patogumu. Nereikia mineti, kad vietos 7 klases BMW uzteks visiems, bagazine milziniska. Didelis automobili puikiai valdomas - automobilis gan pavyzdingai elgiasi posukiuose, posvyris nedidelis (jeigu lygintum su panasaus dydzio automobiliais). Vairas atrodo kiek per plonas. Kas del komforto - cia priekaistu neturiu, duobes, gulintys policininkai pervaziuojami labai svelniai. Stabdziai puikus. |
Variklis |
745i 8 cilindru variklis turi pilnai galios ne tik pajudinti automobili is vietos :) bet ir dinamiskai vaziuoti. Taciau gamintojo deklaruojama isibegejimo dinamika iki 100 km pasiekti niekaip nepavyks - 6.3 sekundes. Variklis be kita ko skamba tikrai graziai. |
Patarimai perkančiajam |
Tureti pinigu |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 44)
BMW 7 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis