Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
E65, nueinančio E38 modelio pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas. Galingiausias variantas E38 750iL variantas turėjo didžiulį 5.4 L V12 variklį su 326 AG galia. E38 modelis buvo išties populiarus ir jį galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų tokių kaip „Tomorrow Never Dies“ ar „The Transporter“.
BMW 7 serija yra aukščiausios klasės prestižinis BMW automobilis gaminamas standartiniu arba prailgintu sedano kėbulu. E38 modeliai buvo siūlomi arba su penkių greičių automatine pavarų dėže arba su mechanine pavarų dėže. Automobilis pasižymėjo itin patraukliu ir nesenstančiu dizainu, kuris buvo vertinamas visame pasaulyje. Todėl automobilis susilaukė plataus pripažinimo ir žinoma gerų pardavimų. Kai BMW E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais kad užleistų vietą naujajam SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Kai E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais, kad užleistų vietą naujajam E65, E38 pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas.
Šios kartos 7 serijos BMW galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų, tokių kaip: „Tomorrow Never Dies“ (750iL), „Bumer“ ("Бумер") (750iL), Enemy of the State (740iL), Invictus (740iL), Bad Santa (740iL), Fun with Dick and Jane (740iL), Showtime (740i), The Transporter (735i), "Live Free or Die Hard" (740i) ir The Game (740iL).
Filme apie garsųjį agentą Džeimsą Bondą „Tomorrow Never Dies“ buvo panaudota net 16 automobilių. Ištiesų buvo naudojami BMW 740iL modeliai, bet pateikiami kaip 750iL. BMW kompanija taip pat turėjo teises naudoti persekiojimo scenas su šiais BMW ir motociklais (taip pat BMW modelis R1200C) savo reklaminiuose klipuose.
Šios kartos 7 serijos BMW galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų, tokių kaip: „Tomorrow Never Dies“ (750iL), „Bumer“ ("Бумер") (750iL), Enemy of the State (740iL), Invictus (740iL), Bad Santa (740iL), Fun with Dick and Jane (740iL), Showtime (740i), The Transporter (735i), "Live Free or Die Hard" (740i) ir The Game (740iL).
Filme apie garsųjį agentą Džeimsą Bondą „Tomorrow Never Dies“ buvo panaudota net 16 automobilių. Ištiesų buvo naudojami BMW 740iL modeliai, bet pateikiami kaip 750iL. BMW kompanija taip pat turėjo teises naudoti persekiojimo scenas su šiais BMW ir motociklais (taip pat BMW modelis R1200C) savo reklaminiuose klipuose.
Buvo pagaminta penkiolika vandeniliu varomų septintuko versijų:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
2019-10-18 |
BMW 7 series |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Keliantis šypseną, legendinis kėbulo dizainas, komfortiškas, malonus vairuoti
Neekonomiškas, gresia išnykimas iš gatvių (persikeliant į šildomus garažus), dėl visuotinės žemės taršos psichozės
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 12,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 15,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Rašau šį atsiliepimą tik todėl, jog žinau, kad kažkas irgi ieškos internetuose patvirtinimo tam jausmui. Tai automobilis, kuris geba "gydyti mintis", kuris sukelia šypseną kievieną kartą, kai pasuki raktelį. Kalbu apie šios serijos V8 benzininius modelius (dabar turimą 735i). Jei prie esmės - pirmas bumeriukas buvo dar 12toje klasėje (berods 2010-2011 metai), tiesa dabar sukeliantis labiau juoką 725tds, bet tada tai buvo mokyklos pažiba, visi bičai kėlė nykščius, o klasiokės prašydavo per pertrauką pavežti iki parduotuvės už 300m bandėlių. Važiavo itin maloniai, nebuvo labai pribombintas, turėjo tipinių tds'o problemų - dūmijo, šiltas sunkiau vesdavosi, ypač kai saliarkos bake buvo mažiau, o kartą taip ir užgesau lėkdamas 140 su ketvirtadaliu bako. Nesenai nupirkau "kaulinį" 735i, vėlgi gaila vidus nepribombintas, tačiau tas garsas užvedus - nemoku apsakyt. Galbūt todėl, kad visad tektadvo važinėti keturių katilikių dyzeliukais ar benzinais. Visada buvau benzingalvis, mėgdavau automobilius, juos kruopščiai prižiūrėdavau. O dabar atsiradus galimybei nupirkti V8 benziną ilgai nedvejojau, ir net žmonos palaiminimą gavau (tačiau sakė nesės su manim - bet manau dar pakeisiu nuomonę išblizginęs šitą baryginį laivą). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
725tds daug pinigų nesukišau, einamus reikalus, kaip filtrai ir tepalai keičiau, tada dar litais ir moksleiviui - biški skaudžiai buvo, gerai, kad saliarką žalią iš senelio gaudavau. Ir kažkokie šūdarankiai buvo visą šoną praėję su raktu/vinim, skaudėjo širdį - teko dažyti. Per eksplotacijos laikotarpį, manau mažiau nei metus, daugiau niekas ir neišlindo, tdso siurblio taip ir neremontavau. Vertės nespėjo prarast, net uždirbau - pardaviau ir nupirkau ekonomišką dyzelį 1.9 tdi 81kw važiuot į paskaitas. Ir štai po 8 metų vairuojant ekonominių klasių auto ir dabar šeimyninį A6 C6, išlindo šitas dinozaurinis 735i V8. Nusimato keletas kėbulo darbų, nieko rimto, salonui reikia šiek tiek meilės iš tech pusės panašu, kad viskas gerai. Žinau, jog dėl didelio snukio svorio, važiuoklė nėra labai patvari, būna elektros bėdų, skydeliuose pabėga pikseliai, atlimpa lubos ir visokio velnio, tad negaliu sakyt, jog e38 yra labai patikimi automobiliai, gal ir buvo prieš 20 metų, ieškant tokio reiktų žiūrėt į japaškes arba naujesnius automobilius. Šiuo metu yra tas momentas, kai V8 benzininiai modeliai (apie dyzelį nekalbu - netokiam automobiliui dyzeliniai varikliai) jau, kaip ir praėjo kainos dugną ir išlaikyti vienetai vertės nebepraranda, ją išlaiko arba lėtai kyla. Visi taršos mokesčiai ir Gretos Thunberg pasisakymai, aišku entuziazmo nekelia. Tad spėju šis laikas yra tip top pirkti šituos gamtos netausojančius tankus. Jei taršos mokesčiai bus iš šio pasaulio srities, per vertę stipriai netūrėtų užvažiuot. |
Patarimai perkančiajam |
Jei esi benzingalvis, ir supranti, kad tavo vaikai ir anūkai tikro V8 (nesvarbu ar american muscle ar europietiško) nebematys, nebevairuos ir nebegirdės - nedvejok, bent galėsi papasakoti, o jei ir turi galimybę išlaikyti - tobula. Visos eksplotacinės problemos šiais laikais lengvai išsprendžiamos, nekainuoja 50% tavo atlynimo, dalių pasiūla didelė, ir ji tik didės, nes šie automobiliai nyksta iš gatvių ir baiga dienas arba garažuose/auto paradose arba autosavartynuose. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
BMW 7 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis