Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus interjeras
- Išskirtinis išorės dizainas
- Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
- iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
2018-12-06 |
BMW 525D 130KW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Malonu važinėti užmesti
Nėra patikimas, greitas nuvertėjimas, jau morališkai senas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Važinėjau 2 metus Lietuvoje, pirkau labai brangiai ši automobili su mintim nusipirkti automobili kuris mažiau ges. Tačiau automobilio eksplotavimo išlaidos mane tiesiog šokiravo. Jeigu galvojate pirkti ar tai 525D, 530D (130KW arba 160kw) būtinai žiurėkite į šiuos momentus: - Vairo kolonėle (pas visas bilda remontas nuo 400) - Dėžė (šokinėja apsukos važiuojant, veliau atsiranda vibracijos, remontas irgi nuo 500) - Priekinė pakaba (nuolat kažkas bilda nors mažai kas ten yra) - Purkštukai (mašina gali dirbti gražiai tačiau korekcija jau gali būti blogos, restauracija brangi) - Relė + žvakės (visi tie laidai, relė, žvakės tai pat reikalauja kiekvienais metais pakeitimo kainą 200). - Turbinos (dažniausiai visos turbinos jau pagyvenusios ir reikalauja restauracijos po 250 000 km) - Viduje kompiuteris CCC (užgesta neisijungia, remontas nuo 200). - DPF (pas visus jis užkimštas, dažniausiai reikia pjauti kaina nuo 150) - Grandines (keist reikia po 300 000 km keitimas nuo 400) Tai pat yra daug kitu jų lygų, todėl realiai sulužti gali viskas. Pati mašina nėra visiškai patikima, FL modeliai nuo 2007 metų turi dar daugiau problemų su varikliais, grandinėm. Automobilis vidutiniškai sunaudoja 13 litrų mieste, tačiau Vilniuje žiema dažniausiai rodo 15, važiuojant magistralė 7,5 todėl sanaudos yra irgi nemažos. Paprasti aptarnavimai tai pat nėra pigus, vien tik tepalų pakeitimas su filtrais išeis apie 200EUR. Taigi automobilio eksploatavimo išlaidos atsiejo tiek pat kiek pats automobilis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis