Markės
202 iš 1912
BMW 5 klasė, (E39) 1995 - 2004
585Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 85
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas
  • Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
  • Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.

Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:




2018-01-30

Lietuviška legenda: BMW E39

Lietuviška legenda: BMW E39
Daugelis žmonių kažkada kišenėje nešiojo „Nokia 3310“ arba „Siemens A35“ telefoną, o turbūt kiekvienas lietuvis arba vairavo pats (galbūt ir dabar vairuoja), arba turėjo draugą, vairuojantį legendinį BMW 5 (E39) automobilį. 1995-2003 m. gamintas modelis liaudyje dar gerai žinomas pravardėmis „slyva“ ir „kiaulė“.
4,8 m ilgio sedanas ar universalas turėjo įvairiausių modifikacijų su varikliais nuo 2,0 iki 4,9 l, tačiau populiariausia buvo 530d – po šio modelio kapotu tūnojo 3,0 l dyzelinis variklis, pasiekiantis beveik 200 AG.

Būtent šis BMW yra „kaltas“ dėl dyzelinių variklių išpopuliarėjimo ir supratimo, kad galia nereiškia didelių degalų sąnaudų. Dyzelinis šešių cilindrų variklis praktiškai jokiomis sąlygomis nevartoja daugiau nei 10 l/100 km degalų, o užmiestyje „telpa“ ir į 6-7 l/100 km. O jeigu automobilis dar chipuotas... Turime erdvų, patikimą, galingą ir ekonomišką automobilį. Be to, ir kaina jo niekada nebuvo labai aukšta, o dėl populiarumo Vokietijoje daugybė geros būklės modelių pasiekdavo Lietuvą.

Šiandien tokių automobilių iš Vokietijos ar kitų Vakarų Europos valstybių niekas nebeveža – neapsimoka. Autogidas.lt skelbimų portale šių modelių vienu metu parduodama apie 400 ir dauguma jų yra naudoti Lietuvoje. 5-os serijos BMW „slyvos“ kainuoja 2-3 tūkstančius eurų, prastesnės kokybės variantų pilna ir po tūkstantį ar pusantro. Beveik visi jie turi vieną bendrą bruožą – abejotiną ridą. Juk vargu ar 20 metų senumo dyzelinis automobilis bus nuvažiavęs 200 tūkstančių kilometrų. Greičiau jau artės prie pusės milijono.

Lietuviai šiuos automobilius pamėgo ne tik dėl puikaus variklio, bet ir dėl akivaizdžių pranašumų prieš tuo metu didžiausius konkurentus „Audi A6“ ir E klasės „Mercedes-Benz“: pastarieji sparčiai surūdijo, o pirmieji tiesiog neprilygo BMW kokybe.

Prieš 20 metų gaminti BMW 5 neretai turi odinį saloną ir tokius privalumus kaip šildomas bei elektra valdomas sėdynes, „M“ apdailos paketą, automatinę 6 laipsnių pavarų dėžę, kokybišką garso aparatūrą, netgi elektra pakeliamą bagažinės dangtį (universalo kėbule). Standartinėje įrangoje buvo montuojamas oro kondicionierius bei stabilumo kontrolė ESP, stabdžių antiblokavimo sistema ABS. E39 taip pat buvo vienas pirmųjų modelių pasaulyje, turėjusių užuolaidines saugos pagalves, išsiskleidžiančias prie šoninių langų ir apsaugančias nuo stiklo patekimo į saloną.

Žinomas JAV žurnalas „Consumer Reports“, publikuojantis įvairių produktų patikimumo analizes, BMW 5 (E39) iki šiol vadina geriausiu kada nors sukurtu automobiliu – tokių aukštų balų nėra surinkęs nei vienas jo konkurentas.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt