Markės
174 iš 1577
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
578Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 78
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 78
Neprisijungęs | 2012-07-01
BMW 528i sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas, malonus vairuoti, komfortiškas, daug komforto įrangos, bei patvarus
Pakankami brangi eksploatacija, mažai vietos gale, kai kurios detalės "patrauklios" vagims
Automobilis pirktas 2008-11, parvarytas iš Vokietijos, pagamintas 1997-11. Labai negiriant- tai tiesiog normalus automobilis, atitinkantis kainos ir kokybės santykį, mano atveju nevarginantis netikėtais gedimais, kurių tebuvo keletas, pagrinde susijusių su elektronika. Šiaip automobilis labai stabilus kelyje, "tvirtai besilaikantis" posūkių ;), ir su labai gerais stabdžiais, tiksliai ir maloniai valdomas. Etrimdevintukai turi platų gamyklinių privalumų sarašą, todėl nepatarčiau ieškantis tokio automobilio pirkti su skurdžia komplektacija (žinoma daugumą „žaislų“ galima susimesti eksploatacijos metu). Kadangi su gamykliškai žemesne važiuoklė, tai biški kietokas, bet tai niekis, kurį kompensuoja vairavimo malonumas. Prie didesnių minusų įvardinčiau tai, kad gale mažokai vietos, kaip tokios klasės automobiliui. Perkant sesnesnių metų automobilį patarčiau apžiūrėt automobilio kėbulą, nors ir šie modeliai smarkiai nepūna, bet gali būti parudijusios durų apačios, ratų arkos, bagažinės dangtis, kėbulo dalis po bagažinės dangčių virš buferio (pasikelkit bagažinės sandarinimo gumą). taip pat domkrato tvirtinimo vietos (galinės labiau). Ar automobilis saugus neteko įsitikinti- tikiuosi ir neteks ;). Variklis 2,8ltr 6 cilindrų eilėjė, pasižymintis neblogomis dinaminėmis charakteristikomis- lengva įsiliet į eismo srautą mieste ar atlikti lenkimo manevrą užmiestyje, iki šiol dirbantis be kaprizų. Jokių gedimų per 4 metų eksploataciją nepasireiškė, tik einamieji dalykai- tepalų keitimas, dirželio keitimas (generatoriaus), keista ir dangtelio tarpinė. Kadangi variklis su grandine, tai bent šiuo atveju susitaupo eksploatacijos metu. Aišku su laiku prie traukos priprantama ir jos nebeužtenka- norisi galingesnio variklio, bet atsižvelgus į degalų suvartojimą ir galią, sakyčiau tai optimalus variantas (važinėjant daugiau mieste) iš benzininių variklių ėjusių iki modelio atnaujinimo 2000-09. Eksploatacijos kaštai- silpnoji BMW pusė, ji pakankamai brangi (o gal mes tiek neuždirbame, kad ji pigi atrodytų :D ). Per keturis šio automobilio vairavimo metus iš tokių brangesnių eksploatacinių išlaidų- teko keisti priekinius amortizatorius (apie 1500lt), visus stabdžių diskus tuo pačiu keistos ir visos kaladėlės, rankinio trosai (apie 2000lt), o šiaip tai pagrinde tvarkoma važiuoklė- jos kainoms irgi toli gražų iki golf III kainų lygio ;). Apie nuvertėjimą- kadangi vairuoju priešfeisliftinį modelį (be eidželaisų ir eM buferių) tai jo rinkos kaina pakankamai maža ir "sukištų" LT tikrai neatgaučiau pardavęs, o nuostolis/nuvertėjimas būtų nemažas. Norint mažesnio nuvertėjimo patarčiau rinkitis feisliftinį modelį (nuo 2000-09). Nepagailėt pinigų kompiuterinei diagnostikai ir automobilio apžiūrai servise ir nenusipirkt užjoto, nes prasikeiksit (ir dar ilgai keiksit BMW interneto platybėse ;) ).
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2012-05-11
530 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus ir gan greitas
turi minusų elektronikoje
puikus kainos ir kokybės santykis.Tiesiog geras talpus automobilis.Dešimt kartų geriau vairuoti šį automobilį nei koki fordą ar renault gan taupus ir pakankamai galingas variklis
Pilnas atsiliepimas...
ramunas52550 | 2012-05-09
5 serijos BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siuolaikiska isvaizda, komfortiska, palygin nebrangus, patvarus
Vairo stiprintuvai kartais genda, isklyba priekines pakabos svirtys ir vairo traukiu antgaliai
Teko vairuoti 5 serijos BMW 1997m 2,3i benzinu. Technikini praeiti niekada nebuvo problemu, nes pirkau gana tvarkinga, neuzvaikyta automobili, pats stengiausi priziuret, ir tikrai bedu dideliu neturejau. Degalu palygint nedaug naudodavo. Vaziavimas su Bemvuku malonus,salonas erdvus, variklis tylus, komfortiska pakaba, kokybiska interjero apdaila. Gerai priziuretas 5 serijos BMW - tikrai ilgaamzis automobilis. BMW 520i modelio (150 AG) benzininis variklis dirba gana vangiai, ypac su automatu. 523i traukia daug geriau. V8 varikliai 535i ir 540i modeliai kurie pasirode nuo 1996 metu. Retas egzempliorius BMW M5 su 400 AG buna geros bukles. Na ka patarciau neskubet pirkti pirmo pasitaikiusio, apziureti kuo daugiau perkamu penktuku. Nepatariu paciu galingiausiu varikliu, sunku rast neuzvaikyta, be to remontas brangiai kainuoja jei kas sustreikuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Ricardas | 2012-03-22
bmw 530d sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto ekonomiskas ir galingas!
gale mazai vietos
negaliu atsidziaukti situo auto,apsoliutus zveriukas ,valgo mazai ,o veza gerai! Vienintelis trukumas ,kad visvien gale vietos mazai,turejau ir senesnius modelius ir isliko ta pati problema ,nera kur koju det gale sedincem suaugusem zmogui,o seip bmw yra bmw!!! ekonomiskas tiek trasoj tiek ir mieste .apsukas priima staiga.su tokiu varikliu niekada neabejoju ,kad sunku bus aplenkt kita jei priesais kliutis arteje nemanau ,kad sis modelis galetu smarkei nuvertet.jis kaip vynas su metais bresta ir tobuleja!:) ziuret is kur atvaryta ir is ko perki! vokiska supuvus ,bet tvarkinga ,o italiska nesurudijus bet netvarkinga(sudrozta)
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2012-01-26
Patiko tik pries perkant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tiek,kad universalo bagazine didele.
Dideles kuro sanaudos,Greitai atsibostantis.
BMW 520i. Greitai atsibodo, vazinejau tik puse metu, bet jau nebesinori to kaip sakoma petako. Siaip auto kaip auto, nieko ipatinga. Pries perkant ,cia ir durnam aisku, tikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
irmis | 2012-01-06
bmw 525tds
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto minkstas, gera garso izoliacija,
truksta stabilumo tokiai dideliai masinai,sedynes labai nepatogios,elektronika ,vaziuokle silpna
turiu bmw 525tds. pasakysiu trumpai, auto nera geras ir nera visiskas lauzas! siaip isvaizda bmw visad atrode gan neblogai,bet kuo toliau tuo labiau gamina silpnesnius.ta prasme vaziuokle,elektronika.nezinau kaip kitiem bet man pagrindines bedos!abs,ekranas susiliejes,oro pagalves lempute kaip tik sutvarkai taip vel uzsidega. o ir rudims prijaucia! keiciu tepalus kas 7tukst. kuro siurblys kaip ir daugumai remontuota! manyciau geresnis modelis yra 525 td 85kw nes siem modeliam kuro siurbliai nera opus kurui! siek tiek silpnesnis td variklis bet tikrai geresnis! na vaziuokle aliumine ir tikrai nera is pigiausiu!kartais susidarau nuomone kai nuvaziuoju i servisa kad meistrai jau laukia iskestom rankom! siais metais tvarkiau 2traukes,guolis,rankini,faras poliravau nes jau nebepramuso sviesos kaip reikia,valytuvus nes neveikia kai yra bent -1, ir gavosi 1300lt na jei jau mastote imti si modeli is dyzeliu.tai patarciau 525td arba 530d nes manau tikrai geresni variantai
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas | 2012-01-02
aoie bmw nieko gero.trauma ne masina!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera pliusu
visa masina dydelis minusas
bmw pats geriausias masiniux visi kiti kibirai! detales brangios,kebulas rudyja kaip opelio ar merso! variklis kaip ir nieko geriau pirkt pasata negu bmw ;)
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas | 2011-12-31
niekam tikusi elektronika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tai kad bmw
elektronika
bmw525td 25td 85kw nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Alvydas | 2011-11-23
Puikus kokybės ir kainos santikis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo malonumas, praktiškas, patogus, kokybiškai surinktas, nerudyja, geras galios ir ekonomiškumo santikis.
Kiek brangokos originalios detalės.
Jau 5 metai važinėju su bmw e39 touring 525 d Su šiuo automobiliu pravažiavau 280 000 km. Dabar automobilio rida 418 000 km. Automobilis labai patikimas, patogus ir ekonomiškas.Neturi jokių ligų, viskas veikia nepriekaištingai. Stabilimo , antiprabuksavimo ir ABS sistemos yra puikiai suderintos, žiemą tai labai padeda. Pniaumatinė galinė pakaba kiek kietoka, bet pastovus automobilio aukščio palaikymas tai kompensuoja. beto pas mane R-17 ratai,bei žemo profilio padangos tai kietumui tai pat itakoja. Auto labai stabilus, paklusnus ir nuspėjamas, Nepriekaišitingi stabdžiai ir informativus vairo mechanizmas. Garso izoliacija puiki. tiek salone tiek išoriai variklio beveik negirdėti. Esu važinėjas visiškai naujais ir senais automobiliais, bet šis tikrai prigyjo šeimoja. Jai esate aktivaus vairavimo būdo bei tenka važinėti su šeima tai šis automobilis kaip tik jums. 2,5 D tai toks pat 3,0 litrų variklis tik su mažiau kilovatų. 163 arkliai. jų tikrai pakanka šiam automobiliui. Jai kam per mažai galima nesunkiai pakelti iki 210 arklių. Kūro sanaudos nuo 5,5 iki 9 litrų su 5 pavarų mech. dėže. Variklis dirba labai tyliai , yra lankstus ir dinamiškas. Eksploatacija nėra l. pigi bet tikrai ir nebrangiausia. Tepalai , filtrai , padangos , stabdžių trinkelės kaip ir kitų automobilių. Kiek brangesnis pakabos remontas.PVZ. 4 galiniai salinblokai apie 900 litų su pakeitimu. Galinės oro pagalvės po 520 litų( Galima pirkti dėvėtas po 200 Lt.) Nuvertėjimas: per 5 metus 50 % Dabar jau yra pigių detalių tiek naujų tiek dėvėtų. Ieškoti vakaruose su nedidele rida , Tinkamai eksplotuotą. Na o jai teks pikrti LT tai nepagailėkit gerai diagnostikai.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2011-10-01
BMW E39 3.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškumas,sportiškumas,ergonomiškumas
Galas varantys,Originali garso aparatura.
Na prisidėsiu prie visų. Man teko persėsti nuo Renault Lagunos 2003metų i BMW E39 3.0d. 2000metų. Skirtumas iškart juntamas vos atsisedus nerealiai komfortiškos sėdynės labai pradžiugino sedynės su atmintimi. "Sunkokas" vairas iškart jaučiasi ,jog sėdi ne prie žaisliuko.Pas mane buvo 135KW automatas galios užtenka per akis. Labai pradžiugino "SPORT" režimas automobilis iškart pasiverčia i "PITBULLI". Vidaus apdaila tokia kokia ir turi but tikro automobilio. Originali garso aparatura labai jau paprasta noretusi daugiau. Vietos salone užtenka visiems, ilgoms kelionėms turbut nepakeičiamas automobils jeigu turite universalo tipo kebulą. Variklis labai patvarus ir galingas toks koks ir turi but. Kadangi šis automobilis turi gana dideli sukimo momenta 390Nm isibegėja jis tikrai greitai o nekalbant apie tai jeigu dar ijungsit "SPORT" režima. Variklis jums tarnaus ir tarnaus jeigu nupirksite mašina geroje buklėje.Jis laisvai datempia iki 1000000km. Automobilio detalios nepigios ,bet jeigu gerai prižiurėsite tai dažnai servisuose lankytis tikrai neprireiks. Laikui bėgant kaina butent šitie modeliai tikrai stipriai "laiko" Prieš perkant patikrinkite gerame servise ar automobilio dugnas nėra praplautas. Ar iš niekur nebėga tepalai. Ar visi stabilizatoriai savo vietose. Tikrai vertas dėmesio automobilis nes variklis yra tiesiog neužmušamas.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt