Markės
172 iš 1562
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
576Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 76
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 76
LIUBASK | 2013-10-16
BMW 530d touring 142kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, galingumas, patogumas.
Islaikymas, KURO SANAUDOS, tokiu metu pradeda po truputy viskas gesti...
Pirkau si auto pries du metus buvo parvarytas is Italijos. Mokejau 16000lt. Na persedau I si auto is vw Touran, tad jautesi klases skirtumas, tv didysis ekranas, navigacija, dvigubi langai , vebasto ir t.t. Pirmus menesius negalejau atsidziaugti trauka, bmw yra bmw tuose reikaluose. Is karto noriu pasakyt kad pirkau si auto su mintim jog nusipirkes ji investuosiu max pora tukstanciu ir vaziuosiu sau ramiai karts nuo karto patvarkydamas einamus dalykus. Bet tada viskas ir prasidejo;) Pirmiausiai pradejo nesikurti kai kuro bake maziau nei 20 litru kuro, paaiskejo kad suejo vienas o paskui ir kitas kuro siurblys, antrasis sugedo poto kai negalejo dirbti uz du, ir tai yvyko autostradoje, masina tiesiog uzgeso, gerai kad buvo kasko ir pagalba kelyja, nes iki tikslo buvo like dar toli. Na siurbliai abu atsiejo apie 900lt su darbu. Paskui parejo hidrauline pakaba, viena puse paprasciausiai susmuko, buvau alytuje, vinas genijus uzsiprase 1200 ir tem tipo butu viska sutvarkes, bet nuvaziavau pas garaznikus pakeite saugikly20lt vaziavau toliau.toliau ejo apsuku davikliai 300lt (cia kai masina kartais kuriasi kartais ne;) ), starteris 300lt, turbina1000lt, amortikai 400lt(nu cia normalu) akumas issikraudineja kada nori ypac ziema, aparatura grybauna(garso bloko problema) ir galiausiai oro pagalve gale zvejyboi sprogo 250lt (pakeiciau i spyruokles)nu ir cia tik tos problemos kurias prisiminiau. Nu ir nepamirskime kad jas megsta savizudziai kaip as juos vadinu, nes pagaves nezinau ka jiems padaryciau, kalbu apie vagiukus per du metus priekinis buferis pavogtas1200lt ( su davikliais ir t.t.) langa dviguba iskule, nespejo teliko issimt 1000lt langas sekmes randant pigiau. Nu ir dar visokios juosteles ir panasiainet neminesiu. Vienu zodziu nepirkit sios masinos jei tuscia pinigine, nepirkit pigios bmw nes stebuklu nebuna! Tokia masina islaikyti reikia pinigu, kasko butinas, na aisku kita iseitis aikstele, bet siais laikais nuima ka reikia ir maximos aiksteleje. Vaziuokles remontas kas met apie 1000lt cia be kitu nesamoningu dalyku. Isvada, masina pardaviau ir dar karta I tokiu metu bmw nesesiu. Gera masina kainuoja daug, o nuvalkiotu lavonu pilnas Kauno turgus. Sekanti masina toyota arba volvo. 3litrai dyzelis, traukos per akis, automatas begius permeta laibai svelniai. Ant lenkimo problemu nekyla. Kita medalio puse, kuro sanaudos ziema vidurkis 12-13ltr vasara 10ltr netikekit kas sako 8-9nera tokiu skaiciu, nebent visa laika autostradoja 130km, val autopilotu, tada ir 6.5 isspaust galima. Nuvertejimas per 2 metus 40% . O kiek dar investuota.... Nepirkite is turgaus. Pirkdami negailekit pinigu gerai patikrai, verciau 200lt dabar nei 2000 po menesio. Tikrinkit automata, keiskit greiciu dezes tepalus, kas sakys jog nereikia tegul nejuokina! Ir svarbiausiai jeigu jau nusprendete pirkti si modeli, nepirkite uz paskutinius pinigus, nes islaidu bus!
Pilnas atsiliepimas...
Kostia | 2013-08-15
BMW [E-39] 2003m M-packet 3.0d.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto isvaizda ir DSP sistemos garso kokybe
Korozija, brangus islaikymas.
Turejau toki BMW paskutinius 4 metus. Automobiilio islaikymo kashtai mane nustebino neigiamai. Tik nusipirkes keiciau puse vaziuokles ir galvojau kad jau galesiu vaziuoti, bet pasirodo kas menesi reikedavo "investuoti" 500-1000lt nes sutvarkius vaziuokle, pradeda oziuotis variklis, sutvarkius varikli, pradeda grybauti elektra. Vnz negalejau pasidziaugti bent pusmecio nieko i ji neikishes tik vaziaves. Kol supratau kad sitam galo nebus, praejo keletas metu, tai sia vasarra ji pardaviau ukrainieciui ir gero jam kelio! Visi giria siuos variklius, bet man turbut pasitaike ne toks koki gauna visi, nes keiciau ir purkstukus ir ivairius daviklius ir turbina, bet ji man vis tiek taip nevaziavo kaip kiti draugai sake kad pas juos vaziuoja daug geriau.. :( Per 4 metus mano BMW atpigo beveik dvigubai. Katik pardaves uz ja netekau 45% mano sumoketos sumos, o islaidu susijusiu su auto islaikymu turekau kosminiu.. Patarimai perkanciam - nepirkti!
Pilnas atsiliepimas...
Sarunas | 2013-06-29
Bmw 530D ir 530dA 142kw (nuo 2001m.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas automobilis
Smulkme
Labai gera garso izoliacija, o jei dar dvigubi langai, tai kai pirma kart isedi net keista buna nuo tylos. Komfortines sedynes vienos is patogiausiu nes turi atrodo 12 padeciu. Pati panele ir visas interjeras tikrai geros kokybes, retai kas barska ar braska. Saunus privalumai tokie kaip uztamsejantys isores veidrodeliai, del kuriu neakina gale automobiliai ypac vaziuojant nakti, masazines sedynes ilgai distancijai iveikti arba sildomas vairas, kad ziema nereiktu pirstiniu. 3.0d variklis 142kw mano nuomone labiau tinka uz miesto nei mieste. Variklis turi daug jegos, bet man pasirode kad greitam palakstymui po miesta staigiai issokt sankryzoje geriau 1.9tdi, nes kai uzsusi 3.0d tai jis siek tiek pamasto ir soka po to jau visa jega. Kelyje sitas variklis nerealus, net vaziuojant netoli 200km/h ir uzmynus iki dugno pedala jauciasi toks malonus rovimas i prieki. Pats variklis yra tikrai geras, kazkokiu per daug problemu nekeliantis, purkstukai pigus, gerai laiko siluma, kas gerai ziema, ir greitai ikaista ik 90 vos kartais atrodo isvaziavus is kiemo. Surasysiu kuro sanaudu vidurkius isdegintus pilnus bakus (vaziavimo stilius vidutinis). Kuro sanaudos 1-2 bakai ziema, kiti silti orai. 530D 1bakas: 8.5l/100km 2bakas: 8.2l/100km 3bakas: 7.9/100km 4bakas: 8l/100km 5bakas: 9.8/100km 530dA 1bakas: 9.2/100km Einamiausios detales ir eksplotacines medziagos. Daznai naujai nupirktas automobilis turi besibaigiancia variklio pagalve: Jos kainos svyruoja nuo 200-300lt uz vnt. Jos yra 2. Keiciant galite pasikeisti greiciu dezes pagalves kurios irgi yra dvi tik kainuoja ~20lt vnt. Jei variklis dirba netolygiai vienas is variantu purkstukai, ju restouravimas kainuoja nuo 150-300lt (300lt jei reikia keist antgali). Tai tikrai labai nedidele kaina uz purkstukus lyginant su kitos markes automobiliais. Kardano mova ~230lt, jeigu automobilis skaudziai pajuda is vietos. Stabdziu kaladeles normaios firmos ~100lt Sarnyrai restouruojasi pigiai, bet ir pirkimas nera labai skaudus. Turbinos restauravimas (visu daliu keitimas): 1150lt Termostatas kainuoja ~130lt, termomova srotuose ~70lt Touringo galine oro pagalve originali 600lt, srotuose ~200-300lt Variklio blokas 1000-2000lt Tepalai su tepalo filtru iseina apie ~200lt, keitimas turi but ne daugiau 15tkm. Taip pat nepamirsti reikia jog yra toks dalykas kaip turbinos filtras kitaip vadinamas karterio alsuokis jo kaina originalaus 70-90lt. Oro filtras kainuos ~90lt.
Pilnas atsiliepimas...
Bumeris | 2013-06-27
BMW - teisingas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, sąnaudas atitinka trauką, komfortas, valdomumas, saugumas
Visuomenės požiūris į BMW vairuotojus ir automobilius
Ka galima pasakyti? BMW tai bavariška kokybė. Odinės sėdynės minkštos odos, malonios sėdėti, atsisėdęs tiesiog įkrenti į vairuotojo vieta ir nebenori išlipti. Patiko vidaus apšvietimas - nakti vidus silpnai apšviestas, kas suteikia prabangos įvaizdį, lyg sėdėtum nuosavam limuzine. Automobilis puikiai surinktas, apdailos detalių kokybė nepriekaištinga, medžiagos minkštos ir nebarškančios. Važiuoklė puikiai sugeria kelio nelygumus, bet dar puikiau ant kelio "stovi" - užmiestyje važiuoti 160kmh greičiu vienas malonumas. Automatinė pavarų dėžė taip pat veikia puikiai - norintiems pasportuoti yra ir sport bei rankinis rėžimai. BMW privalumų sąrašas begalinis - nuo tv/navi iki savaime aukšti bei kietuma besireguliuojančios pakabos (SEDC) ir kita. Pas mane legendinis 3.0D - bmw dyzeliniu varikliu flagmanas. Trauka ispudinga kaip tokio dydžio mašinai. Vidutinės sanaudos vasara nuo 8 iki 8,5 l. Ziema važiuojant vien mieste sanaudos ~12l. Netikėkit kai sako kad sanaudos 5 ar 6litrai - čia nebent nuo kalno riedant :) Eksploatacija kaip ir BMW, nepigi.Tačiau tai jau senas modelis, dalių pilna pardavime naudotų, originalios dalys dabar irgi kainuoja proto ribose. Kolkas remontuoti nieko rimto neteko. Vien geri tepalai su filtrais kainuoja apie 500lt. Draudimas dėl variklio brangesnis ir tt. Jei nėra pinigų išlaikymui geriau pirkit VW Golf, nes bmw ir taip pilna užmuštų dėl savininkų skūpumo. Kolkas remontuoti nieko rimto neteko. Nepirkit užmušto - kainuos daug nervų ir pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
E39 | 2013-03-17
BMW e37 525TDS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis
Vaziuokle
Turiu automobili jau 6 metai eina, keiciu dabar i mersa s400 vien del to kad moraliai paseno. Bet siaip esu patenkintas masina, i metus nuvaziuodavau apie 15-20 tukst km, vaziuokliai vidutiniskai apie 1000Lt/metam palikdavau. Vazevimas minkstas, mieste uztekna ir manevringumo ( labai neblogas ratu isvritimas). Trukumas, kad salone tikrai mazai vietos. Per 6 metus varikliui nieko nedariau, kuro sanaudos vidurkis man 7,5L/100km. Na dabar reiktu degimo kampa pareguliuoti, nes truputi sunkokai kuriasi, bet cia neskaitau rimtu gedimu. Pries sesi metus mokejau 4500Eur, idejau i apdailas ir ratus apie 1500Eur, dabar pardavimo kaina apie 2000Eur. Kaip ir minejau i vaziuokale investuodavau apie 1000Lt/metam. Paieskoti neuzvaikyto varianto, patarimas pirkti Lietuvoje neeksplatuoto.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2013-02-06
1997m. BMW 525 Touring
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas ir komfortiškas
brangus išlaikymas
pirkau todėl, kad reikėjo didesnio auto dėl šeimynos, dizainas pasirodė patrauklus, apie BMW žinojau tik tiek, kad patikimi ir nepigūs auto. Jau važinėju 3 metai, auto buvo daužtas ir tvarkytas, Lietuvoje taip pat važinėtas apie 2 metus, taip, kad labai kažko nesitikėjau stebuklingo. Kokybė surinkimo, salono mane tenkina visiškai, viskas veikia, nelūžta jokios smulkmenėlės, žodžiu, auto tikrai pagamintas ilgaamžis, tačiau, kaip ir minėjau, dėl to kad daužtas, ėmė lysti rudys prie sparnų ir panašiai, dėl amžiaus- visgi jau 16 metų, atsiranda tokie gedimai, kaip išpuvę numerio apšvietimo lempučių fiksatoriai, nusilanktę bagažinės dangčio laidai, nedega lemputės nes nėra kontakto gero ir pan, bet tai iš esmės smulkmenos. Važinėju įvairiais keliais, nelabai saugau, važiuoju ir žvejoti, taip, kad kelio mačiusi, bet, važiuoklė dirba gerai, per tuos 3 metus tik kartą keičiau šarnyrą ir galinio tilto traukutes. na, variklis tai šiaip sau, iš pradžių nulipus nuo benzino buvo šokas, kad iš viso nevažiuoja :) bet dabar pripratau, bet vistiek manau, kad variklis niekam tikęs traukos prasme. Kaip tokių metų 2,5 motoras vidurkis 8 l. manau yra tikrai geras. Per visus tris metus pakeičiau tik diržo įtempėjus ir jų guolis, nes cypė, daugiau nieko, išskyrus tepalų keitimą, nors apie TDS prisiskaičiau pakankamai. Ir galiu dar parašyti kuriozą- kadangi ryja tepalą, aš nelabai pripratęs tikrinti lygį, nes kiek anksčiau turėjau auto, tokių bajerių nebūdavo, o ir te[palo slėgio daviklis nieko nerodė, nuvariau į servisą pasikesiti tepalų, sako meistras- tepalo išleidau tik litrą, nes daugiau nebuvo, tai va, imant domėn, kad pilasi 6,5 l. o buvo tik litras, tai važinėjau kurį laiką be tepalų ir ką, ir nieko, variklis kaip sukosi, taip ir sukasi toliau, niekas nei brakšt. per tris metus atpigo kone dvigubai- mokėjau 10000, dabar gal 6000 gaučiau, bet vargiai.
Pilnas atsiliepimas...
Ernestas | 2013-01-18
Bmw 2.5tds 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bmw - Baisiai malonu vairuoti
Nepatvarus variklis
Vaziavimas su suo automobiliu tikrai smagus. Minksta vaziuokle, nepavarksti ilgose kelionese , ir vietos pakanka. Kaip 2.5 tds per silpnas,kuro sanaudos man pasirode gan dideles ir nepatvarus variklis. 2.5 tds silpnas , tikrai megstantis pavalgyt ir nepatvarus. Pacio autmobilio kaina nera didele , bet jos daliu kainos tai drasko kisene Jeigu galvojat pirkti Bmw automobili 5 klase.Pirkite tada 3.0 dyzeli. Trauka didele , kuro sanaudos mazesnes negu 2.5 tds ir variklis zymiai patvaresnis.
Pilnas atsiliepimas...
alfa | 2013-01-07
e-39
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas,nereikia remonto,kai nevazineji.
tiliai groja bose
toks ispudis kad kai kurie pakeite 80m.auto ir ilipe i e-39 aisku galima pasijusti kaip kosminiame laive,minksta ,daug lempuciu,grazi oda,kvepia prabanga,ne pagal tuos kriterijus vertina protingi zmones, turiu labai kompetetingus vertinimus ne tik is lt, negali tokia masina buti super,nera ji bloga,jei per keleta metu skirsi tokia pat kaina jos remontui, ipatingai vaziuoklei,bet kadangi lietuviai pinigingi, rekomenduoja 39, as zinau geresni varianta,aplamai nebera geru nauju auto,tokios klases. grazus,galingas,pats uzsikuria, siaubas rinktis kita modeli
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2012-12-19
Geras auto - išlaikymas ne kiekvienam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Solidi variklio trauka, kokybiškas ir malonus salono dizainas
Reikės tvarkyti važiuoklę, genda ABS blokai
Pirkau prieš 4,5 metų. Daužtą, iš Vokietijos. Po sutvarkymo 2 metai važiavo be priekaištų. Bet paskutiniais metais tvarkymų buvo daug. Genda važiuoklės elementai stabilizatoriai, kartą keisti sailenblokai, buvo lužusi spyruoklė, keisti priekiniai amortizatoriai. Bendrai - daugiausiai tvarkyta važiuoklė. Elektronikai ir varikliui priekaištų neturiu. Sumontuotos dujos, mieste (Kaune) ryja apie 15 ltr, bet lyginant trauką, manau yra gal tik šiek tiek per daug - tikėjausi ne daugiau 13ltr. Benzino tilpdavau į 11-12ltr. Sąlono medžiagos kokybiškos, žiemą nepakeičiamos šildomos sėdynės, ASC stabilumo kontrolė. Vis gi žiema su galiniais varomais būna bėdų... Pamiršau paminėti, šių metų modelio bėda ABS blokas...per 4 metus keičiau du kartus iš šrotų 1000Lt ir dar karta 600lt ... jis mėgsta gesti, nebeveikia spidometras, abs, asc. Prieš žiemą būtina jį susitvarkyti, jei nenorite sėdėti pusnyje :) Skaičiuoju, kad per 4 metus išleidau apie 5500 Lt remontams, išskyrus tepalų keitimus ir pan. Tai beveik 1400lt / metus. Tad perkantiems patarčiau nepirkti už paskutinius litus , nors dabar tokie BMW kainuoja apie 7000Lt - ekplotacijai būtinai atsidėkit. Važiuoklė tikrai ne pigi, nors labai maloni. 125kw 2,5l variklio traukos per akis, nors man kaip galios mėgėjui, norėtusi 2,8l. Važiuojant 120km/h ir daugiau, dirba tiksliai ir tyliai - greičio visai nesijaučia keleiviams. Nuvertėjimas per 4 metus 2000euru.... na manau ne tiek ir daug :) Bmw laiko savo vertę. tikrinkit važiuokle, žiurėkit ar nedega ASC lemputė skydelyje - bus abs bloko, daviklių ar pan problemos. Taip pat dažnai leidžia variklio dangtelio tarpinė...bet aš jau 3 metus taip važiuoju :) minimaliai tepalų ryja... Tad žiūrėkit ar neišplautas variklis prieš perkant.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-11-13
2.5 tds e39
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus ir gerai surinktas salonas ; komfortiškas
dauguma tech. mazgų
Trumpai - nepatikimiausias turėtas automobilis . Ilgą laiką ieškojęs ir Lietuvoje nieko tinkamo neradęs galiausiai aptikau , kaip tada atrodė, puikų ir labai nepigų variantą iš Austrijos - 1 šeimininkas , pilna serviso istorija ir t.t. . Prieš perkant prapurtytas servise , viskas idealu . Puse metų nebuvo jokio vargo , o tada prasidėjo ... Visko , ką keičiau ir ką teko remontuoti nė nemėginsiu rašyt , dėl įvairių variklio problemų kas savaitę svečiuodavausi servise . Per metus iš važiuoklės liko tik prisiminimai (pagrindinis automobilio maršrutas buvo vilnius-kaunas autostradomis) . Po žiemos dedant vasarinius ratus dankratas sulindo į abu slenksčius . Džiaugiuosi pardavęs ir daugiau su bmw nenoriu turėti nieko bendra . Eilinės viešnagės servise metu , kitas tokio 'džiaugsmo' savininkas juokavo : TDS - Tesiog Durnas Sprendimas . Manau labai taiklus vertimas ... Detalių (net vienkartinių kinietiškų) kainos , kaip tokiam nejaunam automobiliui, labai nemažos. Nuvertėjimas irgi baisus . Kai pirkau , tokių pačių modelių kainos vaikščiojo apie ~8000lt , po metų tokį pat variantą jau buvo galima rast bent 1000lt pigiau . Apskritai - tikrai nerekomenduočiau niekam . Galbūt kiti tds savininkai skaito šy aprašimą ir galvoja "durnius, nemoka bmw prižiūrėt , mano negenda" , bet patikėkit , automobilį prižiūrėjau ir saugojau , dėja , mašina už tai neatsidėkojo ... Rinktis kitą modelį , nebent turite labai storą piniginę ir neištampytus nervus .
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai