2018-08-07 |
530i sedanas mechanine.170kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortiskas, galingas, ekonomiskas.
auto amzius, poziuris i bmw, nepigus remontas.
|
Automobilis komfortiskas, tylus, galingas smagus paspausti, ekonomiskas trasoj 8.5, vidurkis 9.5, mieste 10.5 (panevezy). Remontas nepigus. Sunku rasti gyva auto. Aplamai 3.0 benzinas brangesnis uz 3.0 dyzeli. Bet nebereikalo:) Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-05 |
530d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug "šrotinių" detalių, informacijos internete
Amžius
|
Exterjeras:
Man asmeniškai automobilis neatrodo senas, pasiderinus išvaizdą jis gali atrodyti pakankamai sportiškai (M versija) ar net kaip klasikinis(pre fl). Mašina buvo pirkta apgalvotai ieškant, kuo didesnio kokybės/kainos santykio kainos svyruoja nuo 1k iki 5k eur priklausomai nuo komplektacijos ir metų. Man patinka visos automobilio versijos tiek pre FL, FL ir M.
Interjeras:
Viduje mašina siūlo tikrai pakankamai erdvės, važiuojant tylu - nebarška plastmasės, variklio beveik nesigirdi. Nors važiuoklė pakankamai kieta, keliauti visada patogu, dėl sėdynių. Net ir pačios paprasčiausios sėdynės nevargina poros valandų kelionėje.
Medžiagos kokybiškos - platmasės mingštos, todėl malonu prie jų prisiliesti.
Valdymas:
Apskritai mašina dinamiška, tačiau tikrai nepamiršite mašinos dydžio lenkiant ar posūkiuose. Mašina pakankamai stabili posūkiuose, tačiau norėtų greitesnės reakcijos pasukus vairą. Per metus laiko pakeičiau:
Pakeistas girgždukas
(Naujas) Variiklio priekinis salnykas, kad neleistų tepalo.
(Naujas) Pakeistas radiatorius
Pakeisti tepalai+filtrai
Patemptas rankinis
Perlituotas stiprintuvas, kad nedinginetų garsas
Sutvarkytas apiplovimo purkštukas
Durų uždarymas
Poliravimas
Įvestas AUX laidas
Alsuoklio filtras
Purkštukų restauravimas
Rudys bagažinės viduje
AE LED lemputės perlituotos
Apvesti reflektoriai, kad geriau šviestų lempos, nes viena pusė išdegus
Naujas akumas 95Ah 720A
Naujos universalios padangos
Įrankiu komplektas
Išorinė vair. durų guma pakeista
Pakeistos ortakio grotelės (gale)
Nupirktas priekinis ortakis
Bagažinės kilimelis
(Naujas) galinio rato guolis
(Naujas) stabdziai gali, diskai, visos kaladeles.
Universalios padangos
(Naujas) dirzai ir generatoriaus kondiskes itempejo guoliukas
(Naujas) gofros
(Naujas) Traukės antgalis vairuotojo pusės
(Naujas) Kuro padavimo slangutes
Generatoriaus itempejas
(Naujas) Diržų guoliukai
(Naujas) Šarnyrai
(Naujas) Kondiškės įtempėjas
Taip kad sumoj išleista daug, toli gražu čia neideali mašina. Varikliai(blokas) gal ir nieko, bet viskas aplink juos genda. Turi dar 3 draugai visi keitėm ar restauravom purkštukus. Nusiteikit. Nors sakykim už 2k eur nelabai ką galima rasti geresnio, vis tiek šitos mašinos ypač jaunimui nerekomenduočiau. Nebent patys daug krapštoties prie mašinos, pamatysit, kad į mašiną porą metų sukišit dar tiek pat už kiek ją pirkot ir tada suprasit iš kur tos kosmonautų kainos :). Jei jau perkat tai apsispręskit dėl komplektacijos, kurios čia yra daug įvairių variantų ir abejoju ar viską iš viso galima susidėt į vieną mašiną. Patarčiau ieškoti mašinos su DSP audio aparatūra ir xenon lempomis.
Detaliau:
Eksterjeras:
Tipinės rudžių vietos: Bagažinės dangtis, kapoto apačia, slenksčiai(sunku virinti), durų apačia (mėgsta pasisplėpti, matosi geriau tik ant keltuvo). Verta paminėti net ir 2018m vagia M bamperius ir FL lempas, kas jum atitinkamai atsieis 200-600eur.
Lempų reflektoriai mėgsta išdegti, nuo 2001 metų lempų stiklo neina atklijuot, reikia pjaut. Taip pat lūžta reguliatoriai ir genda xenon blokeliai (pigiai sutvarkoma). Ne tokios ir retos problemos su vairo kalonėlėm.
Interjeras:
Neretai kabo lubos, lūžta puodukų laikikliai, ekrano apvadų plastmasės, ortakių plastmasių kampai, OBC ir posūkių rankenelės, pabėga spidometro pikseliai, įvairios mago stiprintuvo versijos (bm24 ir bm54) turi problemų su grasu (lydviečių sukietėjimas, stiprintuvo chip'o perkaitimas atitinkamai), kuris protarpiais dinginėja.
Paprasta garso sistema yra tikrai prasta, rinkčiausi versiją su DSP.
Variklis:
Pagrinde nueina purkštukai ir turbos.
Prieš perkant pabandžius apie 7 skirtingas mašinas susidarė įspūdis, kad nei vienas automatas netraukia ir nesvarbu ar chipuotas ar ne. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-16 |
BMW E39 3.0d 142kw. 2002m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas, komfortiškas, gan ekonomiškas.
Rūdys, visuomenės stereotipai,
|
Automobilis, gana neblogas komfortiškas eiklus dinamiškas, nepasakyčiau, kad labai minkštas, tokio minkštumo kaip Audi ar MB neturi, bet labai pakenčiamas. Dizainas neblogas, gal sakyčiau net kiek klasikinis, tačiau jau gana pabodęs nes gatvėje tokių automobilių pilna. Orginali, bazinė garso aparatųra niekam tikusi, tai gi jei esat melomanas pasiruoškit kratyt kišenes. Šiaip automobilis važiuoja tyliai nebarška, puikiai laiko kelę, galima saugiai važiuoti 200km/h greičiu. Jei pats nesiremontuoji auto ir nežinai kur pigiau gauti dalių, tai gal šitas automobilis ne tau, nesakau, kad kainos kosminės, bet galima naujesnį auto išlaikyti už tą pačią kainą. Šiaip daug dalių šrotuose už neblogas kainas. Eksplotacija: tepalų pilasi 7l ir jeigu norėsi vergauti brandui ir pilsi Castrol tai litras kainuos apie 12e, tai vien už tepalus 90e+-, dar filtrai ir susidarys koks 140e + darbas, taip kad spreskit patys. O aplamai variklis patikimas gan eiklus, aš chipavau iki saugios ribos ,tai dabar 175kw ir 500Nm. važiuoja smagiai kuro sanaudos sumažėjo iki 7,5l gan ramiai važinėjant. pavarų dėžė neužkalama (šrote 50e), reduktorius man jau kaukia, (kaina apie 25e šrote). Tačiau pats didžiausias šio automobilio minusas tai RŪDYS, perkant labai atydžiai apžiūrėti kėbulą, ypač slenkščius, pakelkit su domkratu visuose 4-riuose taškuose ir žiūrėkit ar nelenda vidun, jei matot, kad iš po slenksčių lenda rūdys apsisukit ir eikit kuo toliau, tai pat rudyja arkos zapaskės vieta, grindys nes po kilimais daznai kaupiasi dregmė, kuri pasižymi keistu kvapu salone. Nuvertėjimas: na aš pirkau pries metus mokejau 3400e dabar manau parduočiau uz 3800e ( M-paketas + shadow line), taip kad kainas laiko. Tikrinti variklį, tvarkingas 3.0D nedūmija atsoliučiai gasuojant ant vietos. apžiūrėti galvą, ar nepučia šlangų, ir butinai atkreipti dėmesį į rūdis, jei nupirksi nesupuvusi reikia daryti koncervacija. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-08-19 |
BMW 525 TDS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gera garso izoliacia , gan taupus ramiai vaziuojant, saugus eismo ivykio metu
kol kas nepastebejau labai dideliu gal siurblys kuris yra lepus kurui ir daznai buna nuvaryti kai arkliai rudys ant galinio dangcio slenkciu
|
sveiki pries pirkdamas si grazuoli cia ieskoau info ji kiek gan skurdoka, tad pabandysiu papasakot. Taigi ilgai galvojas tarp benzinoir dyelino nusprendziau pasirinkti 2,5 tds. Gal but daug kas skaitydami sakys durnas ne durnas deja nesu durnas papsakosiu kodel. taigi tarp mases skelbimu aki uzkabino pilkas 525 tds is italijos ilgai negalvojes nuvaiavau apziuret is iskarto paemiau. turejo jis pabraizymu pasilupinejimu nieko keisto is italijos juk masina, variklis kaip bitute kleksi graiai tolygiai. pasirinkau tds del to, kad pats krapstausi prie masinos motoras patvarus kantrus ir paprastas jokiu burtu stebuklu nera. po puses metu parejo priekiniai amortizatoriai na cia jau ju liga nelabai laiko e39 amortiai. toliau laksciau, kol nebeuzkuriau prie 15l dyzelio po to prie 30 beda buvo siurbliukas bake kuris is vieno bako i kita perpumpuoja dyzelina taipogi bmw liga. ziemapasildzius zvakes is puse pasukimo uzsikuria uzsyla greita, be sia vasara iskilo beda servize sake, jog barska tarska gradine nenorejau tiket tad sumasciau pasikrapstyt prie jo pats pasiskaitineau forumus nusiemiau dirza ir uzkuriau tarskesiai barskesiai dingo problema buvo skyvas. jame stovi guma kuri sudyla ir skyvas nebeturi icentrijos ir dauosi i kita skyva, pusdienis ir lekiu su vejaliu. po menesio padidejo sanaudos bet trauka zveriska pasidariau diagnostika ir parode, jog osm oro srauto matuoklis parejo pasikeiciau bedos dingo :) taigi patariu atvirai si motora senas geras patikimas. kam nors pagedus tikrai nesunku paciam susitvarkyt ;) detales nebekainuoja kosminiu kainu kaip anksciau nors ir sios masinos vaiksto nuo keletos simtu iki poros tukstanciu euru. be to srote arba restauruot daznai apsimoka, negu keist i nauja jai perki si auto siulau keleta patirinimu. sujungus visa elektronika masinoj sukiojan vaira neturi keistis variklio darbas garsas ar apsukos sokinet. jai ne tuomet siurbliui ateina paskutinioji. jai sunkiai siltas kuriasi nebegyva siurblio el dalis daznas senu bmw siurbliu liga, ziurek rudis nes slenkciai laibai plons skardos kurie laaabai greit prakiura. o toliau kaip ir visom masinom neturi stabdant must per vaira jai musa gali but kad jau diskai susikraipe teks keist naujasi jai dega abs antipraslydimas galimas variantas del abs daviklio gedimo arba abs bloko. jai neoro greicio o visa kita veikia tuomet uz vairuotojo galinio rato abs. jis nesunkiai pasikeicia, bet nepatariu pirkt nauja nes brandus ,,delfi'' neveiks tik ,,bosh'' gamintojo rekomenduoju o daugiau jokiu bedu! dalys beveik sveriamos galima daug info rast fb grupese forumuose arba istojus i koki nors bmw kluba mes klubieciai patarsim padesim kai galsim sekmes :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-18 |
BMW e39 530D 2001m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso izoliacija, varyklio garsas, komforts, stabilumas kelyje ir t.t.
Rudys ant galinio dangcio....
|
Labai geras auto nusipirkau ir tikrai nesigailiu. Aisku detales brangios bet tikrai patikimos nes sudu nespaudzia. Problemu nusipirkes turejau minimaliu t.y. keiciau kaladeles atramini guoli ir oro srauto matuokle tepalu nerasysiu nes visi protingi zmones keicia tepalus tik nusipirke auto. Pats vairuoju universala tai bagazine labai erdvi su tokiu auto vykti i keliones labai patogu. Kuro sanaudos su mechanu vidutiniskai 7L vazineju ivairiai. Dazniausiai trasoj laikau 110-120km/h miesteirgi gazo kartais spusteliju. Jeigu norit ekonomiskesnes tai imkit mechana nes tikrai kosmoso neryja kaip kiti sako kad su automatu i 10L mieste vos pareina.Man tai mieste apie 8L ima sakyciau kaip su 3L dyzeliu nedaug. Nuvertejimas labai mazas. Istikruju brangokas auto kaip tokiu metu bet ir labai patogus bei geras. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-14 |
BMW 520 110kw mechan.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
graziai ziurisi,cikitom patink bmw zenkliukas.
garso izoliacija,islaikymas,pastovios bedos su ABS.
|
Bent jau mano atveju 110kw tinkamas tik trumpiem atstumam i parduotuve ir atgal. Nes tik prasidejo i savaite po~ 1000KM nuvaziavimas prasidejo ir byrejimas,serviso kastai kosminiai,maximum teko isvazinet be gedimo gal 3men. Tiesiog gal man tokia pakliuvo,bet daugiau nebesesciau uz bmw nebent naujos. Garso izoliacija prasta,traukos 0,nors ir vanusas, nebent dujas sumest damusimui iki maximos pavazinet papigiai,nes duju mieste tik 11l ima,tai cia tik vienintelis pliusas manau. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-06-05 |
bmw 5 2004m 530d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Izoliucija , surinkimo kokybe , rinkos kaina gerai laikosi . Variklis geriausias 3l tikrai patikimas .
gan brangios detales kaip tokiu metu masinai
|
Automobily turiu tikrai ne ilgai , bendra nuomonė mašinai 16 m , techninė buklė puiki ( mašina 2003 - 10 ) . Mašinos izoliacija tikrai gera , susirinkimo kokybe taipat , 3l trauka tikrai labai gera , bet kuriuo momentu nuspaustas akseleratoriaus pedalas isjudina visus 142 kw . Masinos sanaudos uzmiesty telpu 6 l mieste normaliai vaziuojant 9-10l . Taigi bendra nuomone masina zmogui kuriam masina reikalinga ne tik kaip susiekimo priemonė . beje automatas veikia sklandziai labai .
2017m :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-28 |
530D pre fl
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas, patikimas, patogus, neissiskiriantis.
Rudys, abs problemos.
|
Automobilis buvo isigytas po triju lietuvisku ziemu, ir po pusmecio paleistas dalimis, nes technikinei pravaryti butu buve daug reikalu. Kaip ir visu bmw dazna liga tai abs blokas ispradziu buvo itariamas galinis kairys guolis nes dinginedavo spidometras, bet po keitimo ( geras guolis is stoto 25eu + 30 darbas) problema isliko ir nebuvo isaiskinta, bet klausantis pardaveju nereiketu tiketis kad viskas tik del daviklio, nes daznai buna sudile abs bloko siurbliuko angliukai. Tokiu atveju tenka keisti visa bloka, yra teke keisti e46, darbo nemazai, bet pas gera pigu sava meistreli saskaita buvo 40eu, o pats blokas is sroto 50eu. Buvo nusproges ir isiurbimo kolektorius(50 eu srote + 40eu darbas) bet cia reta beda. Is daznu ir rimtu bedu rudys! Vengite ju kiek galit nes puva slenksciai, dugnas ties galiniais ratais, bagazines dangtis pas universala amzina beda, nes supuva visiskai, o kainos nuo 150eu+ dazymas ir kiti darbai:) Ka dar buvo paliete rudys tai valytuvo mechanizma. Po filtru vairuotojo pusej daznai surudija obuoliukas ant kurio maunasi valytuvo kontrukcija ir mechanizmo dalis, jos issimauna nesikaiko ir del to vienas valytuvas nebeveikia. Su dideliais ratais vaziuokle reikia labiau saugoti, reikia zinot pas ka tvarkai tada bent nepermokesi. Pamirsus visas sias isvardintas bedas lieka malonumai:) automatine deze ir variklio galia puikiai veikiantis derinys, kuris maloniai lydi betkur. Salonas kokybiskas ir patogus, nepatariu isimineti org muzikos grotuvo, nes kokybe prie org muzikos koloneliu bus pati geriausia:) isskortinis su siuo auto nebusi bet pritaikius grazius ratus net universalas pakeicia veida:) Iki face lift modeliai jau gerokai atpige del rudziu ir savininku apleidimo, bet pasitaiko nebrangiu ir nesupuvusiu. Imant 3l dyzeli reikia nusiteikti bent 9l 100km susipilt o toliau kaip seksis:) siais laikais viskas kainuoja Atidziai tikrinti kebula, kuo maziau rudziu tuo lengviau gyventi:) isvis nepirkt is jaunuoliuku pirikupciku. Facelift modelis maziau problematiskas, ir kaip pigesne alternatyva galetu buti 525D 120kw Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domas | 2016-09-10 |
Gera mašina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kokybe visomis prasmėmis.
Kuro sanaudos
|
Viskas puiku. Važinėju du metai, pareikalavo 0 investicijų. Tik labai neekonomiska. Mieste 16 l benzo o variklis pats silpniausias. Jai nezadat dėt dujų rinkitės dyzelinini varianta. Nepirkti benzininio varianto, jai nėra duju. Geriau rinktis Dyzelinį. Pilnas atsiliepimas...
|
|
PanevezysBMWfans | 2016-07-16 |
BMW 525 TDS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis paprastas, detalios pigios, patogus, traukiantis aki.
vaziuokle, variklio pagalves, bake kuro siurbliukas, osm, klimos ezys.
|
Automobilis, kad ir senas, bet vis dar traukiantis aki.. Patogus, erdvus, patvarus bei leidzia greit prisiristi prie masinos. Matoriukas paprastas, paprasta nekintamos geometrijos turbina, purkstukas tik vienas elektroninis, o del siurblio.. jei pilant gera kura tai nesusidevi plundzeris taip greit ir kuriasi tiek siltas tiek saltas. Vaziuokle reiketu saugot, ir priekinius amortizatorius.. Svarbiausia siurblys, kad uzsivestu tiek siltas tiek saltas. Dumo nemestu daug juodo ir kad traukta butu nuo ~1.5k apsuku. O del kebulo tai reiktu kreipt demesi i slenkscius, dureliu apacias, bagazines dangti, zapaskes dugna. Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345678 |