Ricardas | 2012-03-22 |
bmw 530d sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
auto ekonomiskas ir galingas!
gale mazai vietos
|
negaliu atsidziaukti situo auto,apsoliutus zveriukas ,valgo mazai ,o veza gerai! Vienintelis trukumas ,kad visvien gale vietos mazai,turejau ir senesnius modelius ir isliko ta pati problema ,nera kur koju det gale sedincem suaugusem zmogui,o seip bmw yra bmw!!! ekonomiskas tiek trasoj tiek ir mieste .apsukas priima staiga.su tokiu varikliu niekada neabejoju ,kad sunku bus aplenkt kita jei priesais kliutis arteje nemanau ,kad sis modelis galetu smarkei nuvertet.jis kaip vynas su metais bresta ir tobuleja!:) ziuret is kur atvaryta ir is ko perki! vokiska supuvus ,bet tvarkinga ,o italiska nesurudijus bet netvarkinga(sudrozta)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Matas | 2012-01-26 |
Patiko tik pries perkant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tiek,kad universalo bagazine didele.
Dideles kuro sanaudos,Greitai atsibostantis.
|
BMW 520i. Greitai atsibodo, vazinejau tik puse metu, bet jau nebesinori to kaip sakoma petako. Siaip auto kaip auto, nieko ipatinga. Pries perkant ,cia ir durnam aisku, tikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
irmis | 2012-01-06 |
bmw 525tds
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
auto minkstas, gera garso izoliacija,
truksta stabilumo tokiai dideliai masinai,sedynes labai nepatogios,elektronika ,vaziuokle silpna
|
turiu bmw 525tds. pasakysiu trumpai, auto nera geras ir nera visiskas lauzas! siaip isvaizda bmw visad atrode gan neblogai,bet kuo toliau tuo labiau gamina silpnesnius.ta prasme vaziuokle,elektronika.nezinau kaip kitiem bet man pagrindines bedos!abs,ekranas susiliejes,oro pagalves lempute kaip tik sutvarkai taip vel uzsidega. o ir rudims prijaucia! keiciu tepalus kas 7tukst. kuro siurblys kaip ir daugumai remontuota! manyciau geresnis modelis yra 525 td 85kw nes siem modeliam kuro siurbliai nera opus kurui! siek tiek silpnesnis td variklis bet tikrai geresnis! na vaziuokle aliumine ir tikrai nera is pigiausiu!kartais susidarau nuomone kai nuvaziuoju i servisa kad meistrai jau laukia iskestom rankom! siais metais tvarkiau 2traukes,guolis,rankini,faras poliravau nes jau nebepramuso sviesos kaip reikia,valytuvus nes neveikia kai yra bent -1, ir gavosi 1300lt na jei jau mastote imti si modeli is dyzeliu.tai patarciau 525td arba 530d nes manau tikrai geresni variantai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mindaugas | 2012-01-02 |
aoie bmw nieko gero.trauma ne masina!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nera pliusu
visa masina dydelis minusas
|
bmw pats geriausias masiniux visi kiti kibirai! detales brangios,kebulas rudyja kaip opelio ar merso! variklis kaip ir nieko geriau pirkt pasata negu bmw ;)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Alvydas | 2011-11-23 |
Puikus kokybės ir kainos santikis.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vairavimo malonumas, praktiškas, patogus, kokybiškai surinktas, nerudyja, geras galios ir ekonomiškumo santikis.
Kiek brangokos originalios detalės.
|
Jau 5 metai važinėju su bmw e39 touring 525 d
Su šiuo automobiliu pravažiavau 280 000 km.
Dabar automobilio rida 418 000 km.
Automobilis labai patikimas, patogus ir ekonomiškas.Neturi jokių ligų, viskas veikia nepriekaištingai.
Stabilimo , antiprabuksavimo ir ABS sistemos yra puikiai suderintos, žiemą tai labai padeda.
Pniaumatinė galinė pakaba kiek kietoka, bet pastovus automobilio aukščio palaikymas tai kompensuoja. beto pas mane R-17 ratai,bei žemo profilio padangos tai kietumui tai pat itakoja.
Auto labai stabilus, paklusnus ir nuspėjamas, Nepriekaišitingi stabdžiai ir informativus vairo mechanizmas.
Garso izoliacija puiki. tiek salone tiek išoriai variklio beveik negirdėti.
Esu važinėjas visiškai naujais ir senais automobiliais, bet šis tikrai prigyjo šeimoja.
Jai esate aktivaus vairavimo būdo bei tenka važinėti su šeima tai šis automobilis kaip tik jums.
2,5 D tai toks pat 3,0 litrų variklis tik su mažiau kilovatų. 163 arkliai. jų tikrai pakanka šiam automobiliui.
Jai kam per mažai galima nesunkiai pakelti iki 210 arklių.
Kūro sanaudos nuo 5,5 iki 9 litrų su 5 pavarų mech. dėže.
Variklis dirba labai tyliai , yra lankstus ir dinamiškas. Eksploatacija nėra l. pigi bet tikrai ir nebrangiausia.
Tepalai , filtrai , padangos , stabdžių trinkelės kaip ir kitų automobilių.
Kiek brangesnis pakabos remontas.PVZ. 4 galiniai salinblokai apie 900 litų su pakeitimu.
Galinės oro pagalvės po 520 litų( Galima pirkti dėvėtas po 200 Lt.)
Nuvertėjimas: per 5 metus 50 %
Dabar jau yra pigių detalių tiek naujų tiek dėvėtų. Ieškoti vakaruose su nedidele rida , Tinkamai eksplotuotą.
Na o jai teks pikrti LT tai nepagailėkit gerai diagnostikai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Petras | 2011-10-01 |
BMW E39 3.0d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškumas,sportiškumas,ergonomiškumas
Galas varantys,Originali garso aparatura.
|
Na prisidėsiu prie visų. Man teko persėsti nuo Renault Lagunos 2003metų i BMW E39 3.0d. 2000metų. Skirtumas iškart juntamas vos atsisedus nerealiai komfortiškos sėdynės labai pradžiugino sedynės su atmintimi. "Sunkokas" vairas iškart jaučiasi ,jog sėdi ne prie žaisliuko.Pas mane buvo 135KW automatas galios užtenka per akis. Labai pradžiugino "SPORT" režimas automobilis iškart pasiverčia i "PITBULLI". Vidaus apdaila tokia kokia ir turi but tikro automobilio. Originali garso aparatura labai jau paprasta noretusi daugiau. Vietos salone užtenka visiems, ilgoms kelionėms turbut nepakeičiamas automobils jeigu turite universalo tipo kebulą. Variklis labai patvarus ir galingas toks koks ir turi but. Kadangi šis automobilis turi gana dideli sukimo momenta 390Nm isibegėja jis tikrai greitai o nekalbant apie tai jeigu dar ijungsit "SPORT" režima. Variklis jums tarnaus ir tarnaus jeigu nupirksite mašina geroje buklėje.Jis laisvai datempia iki 1000000km. Automobilio detalios nepigios ,bet jeigu gerai prižiurėsite tai dažnai servisuose lankytis tikrai neprireiks. Laikui bėgant kaina butent šitie modeliai tikrai stipriai "laiko" Prieš perkant patikrinkite gerame servise ar automobilio dugnas nėra praplautas. Ar iš niekur nebėga tepalai. Ar visi stabilizatoriai savo vietose. Tikrai vertas dėmesio automobilis nes variklis yra tiesiog neužmušamas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2011-09-11 |
2000-04 BMW 523i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus, saugus, pakankamai taupus (palyginus), malonus vaziuoti ir vairuoti, islaikantis kaina.
Brangios kebulo dalys, senstelejes dizainas, kartais kompiuteris rodo klaidas kuriu nera.
|
Labai geras automobilis. Priekaistu praktiskai neturiu.
Sesi cilindrai eileje - patogus priejimas, paprastas aptarnavimas.
Labai stabilus, tylus.
Puikiai sutaria su dujomis - mieste vos 13litru duju, kas atitinka ~6,5litro benzino.
Geros komplektacijos - multi vairas, elektra (iskyrus sedynes), aciu dievui nera tv (nes nereikalingas) ir deja yra telefonas - kas irgi nereikalinga.
Su elektronika praktiskai bedu neturiu - kartais tenka DSC (antiprabuksavima) pareguliuot su kompu, nes oziuojasi.
125kw - mieste ir uzmiestyje bene optimaliausias variantas. Netruksta galios - bet ir nesuteikia galimybes beprotiskai skraidyti.
Uzmiestyje kompiuteris rodo 6,8-7litrus vaziuojant 120km/h.
Pakankamai elastingas - uztenka galios.
Varikli sudrozti reikia sugebeti, bet net sugebejus - naujo tokio pat kaina vos 700-900litu.
Pirkome dauzta tiesiai is vokietijos - 120.000 rida.
Lietuvoje pusantru metu - rida dabar 180,000 km. Per ta laika variklis JOKIU problemu nesukele. Teko tik tepalus pasikeist (ir zvakes).
Beje labai ilgai variklis islaiko siluma. Ypac vasara - net per 4-5 valandas neatausta pilnai.
Su dujom kaip minejau sutaria puikiai. Teko susidurti tik su kebulo dalimis. Galinis bamperis - kainavo 1000, priekinis 1300.
Mano nuomone daugokai.
Eksploatacijos kastai palyginus su konkurentais - a6 , E-klase - zymiai mazesni.
Tikrai geras smagus, patikimas, stabilus automobilis. Perkant beznini kazkokiu ypatingu patarimu negaliu pasakyti.
Perkant dyzeli (ypac 3l) standartiskai - kuro siurbliai, purkstukai ir t.t. :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eimantas | 2011-06-27 |
BMW E39 530d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškumas, patikimumas, talpi universalo bagažinė.
Vangus, šiek tiek kibiras, nekokia originali garso aparatura.
|
BMW yra 1999metu, Automobilis surinktas kokybiškai, geros apdailos medžiagos, geros kokybės oda, neblogai atrodo medžio imitacija. Originali garso aparatura nėra bloga, bet tikėtis geros kokybės tikrai nereikia, dėjau normalias kalonėles, tai akustika tapo kiek geresnė. Automobilis gan patvarus, per 5 metus sugedo automatinė dežė, turbina, termotatas. Kainos: dežė- apynaujė (prieš 5 metus) - 5000Lt (pirktas su dėžės defektu), turbina - 2500Lt (pats sugadinau), termostatas- 150Lt ir t.t., (dalys tik originalios, naujos). Taigi eskplotacija gedimu kiekiu ir kainų atžvilgiu nėra pigi, yra kur kas pigiau remontuojamų tokios pačios klasės automobilų, nes važiuoklę reikia tvarkyti kas met. Garso izoliacija patenkinama, traukos mieste nelakstant užtenka. Šiaip traukia puse bedos,nors yra čipas idėtas, ant kelio stovi irgi taip "šiaip sau". Tai ne kiek ir visiškai nesportiškas automobilis, nei prabangus, kaip daug kas iteikineja, na tiesiog, tarpinis variantas tarp visko, sportiškumo, prabangumo,patikimumo ir t.t. Iš tikro esu nusivyles šiuo automobiliu, nes norėjau kiek sportiškesnio, veržlesnio, ir malonesnio vairuoti, tiesiog pirkau už gera kaina ir žinant kad tas auto tvarkingas, realiai norint palakstyti variklis labai stipriai gerokai per silpnas,kad ir čipas įdėtas, na tiesa tai, jog jis gan ekonomiškas. apie 6,5 - 8,5 dyzelio. Šiaip man jis patinka kaip darbinis arklys, neblogai pakrautas laiko svorį, talpi bagažinė (mano universalas), o ryja šiek tiek daugiau nei Passat B3 ir B5. Šio BMW pliusas, tai, kad jis nebyra kaip kiti auto, ir man puikiai tinka vežioti prekes, galima puikiai šonu įgrusti viena pilna skysčio 210 litrų bačka, ir dar pakrauti pora dėžių, ir tikrai puikiai laiko svorį, Na, o iš gedimu pagrinde, per metus laiko reikia tik važiuokle "pertvarkyti" ir viskas. O privalumu išpildymu esu patenkintas, truksta tik masazuojamu/ventiliuojamu sedyniu, normalaus TV, nes esamas nėra labai gerai veikiantis, ir visu varomu ratu. (kitas automobilis bus tik awd, nes atsibodo, jau su galu klipti ir tampytis) V6 3,0 turbodyzelis, čipuotas, ekonomiškas, norint lakstyti per silpnas. Kadangi pirkau iš pažystamo, šiek tiek daužta ir su dėžės defektu, tai kaina gavosi tikrai patraukli,realiai nė kiek nenuvertėjo, dar brangiau skelbima idedu nei pirkau prieš 5 metus, ir žmonės domisi, tai toks man ir nuvertėjimas gaunasi... Remonto išlaidos kiek brangesnės palyginus su panašios klasės auto, bet dažnai remontuoti nereikia, tai irgi nėra labai brangu. Rekomenduočiau pasvarstyti ko iš automobilio norima, jei konkrečiai prabangos, ar konkrečiai sportiškumo, o jei to ir to, tai perkančiajam patarčiau šį automobilį apeiti. Na nebent tai butu E39M5, gal tada kas kitaip, asmeniškai susidurti tikrai neteko. Šiaip tai puikus šeimos automobilis, taip pat labai puikus kaip darbinis arkliukas, ryja mažai, telpa daug. Automobilis nėra labai gendantis, tvarko visi servisai kur nuvažiuojama, taigi problemu dėl to nėra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domis | 2011-06-04 |
BMW 540i touring
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitis, manevringumas, patikimumas, išvaizda
GPS veikimas tik Vokietijoje, degalų sanaudos, pakabos remontas, dažnai stabdomas ''mentų''
|
Šį automobilį įsigyjau prieš 3 metus. Tuomet jo stovis nebuvo idealus, reikėjo tvarkyti važiuoklę (dažniausią 90-00 metų BMW bedą) ir reikėjo kosmetinio remonto. Touringo važiuoklė yra kietesnė nei sedano, tačiau jo išvaizda man priimtinesnė. Taip pat įsidėjau BRC tiesiog. įpurškimo dujas, nes tokių varikliu man ne benzinu važinėti. Benzino sanaudos pagal momentinius parodymus svyruoja tarp 30-20 l/100km Salono apdailos kokybė gera, sėdynės puikios, daugybė galimų padėčių. Tiesa GPS veikia tik Vokietijos teritorijoje. E39 yra vienas puikiausių to meto automobilių. Variklis 4.4 benzinas, turintis 216 kw, yra baisiai ėdrus kurui, todėl sumontavau dujas. Su sujine yranga problemų nebuvo, taigi galiu daryti prielaidą, kad M62TUB44 variklis draugauja su dujomis. Galia žinoma neapsakoma, neįsivaizduoju savęs prie mažiau nei 150kw turinčio automobilio vairo. Visiškai atpratau nuo judėjimo nuo sankryžos numynus tapkę, važiuojant šiuo varikliu to nereikia. Automobilis kaip ir minėjau turi bėdų su pakaba, kad 20 000 netikrinus važiuoklės galima susilaukti labai rimtų bėdų. Automobilis tikrai nėra pigiai išlaikomas. Prieš perkant jį turite gerai pagalvoti ar galėsite jį tinkamai eksplotuoti. Pasirūpinti finansais automobilio išlaikymui, perkant patikrinti pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789 |