Jonas | 2012-11-04 |
Bmw 520
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas erdvus geras kebulas
brangoka eksplotacija
|
Erdvus,manevringas pagal savo gabaritus , dailus traukiantis net dabar akis . Benzininis 2,0 litru variklis su vanos turintis 110kw tikrai daug spartesnis nei pirmtakas be vanos
Sanaudos mieste + - 9,5l / 100 km r15 ratai Detales gaunu su gera nuolaida tad nemanau jog brangu. Koks dar nuvertejimas tai gracingas modelis su placia modifikaciju gama Tikrinti servise privalumas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Shazz | 2012-10-26 |
2001 m. BMW 525D 120Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas , stabilumas , trauka .
Didele rida , linkes rudyti , brangus islaikymas.
|
Automobili isigijau s.m. rugsejo pradzioje parvaryta is Nyderlandu su 388000 rida . Rida tikra (tikrinom servise). Bet tai kaip BMW nera daug . Na automobilis malonus vairuot , stabilus , turintis traukos ir palyginti ekonomiskas . Sutilpdavau i 7.4 vidurki . Nors pries parduodamas negailejau , pavaikydavau :-) Siaip masina nera kazkokia ypatinga (pries tai turejau Citroen C5 2003 metu 2.2 HDI), tai Citroen'as paliko tikrai daug geresni ispudi . O kainos santykis irgi skiriasi . Bmw senesnis , bet brangesnis , na o Citroen'as pigesnis ir tikrai malonesnis vaziuoti , bei turintis daug daugiau privalumu . Dabar jei is ju reiktu rinktis , net negalvodamas rinkciaus CITROEN !!! (nors tai ir daugumos nemegiamas "prancuzas") . Zodziu , uz mokama pinigu suma (9000 lt.) taip isgirtos "bavariskos" kokybes , deja gavau labai nedaug !! Variklis dirba nei tai garsiai ,nei labai jau tyliai , kaip minejau palyginti ekonomiskas bei turintis traukos . Daugiau nieko apie ji pasakyt negaliu . Viens prie vieno kaip 3.0 , tik maziau kilovatu. Apie nuvertejima nieko pasakyt negaliu , nes greit as jo atsikraciau . Eksploatacija kaip ir BMW !!! Zodziu kisenes patustina be gailescio . Nors detaliu daug , bet kainos tikrai nemazos ir jos islaikymas NEPIGUS !!! Zodziu , jei perkamas uz paskutinius sutaupytus litukus , patarciau gerai pamastyt ??? Na jei jau labai norisi , tai butinai daryti variklio diagnostika bei apziureti kebula (megsta rudyt bagazines dangtis , arkos , slenksciai) . Bei pasitikrint rida , nes zmones patikrine randa po 800000 tukst. (tokiu metu) , nes tai BMW ! Nauju detaliu kainos (tai, ka teko keist) : purkstukas - 1300 lt., pakaitinimo zvake - 48 lt., geru sintetiniu (firminiu BMW) tepalu , kuriu reik 6.75 ltr. visu filtru keitimas kainavo apie 700 lt., priekines pakabos stabilizatoriaus traukute apie 50 lt., duslintuvo "gofros" po 60 lt. plius visur dar darbas , kuris nera pigus ! Jusu teise rinktis . Pries pirkdamas gerai pagalvok ar turesi uz ka eksploatuot , bei remontuot , nes tai masina labai megstanti prieziura .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2012-10-03 |
BMW E39 530D 2002
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesenstantis dizainas. Galingas. Ekonomiskas. Komfortiskas. Saugus. Minksta vaziuokle.
Prasta originali garso sistema (praktiskai nera zemu dazniu)
|
Faceliftinio modelio dizainas atrodo siuolaikiskai ir solidziai. Galingas variklis. Pakankamai erdvus salonas. Minkstai vaziuoja. Pagal galinguma itin ekonomiskas. 142kw variklis dirba kaip bitute. Turiu automobili jau pora metu ir dar nepripratau prie traukos. Savotiskai nustebina uzspaudus dugna. Visada galva limpa prie sedynes. Didziausia liga tai butu mago pixeliai sugede. Taciau nera brangu susitvarkyt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edvinas | 2012-09-20 |
NENUSPEJAMOJI ....
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskumas , stabilumas
Visa masina yra didelis minusas
|
Turiu 2001 metu BMW 525 D 120 Kw. Masina siaip stabili , nedaug valganti kuro , bet daugiau nieko gero joje neradau . Dizainas greit atsibostantis , salonas neidomus , ir aplamai uz pinigus , kuriuos sumoki uz si " Bavariska stebukla " , geriau jau koks japoniskas auto . Variklis tik kad ekonomiskas , o siaip s.... !!!!! NIEKADA DAUGIAU NEPIRKCIAU !!!! Uz tuos pinigus , kuriuos teks uz ja sumoket , geriau nusipirkti ka nors kito . Nepatarciau ...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
BMW savininkas | 2012-09-18 |
BMW E39 530D sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas Ekonomiskas Grazus Minksa vaziuokle Gera garso izoliacija
Nemanevringas
|
Atrodo graziai
Vaziuoja minkstai
Traukia gerai
Mariu kuriui nereikia 3,0l 135kw Paziuret duminguma
Kebulo bukle
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Povilas | 2012-08-28 |
E39 2.5 tds
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, sportiškas charakteris.
Konfortas, eksploatacija, patikimumas.
|
Turėjau E39 kėbule 2.5 tds bmw, Auto labai prastas. Pradedant elektronika, tai abs davikliai, šviesos modulis, šildymas, bent jau mano auto turėjo bedu. Toliau pakaba pakankamai nebloga, nors ir per kieta kaip tokios klasės sedanui. Salonas aišku gražus, turbut dėl to iš dalies šis auto toks populiarus. 2.5 tds traukos mažoka, bet išjungus asc galima pasilinksmint.
Surbliai labai lekia remontas nepigus, pasitaiko bedu su užkūrimu ir generatoriaus įtempejų, žodžiu šitie varikliai jau atitarnavo savo. Kaštai kaip ir bmw nepigus tikrai, bet ir ne kosminiai vis dėlto automobilis jau senas ir pilni šrotai dalių. Pirkite 530 d, tik ne automatą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2012-07-21 |
Bmw 530d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas, malonus vairuoti, galingas
Detalių kainos didelės.
|
Automobilis yra tikrai patvarus ir patikimas ilgoms kelionėms. Apdailos detalės ir kokybiškos. Malonus vairuoti, tačiau tai nėra miesto mašina. 3 litru dyzelinis variklis yra turbut labiausiai vykes per bmw istorija. Nėra jokių diržų yra tik grandinė, kuri tikrai greit nenutrūksta. 143kw tikrai neleis galvoti lenkti ar nelenkti dabar. Kuro sanaudos vaziuojant 140km/h yra 6 - 6.5 litro , mieste 8 - 9 litrai Vienintelis minusas yra detalių kainos, kurios naujos yra tikrai brangios. PVZ kurio siurblio kaina 1000lt naujo, restauruotą galima nusipirkti už 250lt. Nėra tokio automobilio kuris nenuvertėtų. Visi automobiliai nuvertėja ankščiau ar vėliau. Perkant toki automobilį geriausia nuvažiuoti i bmw salona ir patikrintį jį. Taip sužinosite ar verta pirkti ar ne. Labiau patarčiau pirkti tiems kas važinėja ilgus atstumus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Neprisijungęs | 2012-07-01 |
BMW 528i sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus valdymas, malonus vairuoti, komfortiškas, daug komforto įrangos, bei patvarus
Pakankami brangi eksploatacija, mažai vietos gale, kai kurios detalės "patrauklios" vagims
|
Automobilis pirktas 2008-11, parvarytas iš Vokietijos, pagamintas 1997-11. Labai negiriant- tai tiesiog normalus automobilis, atitinkantis kainos ir kokybės santykį, mano atveju nevarginantis netikėtais gedimais, kurių tebuvo keletas, pagrinde susijusių su elektronika. Šiaip automobilis labai stabilus kelyje, "tvirtai besilaikantis" posūkių ;), ir su labai gerais stabdžiais, tiksliai ir maloniai valdomas. Etrimdevintukai turi platų gamyklinių privalumų sarašą, todėl nepatarčiau ieškantis tokio automobilio pirkti su skurdžia komplektacija (žinoma daugumą „žaislų“ galima susimesti eksploatacijos metu).
Kadangi su gamykliškai žemesne važiuoklė, tai biški kietokas, bet tai niekis, kurį kompensuoja vairavimo malonumas. Prie didesnių minusų įvardinčiau tai, kad gale mažokai vietos, kaip tokios klasės automobiliui.
Perkant sesnesnių metų automobilį patarčiau apžiūrėt automobilio kėbulą, nors ir šie modeliai smarkiai nepūna, bet gali būti parudijusios durų apačios, ratų arkos, bagažinės dangtis, kėbulo dalis po bagažinės dangčių virš buferio (pasikelkit bagažinės sandarinimo gumą). taip pat domkrato tvirtinimo vietos (galinės labiau).
Ar automobilis saugus neteko įsitikinti- tikiuosi ir neteks ;). Variklis 2,8ltr 6 cilindrų eilėjė, pasižymintis neblogomis dinaminėmis charakteristikomis- lengva įsiliet į eismo srautą mieste ar atlikti lenkimo manevrą užmiestyje, iki šiol dirbantis be kaprizų. Jokių gedimų per 4 metų eksploataciją nepasireiškė, tik einamieji dalykai- tepalų keitimas, dirželio keitimas (generatoriaus), keista ir dangtelio tarpinė. Kadangi variklis su grandine, tai bent šiuo atveju susitaupo eksploatacijos metu. Aišku su laiku prie traukos priprantama ir jos nebeužtenka- norisi galingesnio variklio, bet atsižvelgus į degalų suvartojimą ir galią, sakyčiau tai optimalus variantas (važinėjant daugiau mieste) iš benzininių variklių ėjusių iki modelio atnaujinimo 2000-09. Eksploatacijos kaštai- silpnoji BMW pusė, ji pakankamai brangi (o gal mes tiek neuždirbame, kad ji pigi atrodytų :D ). Per keturis šio automobilio vairavimo metus iš tokių brangesnių eksploatacinių išlaidų- teko keisti priekinius amortizatorius (apie 1500lt), visus stabdžių diskus tuo pačiu keistos ir visos kaladėlės, rankinio trosai (apie 2000lt), o šiaip tai pagrinde tvarkoma važiuoklė- jos kainoms irgi toli gražų iki golf III kainų lygio ;).
Apie nuvertėjimą- kadangi vairuoju priešfeisliftinį modelį (be eidželaisų ir eM buferių) tai jo rinkos kaina pakankamai maža ir "sukištų" LT tikrai neatgaučiau pardavęs, o nuostolis/nuvertėjimas būtų nemažas. Norint mažesnio nuvertėjimo patarčiau rinkitis feisliftinį modelį (nuo 2000-09). Nepagailėt pinigų kompiuterinei diagnostikai ir automobilio apžiūrai servise ir nenusipirkt užjoto, nes prasikeiksit (ir dar ilgai keiksit BMW interneto platybėse ;) ).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audrius | 2012-05-11 |
530 d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus ir gan greitas
turi minusų elektronikoje
|
puikus kainos ir kokybės santykis.Tiesiog geras talpus automobilis.Dešimt kartų geriau vairuoti šį automobilį nei koki fordą ar renault gan taupus ir pakankamai galingas variklis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ramunas52550 | 2012-05-09 |
5 serijos BMW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siuolaikiska isvaizda, komfortiska, palygin nebrangus, patvarus
Vairo stiprintuvai kartais genda, isklyba priekines pakabos svirtys ir vairo traukiu antgaliai
|
Teko vairuoti 5 serijos BMW 1997m 2,3i benzinu. Technikini praeiti niekada nebuvo problemu, nes pirkau gana tvarkinga, neuzvaikyta automobili, pats stengiausi priziuret, ir tikrai bedu dideliu neturejau. Degalu palygint nedaug naudodavo. Vaziavimas su Bemvuku malonus,salonas erdvus, variklis tylus, komfortiska pakaba, kokybiska interjero apdaila. Gerai priziuretas 5 serijos BMW - tikrai ilgaamzis automobilis. BMW 520i modelio (150 AG) benzininis variklis dirba gana vangiai, ypac su automatu. 523i traukia daug geriau. V8 varikliai 535i ir 540i modeliai kurie pasirode nuo 1996 metu. Retas egzempliorius BMW M5 su 400 AG buna geros bukles. Na ka patarciau neskubet pirkti pirmo pasitaikiusio, apziureti kuo daugiau perkamu penktuku. Nepatariu paciu galingiausiu varikliu, sunku rast neuzvaikyta, be to remontas brangiai kainuoja jei kas sustreikuoja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789 |