Markės
171 iš 1554
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
575Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 75
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-08-23
E39 525 tds 1996 sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas variklis, dizainas, komfortiškas, tvirta pakaba, gera garso izoliacija, nebrangios dalys, geras valdomumas ir be abejo ant akumo ir vaistinėlės.
Rūdys, amžius, kuro sanaudos.
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Nykstanti rūšis, vis mažiau gatvėse važinėja gyvų tds. Daugelis jau pakišti po presu. Maniškis ištikimai tarnauja vienerius metus, teko atrestauruoti viena šarnyra, guolį, abs daviklį toliau tik einami darbai . Kad tds varikliai yra lepus tai čia mitų mitas maniškis pramynes ~320k, bet labai tikėtina, kad rida gali būti ir sukta motoras sūkių aukštesnių tikrai gauna, plius darytas remapas. Mechaninė dėžė ledas. Motoras tepalų neėda, antifrizas švarus ir taip pat niekur nedingsta, viskas ką dariau su varikliu: tai keistos 3 kaitinimo žvakės ir termomova. Važiuoja tikrai smagiai prie žemų sūkių miega, o ties 2.2 rpm pilnai užsipučia turbina ir plešia tikrai neblogai. Šis automobilis nesupranta kitaip arba važiuojam taupiai arba sportuojam... Žodžiu reik pavažinėt su juo, kad suprastum. Kas perses nuo vageno tam bus lengvas šokas. Dėl siurblio kol kas nagų kišt nereikėjo, šaltas iš pusės, šiltas šiek tiek ilgiau ir taip metus. O dabar griškim i realybę mašina buvo paimta už metalo kainą, atidavė tiesiogine ta žodžio prasme už ačiū, viso labo 400 europietiškų. Taigi pasiryžau pravaryti techą dar vieną kartą. Standartiškai kaip ir daugelis važinėjančiu šiuo metu slyvų pasiprašė svarkės, teko pakrapštyti ir pakabą... Kadangi auto senas turėjo nemažai amžiaus bedų tai supuvusios spyruokės gale, klibantys šarnyrai, supuvusios stabdžiu žarnelės, perrinkti ir aušinimo sistemos pagrindiniai mazgai, keistos kai kurios salono dalys ir tt... Kuro sanaudos priklausys nuo to kaip vairuosit jei protingai į 7-8l mieste galima tilpt, trasoj važiuojant 90-100 km/h nuo 5-6l, jei važinesit normaliai mieste 10l, trasoj 6-8l jei "sportuosit" gers ant akių. Žiemai prie šių kuro sąnaudų pridėkit dar 1-2l. Dalys nėra brangios, bet jam reikia 7l tepalų ir negalima pilt pačių pigiausių, todėl tepalų keitimo kaina gan aukšta, žodžiu iš lietuviško atlyginimo galima jį išlaikyt. Reziume automobilis nėra blogas, bet reikalauja nemažai priežiuros ir laiko, tinkamai ir palaikant gerą techninį stovį jis jum važiuos ir važiuos. Perkančiam patarčiau visą dėmesi atkreipti į kėbulą ir varikio darbą, toliau viskas sąlyginai nebrangiai tvarkoma.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai