Markės
171 iš 1554
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
575Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 75
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-10-16
BMW E39 3.0d 142kw. 2002m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Galingas, komfortiškas, gan ekonomiškas.
Rūdys, visuomenės stereotipai,
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis, gana neblogas komfortiškas eiklus dinamiškas, nepasakyčiau, kad labai minkštas, tokio minkštumo kaip Audi ar MB neturi, bet labai pakenčiamas. Dizainas neblogas, gal sakyčiau net kiek klasikinis, tačiau jau gana pabodęs nes gatvėje tokių automobilių pilna. Orginali, bazinė garso aparatųra niekam tikusi, tai gi jei esat melomanas pasiruoškit kratyt kišenes. Šiaip automobilis važiuoja tyliai nebarška, puikiai laiko kelę, galima saugiai važiuoti 200km/h greičiu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jei pats nesiremontuoji auto ir nežinai kur pigiau gauti dalių, tai gal šitas automobilis ne tau, nesakau, kad kainos kosminės, bet galima naujesnį auto išlaikyti už tą pačią kainą. Šiaip daug dalių šrotuose už neblogas kainas. Eksplotacija: tepalų pilasi 7l ir jeigu norėsi vergauti brandui ir pilsi Castrol tai litras kainuos apie 12e, tai vien už tepalus 90e+-, dar filtrai ir susidarys koks 140e + darbas, taip kad spreskit patys. O aplamai variklis patikimas gan eiklus, aš chipavau iki saugios ribos ,tai dabar 175kw ir 500Nm. važiuoja smagiai kuro sanaudos sumažėjo iki 7,5l gan ramiai važinėjant. pavarų dėžė neužkalama (šrote 50e), reduktorius man jau kaukia, (kaina apie 25e šrote). Tačiau pats didžiausias šio automobilio minusas tai RŪDYS, perkant labai atydžiai apžiūrėti kėbulą, ypač slenkščius, pakelkit su domkratu visuose 4-riuose taškuose ir žiūrėkit ar nelenda vidun, jei matot, kad iš po slenksčių lenda rūdys apsisukit ir eikit kuo toliau, tai pat rudyja arkos zapaskės vieta, grindys nes po kilimais daznai kaupiasi dregmė, kuri pasižymi keistu kvapu salone. Nuvertėjimas: na aš pirkau pries metus mokejau 3400e dabar manau parduočiau uz 3800e ( M-paketas + shadow line), taip kad kainas laiko.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti variklį, tvarkingas 3.0D nedūmija atsoliučiai gasuojant ant vietos. apžiūrėti galvą, ar nepučia šlangų, ir butinai atkreipti dėmesį į rūdis, jei nupirksi nesupuvusi reikia daryti koncervacija.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai