Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
2017-04-28 |
530D pre fl |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, patikimas, patogus, neissiskiriantis.
Rudys, abs problemos.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,9
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis buvo isigytas po triju lietuvisku ziemu, ir po pusmecio paleistas dalimis, nes technikinei pravaryti butu buve daug reikalu. Kaip ir visu bmw dazna liga tai abs blokas ispradziu buvo itariamas galinis kairys guolis nes dinginedavo spidometras, bet po keitimo ( geras guolis is stoto 25eu + 30 darbas) problema isliko ir nebuvo isaiskinta, bet klausantis pardaveju nereiketu tiketis kad viskas tik del daviklio, nes daznai buna sudile abs bloko siurbliuko angliukai. Tokiu atveju tenka keisti visa bloka, yra teke keisti e46, darbo nemazai, bet pas gera pigu sava meistreli saskaita buvo 40eu, o pats blokas is sroto 50eu. Buvo nusproges ir isiurbimo kolektorius(50 eu srote + 40eu darbas) bet cia reta beda. Is daznu ir rimtu bedu rudys! Vengite ju kiek galit nes puva slenksciai, dugnas ties galiniais ratais, bagazines dangtis pas universala amzina beda, nes supuva visiskai, o kainos nuo 150eu+ dazymas ir kiti darbai:) Ka dar buvo paliete rudys tai valytuvo mechanizma. Po filtru vairuotojo pusej daznai surudija obuoliukas ant kurio maunasi valytuvo kontrukcija ir mechanizmo dalis, jos issimauna nesikaiko ir del to vienas valytuvas nebeveikia. Su dideliais ratais vaziuokle reikia labiau saugoti, reikia zinot pas ka tvarkai tada bent nepermokesi. Pamirsus visas sias isvardintas bedas lieka malonumai:) automatine deze ir variklio galia puikiai veikiantis derinys, kuris maloniai lydi betkur. Salonas kokybiskas ir patogus, nepatariu isimineti org muzikos grotuvo, nes kokybe prie org muzikos koloneliu bus pati geriausia:) isskortinis su siuo auto nebusi bet pritaikius grazius ratus net universalas pakeicia veida:) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Iki face lift modeliai jau gerokai atpige del rudziu ir savininku apleidimo, bet pasitaiko nebrangiu ir nesupuvusiu. Imant 3l dyzeli reikia nusiteikti bent 9l 100km susipilt o toliau kaip seksis:) siais laikais viskas kainuoja |
Patarimai perkančiajam |
Atidziai tikrinti kebula, kuo maziau rudziu tuo lengviau gyventi:) isvis nepirkt is jaunuoliuku pirikupciku. Facelift modelis maziau problematiskas, ir kaip pigesne alternatyva galetu buti 525D 120kw |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis