Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: kukas | 2015-05-19 |
BMW 520i 125kw 2003-06 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, medziagu kokybe, vaziavimo savybes
eksplotavimo kaina
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0 |
Bendras automobilio aprašas |
E39 modeli vairuoju beveik 10 metu, turejau 98` 520i dabar turiu pati paskutini 03 06men.` 520i. I abu auto buvo sumontuota duju iranga. As asmeniskai sia masina vertinu tikrai labai gerai. Pameginsiu apibudint 2003 metu modeli. Pirkau ji 9metu su 268000 rida is vokietijos. Automobilio stovis tiesiog idealus salonas kaip naujas komplektacija kaip tokiam varikliui itin pilna. Deze automatine. Dabar rida 315K. E39 salono surinkimo ir medziagu kokybe itin auksta, garso izoliacija puiki, vairavimo malonumas garantuotas. Kadangi buvo laikai kai benzinas kainavo 5Lt sumontavau dujas ir nesigailejau. Sie varikliai puikiai draugauja su dujom ir kuro sanaudos atpinga dvigubai. Su vaziuokle dideliu bedu nera, ka pastebejau kad stabilizatoriaus traukes ir gumos silpnesne vieta 1metai ir keiti. Jeigu vaziuokles sakes nera keistos i kokias pigias fuflo tai vaziuosit ilgai, o jei ka atsirestauruot 100 geriau nei pirkt is parduotuves, nes lietuvoj geru detaliu nera. Amortizatorius keiciau senajam priekinius, tai kainavo 700 lt, rekomenduoju tik originala BOGE. Su kebulu bedu nebuvo nerudijo niekur. Bet rekomenduoju priziuret ir nuplaut ypac ziema. Butinai reikia valyti drenazo angas ir vamzdelius kad nesikauptu niekur vanduo, variklio skyriui, liuko mechanizme. Automatas veikia gerai ir ant dezes yra lipdukas kad tepalu keisti nereikia, todel ir nekeiciau. Nors kiti meistrai rekomenduoja keisti, bet mano nuomone jie uz gamintoja protingesni nera ir geresnio tepalo neipils nei vokietis sukures ta deze. Elektronika puse velnio, kadangi yra navigacija didzioji tai yra atskiras garso blokas kuris sudege (negroja radija arba cypia traska koloneles) ir yra brangus iki 200e gali srote paprasyti ir jie yra LIGA. Teko keisti po sedyne svorio dalikli, veidrodeliu apsvietimas neveike ir visu LIGA yra, kad ekraneliu pixeliai pabega ir tvarkyt brangu neapsimoka. Kazkokiu rimtu elekros gedimu neturejau. Stabdziu sistemoj, buna tik kai kuriu modifikaciju ABS blokai nelaiko, kiek zinau 001, 002 kodai prasti, mano 005 tai nesugedo, gali ABS rato daviklis numirti. Audio sistema tragedija kazkokia, ir nieko mandro neidesi nebent viska keisi kas originalu. Bagazine didele ir talpi, dar atsivercia galines sedynes jei negana. Tiesa gale vietos nedaug, nebent zemaugis uz vairo. Is esmes tai grazi ir patikima masina manau ivertinciau 8+. Jau laukiu parvykstancio e60 tikiuosi bus irgi geras. |
Variklis |
Variklis 2.2l 125kw stebuklu nedaro jokiu, bet vaziuot pilnai uztenka. Kaip sakiau ir su dujom puikiai sukas. Labai patikimas, visiskai jokio remonto neatlikinejau, tik tepalus keiciau. Sitas 2.2 turio motoras dirba tik su 5w30 pilna sintetika ir ja valgo. Visi benzininiai bmw varikliai ryja tepalus,net aptarnavimo zinynai tai raso, ir jei per 5000km supili litra, tai yra visiskai normalu. Priziurekit zvakiu bukle, jei nenorit keisti babinu. As pataupiau ant zvakiu, tai paskui pasikeiciau 2 babinas ir zvakes. Optimaliausias benzininis variantas yra 2.5 litro su 141 kw. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Viskas priklauso kokio stovio masina nusipirksit. Visos detales BMW markei kainuoja nemazai, bet atliekant savalaiki aptarnavima (bent kas 6men.) ir pakeiciant laiku smulkmenas, neturesit jokio vargo. Kaina tvarkingo e39 01-03metu vokietijoj svyruoja nuo 3500 iki 7000e, priklauso nuo komplektacijos ir ridos. Lietuvoj manau tvarkinga (gal pamusta kazkada) galima nupirk uz 4000. Vien del e39 tapau BMW markes gerbeju. |
Patarimai perkančiajam |
Jei bennt kazkiek tvarkingo norit, neziurekit i pigiausius ir nepagailekit pinigu patikrai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 55)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis