Markės
172 iš 1560
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
576Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 76
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Sarunas | 2013-06-29
Bmw 530D ir 530dA 142kw (nuo 2001m.)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas automobilis
Smulkme
Bendras automobilio aprašas
Labai gera garso izoliacija, o jei dar dvigubi langai, tai kai pirma kart isedi net keista buna nuo tylos. Komfortines sedynes vienos is patogiausiu nes turi atrodo 12 padeciu. Pati panele ir visas interjeras tikrai geros kokybes, retai kas barska ar braska. Saunus privalumai tokie kaip uztamsejantys isores veidrodeliai, del kuriu neakina gale automobiliai ypac vaziuojant nakti, masazines sedynes ilgai distancijai iveikti arba sildomas vairas, kad ziema nereiktu pirstiniu.
Variklis
3.0d variklis 142kw mano nuomone labiau tinka uz miesto nei mieste. Variklis turi daug jegos, bet man pasirode kad greitam palakstymui po miesta staigiai issokt sankryzoje geriau 1.9tdi, nes kai uzsusi 3.0d tai jis siek tiek pamasto ir soka po to jau visa jega. Kelyje sitas variklis nerealus, net vaziuojant netoli 200km/h ir uzmynus iki dugno pedala jauciasi toks malonus rovimas i prieki. Pats variklis yra tikrai geras, kazkokiu per daug problemu nekeliantis, purkstukai pigus, gerai laiko siluma, kas gerai ziema, ir greitai ikaista ik 90 vos kartais atrodo isvaziavus is kiemo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Surasysiu kuro sanaudu vidurkius isdegintus pilnus bakus (vaziavimo stilius vidutinis). Kuro sanaudos 1-2 bakai ziema, kiti silti orai. 530D 1bakas: 8.5l/100km 2bakas: 8.2l/100km 3bakas: 7.9/100km 4bakas: 8l/100km 5bakas: 9.8/100km 530dA 1bakas: 9.2/100km Einamiausios detales ir eksplotacines medziagos. Daznai naujai nupirktas automobilis turi besibaigiancia variklio pagalve: Jos kainos svyruoja nuo 200-300lt uz vnt. Jos yra 2. Keiciant galite pasikeisti greiciu dezes pagalves kurios irgi yra dvi tik kainuoja ~20lt vnt. Jei variklis dirba netolygiai vienas is variantu purkstukai, ju restouravimas kainuoja nuo 150-300lt (300lt jei reikia keist antgali). Tai tikrai labai nedidele kaina uz purkstukus lyginant su kitos markes automobiliais. Kardano mova ~230lt, jeigu automobilis skaudziai pajuda is vietos. Stabdziu kaladeles normaios firmos ~100lt Sarnyrai restouruojasi pigiai, bet ir pirkimas nera labai skaudus. Turbinos restauravimas (visu daliu keitimas): 1150lt Termostatas kainuoja ~130lt, termomova srotuose ~70lt Touringo galine oro pagalve originali 600lt, srotuose ~200-300lt Variklio blokas 1000-2000lt Tepalai su tepalo filtru iseina apie ~200lt, keitimas turi but ne daugiau 15tkm. Taip pat nepamirsti reikia jog yra toks dalykas kaip turbinos filtras kitaip vadinamas karterio alsuokis jo kaina originalaus 70-90lt. Oro filtras kainuos ~90lt.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 71)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai