Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: Shazz | 2012-10-26 |
2001 m. BMW 525D 120Kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas , stabilumas , trauka .
Didele rida , linkes rudyti , brangus islaikymas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobili isigijau s.m. rugsejo pradzioje parvaryta is Nyderlandu su 388000 rida . Rida tikra (tikrinom servise). Bet tai kaip BMW nera daug . Na automobilis malonus vairuot , stabilus , turintis traukos ir palyginti ekonomiskas . Sutilpdavau i 7.4 vidurki . Nors pries parduodamas negailejau , pavaikydavau :-) Siaip masina nera kazkokia ypatinga (pries tai turejau Citroen C5 2003 metu 2.2 HDI), tai Citroen'as paliko tikrai daug geresni ispudi . O kainos santykis irgi skiriasi . Bmw senesnis , bet brangesnis , na o Citroen'as pigesnis ir tikrai malonesnis vaziuoti , bei turintis daug daugiau privalumu . Dabar jei is ju reiktu rinktis , net negalvodamas rinkciaus CITROEN !!! (nors tai ir daugumos nemegiamas "prancuzas") . Zodziu , uz mokama pinigu suma (9000 lt.) taip isgirtos "bavariskos" kokybes , deja gavau labai nedaug !! |
Variklis |
Variklis dirba nei tai garsiai ,nei labai jau tyliai , kaip minejau palyginti ekonomiskas bei turintis traukos . Daugiau nieko apie ji pasakyt negaliu . Viens prie vieno kaip 3.0 , tik maziau kilovatu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Apie nuvertejima nieko pasakyt negaliu , nes greit as jo atsikraciau . Eksploatacija kaip ir BMW !!! Zodziu kisenes patustina be gailescio . Nors detaliu daug , bet kainos tikrai nemazos ir jos islaikymas NEPIGUS !!! Zodziu , jei perkamas uz paskutinius sutaupytus litukus , patarciau gerai pamastyt ??? Na jei jau labai norisi , tai butinai daryti variklio diagnostika bei apziureti kebula (megsta rudyt bagazines dangtis , arkos , slenksciai) . Bei pasitikrint rida , nes zmones patikrine randa po 800000 tukst. (tokiu metu) , nes tai BMW ! Nauju detaliu kainos (tai, ka teko keist) : purkstukas - 1300 lt., pakaitinimo zvake - 48 lt., geru sintetiniu (firminiu BMW) tepalu , kuriu reik 6.75 ltr. visu filtru keitimas kainavo apie 700 lt., priekines pakabos stabilizatoriaus traukute apie 50 lt., duslintuvo "gofros" po 60 lt. plius visur dar darbas , kuris nera pigus ! Jusu teise rinktis . |
Patarimai perkančiajam |
Pries pirkdamas gerai pagalvok ar turesi uz ka eksploatuot , bei remontuot , nes tai masina labai megstanti prieziura . |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis