Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: Tomas | 2011-09-11 |
2000-04 BMW 523i |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Stabilus, saugus, pakankamai taupus (palyginus), malonus vaziuoti ir vairuoti, islaikantis kaina.
Brangios kebulo dalys, senstelejes dizainas, kartais kompiuteris rodo klaidas kuriu nera.
|
Bendras automobilio aprašas |
Labai geras automobilis. Priekaistu praktiskai neturiu. Sesi cilindrai eileje - patogus priejimas, paprastas aptarnavimas. Labai stabilus, tylus. Puikiai sutaria su dujomis - mieste vos 13litru duju, kas atitinka ~6,5litro benzino. Geros komplektacijos - multi vairas, elektra (iskyrus sedynes), aciu dievui nera tv (nes nereikalingas) ir deja yra telefonas - kas irgi nereikalinga. Su elektronika praktiskai bedu neturiu - kartais tenka DSC (antiprabuksavima) pareguliuot su kompu, nes oziuojasi. 125kw - mieste ir uzmiestyje bene optimaliausias variantas. Netruksta galios - bet ir nesuteikia galimybes beprotiskai skraidyti. Uzmiestyje kompiuteris rodo 6,8-7litrus vaziuojant 120km/h. |
Variklis |
Pakankamai elastingas - uztenka galios. Varikli sudrozti reikia sugebeti, bet net sugebejus - naujo tokio pat kaina vos 700-900litu. Pirkome dauzta tiesiai is vokietijos - 120.000 rida. Lietuvoje pusantru metu - rida dabar 180,000 km. Per ta laika variklis JOKIU problemu nesukele. Teko tik tepalus pasikeist (ir zvakes). Beje labai ilgai variklis islaiko siluma. Ypac vasara - net per 4-5 valandas neatausta pilnai. Su dujom kaip minejau sutaria puikiai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Teko susidurti tik su kebulo dalimis. Galinis bamperis - kainavo 1000, priekinis 1300. Mano nuomone daugokai. Eksploatacijos kastai palyginus su konkurentais - a6 , E-klase - zymiai mazesni. Tikrai geras smagus, patikimas, stabilus automobilis. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant beznini kazkokiu ypatingu patarimu negaliu pasakyti. Perkant dyzeli (ypac 3l) standartiskai - kuro siurbliai, purkstukai ir t.t. :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 27)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis