Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: Tomas | 2011-05-29 |
BMW 530D - geriausias tokios klasės automobilis už tokią kainą. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus variklis, garso izoliacija, surinkimo kokybė, komfortas, galingumas ir trauka, saugumas.
Labai vagiami M paketo bamperiai, atnaujintos lempos, borto kompiuterio ekranai, atstumo jutikliai.
|
Bendras automobilio aprašas |
Taigi turiu BMW 530D Universalą, 2002 metų, M paketą. Tai - išties puikus automobilis. Pirmiausia, tai jo surinkimo kokybė yra tiesiog puiki. Odinis, juodas salonas su "gintarinėmis" medžio apdailomis atrodo iš ties labai prabangiai, nors automobiliui jau virš 9-ių metų. Visas salonas padarytas labai rūpinantis automobilio savininkais, kad jam juo važiuoti būtų labai malonu. Pirmiausia tokios smulkmenos kaip: automatiškai įsijungianti lemputė atidarius priekinę dėtuvę, oda padengtos durelės, iš lėto užgęstančios lemputės uždarius automobilio dureles, galimybė įjungti galines lemputes rankiniu būdu (paspaudus mygtuką šalia jos), galimybė nusistatyti viską (vairą, sėdynes, veidrodėlius ir kt.) ir išsaugoti visą tai, kad vėliau vieno mygtuko paspaudimu automobilis prisitaikytu prie vairuotojo (pavyzdžiui, vieną automobilį vairuoja vyras ir žmona, taigi jų gabaritai tikrai skirsis ir viską kiekvieną kartą nustatinėti pagal save būtų tikrai ilga procedūra, todėl galima visą tai išsaugoti ir paspaudus 1/2/3 mygtuką vairuotojo durelėse viskas nusistatys pagal vairuotoją). Kas liečia garso izoliaciją, tai ji iš ties puiki ir kai po kapotu galingas 3,0 dyzelinis, 6 cilindrų variklis, jo salone praktiškai visiškai nesigirdi (šiek tiek girdisi riaumojimas tik laikant gazą). Odinės sėdynės ne tik atrodo puikiai, bet ir yra iš tiesų patogios: viskas valdoma elektra, su atmintimi, galima į jas pripūsti oro (tada jos tampa kietesnės, ši procedūra taip pat valdoma elektra). Salone vietos yra tikrai daug ir net nesuprantu kam reikalinga 7 klasė, kadangi 5 klasė yra tikras limuzinas... M paketo apdaila labai gražiai padaryta: priekinis M bamperis prideda dar daugiau "pykčio" ir taip "piktam" BMW veidui, galinio M bamperio linijos irgi puikios, M modelyje salone taip pat yra skirtumu nuo paprasto BMW: geležinės spalvos kojos dėklas (tik modeliuose su automatu), geležiniai apvedimai aplink spidometrus. M važiuoklė yra ~2 cm žemesnė už paprasta. Tai taip pat prideda puikios išvaizdos, kadangi atrodo, kad automobilis slenka, o ne važiuoja žeme (dar nežinau kaip su ja seksis važiuoti žiemą). Nors M paketas ir yra sportinis, tačiau tikrai yra ir komfortiškas ir su juo tikrai nevažiuosite kaip sėdėdami "ant lentos". Modeliai be borto kompiuterio ekrano atrodo gana senamadiškai, todėl (jei yra galimybė), rekomenduočiau pirkti su ekranu, kadangi tada automobilio salonas atrodys kur kas naujesnis, prabangesnis (ekrane yra: webasto, televizorius (galbūt žiūrėti televizorių neteks dažnai, tačiau jei užstrigsite kamštyje, o per televizorių rodys futbolo/krepšinio rungtynes?), taip pat yra navigacija, borto kompiuteris, kuriame rašoma kiek nuvažiavote, kokios važiuojant buvo kuro sąnaudos). Automobilis tikrai yra saugus. Be viso to, kad jis yra labai tvirtas jame yra daugybė oro pagalvių (daugiausia jų atsirado nuo 2002 metų). Mano automobilyje yra 10 oro pagalvių (6 priekyje: abejuose stogo laikikliuose, vaire, virš priekinės dėtuvės, durelėse, o gale yra 4: abejuose durelėse ir virš galiniu langų). Žodžiu, gerus įspūdžius jame tik vardinti ir vardinti be galo... |
Variklis |
Mano nuomone reikia pirkti tik 3,0 variklį (ekonomiškiau važiuoti su dyzeliu, tačiau benziniai yra ne ką prastesni tik tiek, kad jie vartoja daugiau kuro). Jokiu būdu nepirkite 2,0 variklio, kadangi toks variklis tikrai yra per silpnas tokiai masei ir jis mano nuomone yra tikras "nesusipratimas". Kitas variantas yra 2,5, nors galios jis turi daugiau nei 2,0, tačiau kiek girdėjau mėgsta dusti jų siurbliai daug dažniau, nei 3,0. Galbūt 3,0 variklis ir atrodo grėsmingai, jis tikrai nenaudoja daug kuro: mieste 10-11 (dažniausiai 10), užmiestyje 6-7. Šiaip, šiam varikliui didžiausia bėda yra lėtas važiavimas ir jeigu lėtai važinėsite kiemais (~30 km/h), kuro sąnaudos gali pakilti iki didžiulių: ~16,5 L. Kitaip sakant: kuo greičiau važiuosi, tuo jis mažiau naudos kuro. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Trumpai, suprantamai sakant: automobilio išlaikymas yra brangesnis už Volkswagen, tačiau pigesnis už Audi (mano galva aukso vidurys). Tiesa, jeigu neturite garažo, laikyti daugiabučio kieme M paketą, po facelift (atnaujintas nuo 2001 metų modelis) yra tikrai pavojinga, kadangi iš jų labai vagia detales: priekines lempas, M bamperius (priekinis ~2000 LTL), borto kompiuterio ekraną (~1000 LTL), atstumo jutiklius (visas komplektas atrodo kainuoja 3000 LTL), fotochroninius veidrodėlius (vieneto kaina ~1500 LTL). Jeigu gyvenate daugiabutyje ir neturite garažo, būtų geriausia pirkti ~2000 metų be facelift ir su paprasta, originalia magnetola, be atstumo jutiklių, tačiau jei turite garažą, būtų geriausia pirkti po facelift, kadangi jis yra kur kas gražesnis. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip ir kiekvieną automobilį reikia gerai patikrinti. Nepagailėti tų 350 LTL, kad nuvaryti į Krasta auto. Nerekomenduočiau pirkti medžiaginio salono, kadangi jis atrodo gana pigiai (žinoma, skonio reikalas). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis