Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:
Patalpino: Vilius | 2014-10-12 |
BMW E36 318is Coupe |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nesenstantis dizainas, patikimas, dinamiškas, sportiškas, vairavimo malonumas.
Reikia kovoti su rūdimis, komfortas nėra kaip BMW 7, bet atperka sportiškumas, gali rasoti žibintai, priekinė važiuoklė reikalauja priežiūros.
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Na ką, pirmiausia pradėkime nuo ko, kad perskaičius kitų įvertinimus bei komentarus galima susidaryti tokią nuomonę, jog būtent šis BMW automobilis (E36 kėbule) yra atsiprašant paskutinis šūdo gabalas, lavonas, gelda, barškalas ir visokie kitokie įmantrūs bei neregėti dalykai. Mano manymu tokios kalbos yra visiška nesąmonė, apžvalgas jei jas taip galima pavadinti padarę žmonės yra nusipirkę gal 1991-1993metų automobilį, pripažinkime naujesniu rasti galima, tačiau žymiai rečiau, visgi jau minėto amžiaus pigiausi - o tai būtent ir būna pagrindinis kriterijus perkant automobilį, nors šį aspektą galima pritaikyti bet kuriam Lietuvio perkamam automobiliui, svarbu kuo pigesnis. Taigi sakykime nusiperka žmogus šio modelio automobilį, jis - greičiausiai jaunuolis 18-25metų, na pripažinkime būtent tokio amžiaus vairuotojai šį automobilį perka, toliau - kaina, automobilis perkamas jau važinėtas Lietuvoje 5-10, o gal net ir daugiau metų, sumokami ~2000-3000litų. Tada praėjus kiek laiko žmogus ateina į šį puslapį ir išreiškia savo nuomonę koks blogas, blogas ir dar kartą blogas šis automobilis. Tačiau kas kaltas, kad automobilis yra blogas? Pats automobilis vargu ar kaltas, kalti yra žmonės kurie jį eksploatavo (jų turbūt per 10metų Lietuvoje buvo kokie 5, gal dar daugiau), bei naujasis savininkas kuris jį, už ankščiau paminėta kainą nusipirko ir tikėjosi surasti aukso kasyklą, bet jos neradęs puolė skųstis ir peikti. Pagalvokime logiškai - kokia gali būti 1991 metais pagaminto automobilio būklė, kai juo nebuvo rūpinamasi, važinėjama iki užgesimo, laužoma, važinėjama žvyrkeliais, pelkėmis (kaimo keliais)? Kaip sakant būkime biedni, bet teisingi, na neprižiūri Lietuviai automobilių, tikrai neprižiūri, galbūt yra kažkoks procentas kuris prižiūri, tačiau tokie žmonės nevairuoja 20metų senumo automobilio, na nebent yra visiški entuziastai. Išvada, patys kalti, kad nusipirkote surūdijusį laužą, kurio tikra rida neaiški, nes visi 5 buvę savininkai ją jau buvo atsukę (toks jau lietuvių mentalitetas), taigi nereikia po to skųstis ir rašyti neigiama atsiliepimą vien dėl to kad turite nebent metalo laužui skirtą mašiną. Gerai, turbūt jau pabodo skaityti, taigi tiesiai prie reikalo, prie reikalo dėl kurio ir skaitote šį atsiliepimą. :) Taigi: Automobilis pagamintais vienais paskutiniųjų jo gamybos metų 1998-aisiais. Spalva "Daytona Violet", mano manymu kartu su "Dakar Gelb" viena gražiausių E36 spalvų. Kėbulas Coupe, su 1.8 4cilindrų varikliu išvystančiu 140 arklio galių, apie variklį plačiau bus variklio aprašyme. Na kalbant bendrai apie automobilį, jis nenuvylė, mašina pirkta Vokietijoje, su pilna istorija, 1 savininko, nedaužta, rida vos 150tūkst, tikra, net naujo automobilio pirkimo sąskaita yra. Kėbulo būklė neskaitant kelių įbrėžimų ar nubrozdinimų nepriekaištinga, dažų būklė, net ir po 16metų vis dar atrodo pakankamai gerai, nėra kaip ką tik iš fabriko, bet su laiku ir nesitikima to. Perdažyta nebuvo, bet rudžių galima sakyti nėra, pasitelkus į pagalbą didinamąjį stiklą galima pastebėti taškelių, kur pasikėlę dažai, visa tai ant bagažinės dangčio. Toliau be priekaištų. Važiavimas šiuo automobiliu labai malonus, sportiškas, vairas puikiai reaguoja į vairuotojo veiksmus, pavaros jungiasi švelniai, visi prietaisai išdėstyti logiškai ir po ranka, vokiečiai tiesiog negali padaryti kitaip. :) Privalumu daug, klimato kontrolė, odinis salonas, borto kompiuteris, gamyklinis M-paketas ir t.t Automobilio išvaizda tiesiog nepakartojama, dizainas nesenstantis, net ir po tiek metų gatvėje atrodo šviežias, man asmeniškai tai pats gražiausias BMW, nauji tik pasityčiojimas iš markės. Na nežinau ką ir bepridurti, mašina niekada nenuvylė, remontas minimalus - tepalai, priekinė važiuoklė, stabdžiai, dėl to, kad stovi grandinė, diržo keisti nereikia. Nusipirkus gero stovio jokių išlaidų nereikalaus ilgą laika, motoras patikimas ir gerai surinktas, na priekinė važiuoklė kartais kelia problemų, tai jau tokia liga jų, ir žinoma reikia saugoti nuo rūdžių. Tai tiek.. :) |
Variklis |
Šiek tiek apie variklį, 1.8is 103kw (140AG), dinamiškas ir patikimas 4cilindrų agregatas, su derama priežiūra galintis nuvažiuoti ne vieną šimtą tūkstančiu kilometrų. Galios kasdieniam važiavimui pakanka, sportininkams yra M3.. :) Dauguma skundžiasi, kad netraukia, nežinau ką turi omenyje tokie žmonės. Kaip minėjau kasdienai užtenka su kaupu, pajuda gan smagiai, paspaudus nuo didesniu apsukų greitį renka gan greit. Variklis atrodo gyvesnis už 320i modelį su 110kw 6cilindru varikliu, dėl savo mažesnio svorio. Na, bet visgi 6cilindrų varikliai labiau rekomenduotini, dirba žymiai ramiau, didelė rida jiems ne bėda. Bendrai sakant visi šio modelio varikliai patikimi ir verti dėmesio, nesvarbu ar tai bus mažiausias su 100AG, ar M3 su ~300AG.. Tiesa perkant reikia pirkti tik benzininį variantą, varganas gyvenimas nusimato nusipirkus tds'a, tuo labiau Lietuvoje nuvažinėta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Bent jau Lietuvoje nuvertėjimas tragiškas, lavonai parduodami už ~1500lt, už tokia sumą net dviratis neišeina normalus, o čia žmogus tikisi nusipirkti automobilį ir dar BMW, prieš perkant už tokią sumą reikia 10 kartu pagalvoti ir 11 pirkti, kad nusipirkus nereiktų čia verkti, jog mašina bloga. :) Eksploatacija nėra pigi, ne golfas visgi, kitas lygis, na bet pakenčiama, daug išlaidų geras automobilis nereikalaus, o profilaktiniai darbai panašiai kaip ir kitų panašios klasės mašinų. |
Patarimai perkančiajam |
Galiu duoti tik vieną, tačiau gerą patarimą, nepirkite automobilio važinėto Lietuvoje, tikrai nepirkite, kad ir koks pigus ir "geras" pasirodytų. Pirkti geriausia tiesiai pačiam iš Vokietijos ir varytis namo, geriausia iš privataus asmens, o jei pasiseks, kad bus vienas savininkas ir dar su pilna istorija, tada tikrai neprašausite. Kainos ten geru modelių prasideda nuo 2000 eurų, dar geresni kainuoja ir 3-4, būna vienetiniai geri variantai ir pigiau, bet retas atvejis. Taigi jei neišgalite nusipirkti - nepirkit, negalvokit, kad galima už 2000lt nusipirkti gerą BMW. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 68)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis