Markės
159 iš 1911
Audi TT, (8J) 2006 - 2014
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 2
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Puikiai surinktas ir kokybiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Nedidelė bagažinė
  • Brangus
"Dizainas nepristato jokių radikalių pokyčių – tai rodo koks tobulas buvo pirmos kartos modelio stilius"
Antros kartos Audi TT vėlgi gaminamas su 2+2 kupė ir kabrioleto kėbulais. Automobilis išsiskiria tuo, kad jo priekinė dalis gaminama iš aliuminio, o galinė iš plieno tam, kad pagerinti svorio pasiskirstymą tarp ašių. TT tapo platesnis ir ilgesnis, tačiau dizainas nepristato jokių radikalių pokyčių – tai rodo koks tobulas buvo pirmos kartos modelio stilius. Interjere puikus Audi “techno” stilius ir geros kokybės medžiagos. Audi TT buvo gaminamas su dviem benzininiais varikliais - 3.2 L VR6 250 AG (184 kW) ir 2.0 L FSI 200 AG (147 kW). FSI variklio kuro įpurškimo technologija yra įtakota Le Mano varžybų lenktyninių Audi automobilių. Taip pat gaminama ir dyzelinė 2.0 TDI TT versija su puikiu vidutiniu kuro sunaudojimu – tik 5.3 litro/100 km. Naujas TT taip pat turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla automobiliui pasiekus 120 km/h greitį, bei nusiliedžia sugrįžus prie 80 km/h greičio. Spoileris taip pat gali būti valdomas rankiniu būdu. Šio Audi savininkai vertina automobilį už galią, sportišką išvaizdą ir "Quattro" sistemą, tačiau norėtų geresnio grįžtamojo ryšio su keliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.

Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).

Šis Audi TT turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla automobiliui pasiekus 120 km/h greitį, bei nusiliedžia sugrįžus prie 80 km/h greičio. Spoileris taip pat gali būti valdomas rankiniu būdu.

Audi TT buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Šios kartos TT buvo apdovanotas įvairiais apdovanojimais, tame tarpe:
  • Metų kupė (laida „Top Gear“) 2006 metais;
  • Metų automobilis (laida „ Fifth Gear“) 2006 metais;
  • Pats gražiausias automobilis (žurnalas „Autobild“) 2007 metais;
  • Metų dizainas ir metų automobilio rinkimų finalistas (tarptautiniai metų automobilio rinkimai) 2007 metais.
2019-03-02
Tikrai geras automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, negendantis, kokybiškas, išlaikantis vertę
Kietokas, kaip kad ir priklauso sportiškam automobiliui
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Puikus automobilis, gerai valdosi, greitas, kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo, jei smaugi po miestą, tai 14 l, bet normaliai važiuojant iki 10 l, o užmiestyje iki 8 l. Gerai surinktas, kokybiškas, nenuvertėjantis, patvarus - per turimus 3 metus visiškai nieko neremontavau, net važiuoklės, o pirkau su 200 tūkst. rida. Lengvai sportinis automobilis!
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Negendantis, nenuvertėjantis
Patarimai perkančiajam
Ne tiek svarbu rida, svarbu kad būtų gyvas
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt