Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Fantastiškas dizainas
- Smagus kelyje
- Puikus 1.8 turbo variklis
TRŪKUMAI
- Prastas stabilumas
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
- Nedidelė bagažinė
"Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi"
Audi TT yra sportinis automobilis gamintas su 2+2 kupė ir kabrioleto aliumininiais kėbulais ant Volkswagen grupės PQ34 platformos, kurią taip pat naudojo Volkswagen Golf Mk4, Skoda Octavia ir kiti. Iš pradžių pristatytas kaip koncepcinis modelis jis susilaukė didelio dėmesio ir buvo išleistas į serijinę gamybą. Audi TT dizainas tikrai vertas dėmesio – futuristinės taisyklingos linijos darniai persipina tarpusavyje. Tai vadinamas „industrinis dizainas“. Šio automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi. Audi TT varikliai yra skersai montuojami ir varomi priekiniai arba visi ratai ("Quattro" sistema). Iš pradžių TT gamintas su 1.8 L turbo keturių cilindrų 20 vožtuvų varikliu su 180 AG arba 225 AG galia, vėliau buvo pristatytas ir 250 AG 3.2 L VR6 variantas. Turėjo Audi TT ir problemų – pirmieji modeliai buvo labai nestabilūs važiuojant dideliais greičiais, todėl daug automobilių buvo atšaukti. Buvo įdiegta elektroninė stabilumo programa, sumontuotas galinis spoileris, patobulinta pakaba. Tarp automėgėjų TT užsitarnavo kaip išskirtinio dizaino automobilis su puikiai suprojektuotu interjeru, galingais varikliais ir palyginto nemaža bagažine (kupė versija). Neigiami aspektai - labai ankšta užpakalinė sėdynė, šoninio palaikymo trūkumas priekinėse sėdynėse ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.
Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).
Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:
Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.
Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.
Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.
Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:
Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).
Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:
Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.
Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.
Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.
Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:
Patalpino: TT | 2009-05-14 |
Tikrai ne moteriskas automobilis, o pakankamai solidus ir sportiskas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus isores ir vidaus dizainas, malonus vaziuoti, pakankamai praktiskas ir patogus mieste. Naudojamos kokybiskos interjero medziagos.
Silpnas 1.8 variklis su 150AG. Nezinau kiek geriau vaziuoja 1.8 turbo variantas su 180AG. Keletas patikimumo problemu, brangios dalys. Didele automobilio kaina.
|
Bendras automobilio aprašas |
Anksciau esu atvazinejes su Accord coupe, taigi kupe automobiliai mane visada domina. Besirinkdamas kokiu 8 metu sportiska automobili, pagrindinis pretendentas buvo Honda S2000, Audi TT ir BMW 3 coupe. Pasirinkau Audi del universalumo, isskirtinio dizaino ir tikiuosi pakankamai sekmingos ekploatacijos. Dizainas vertas atskiro pasakojimo :) tai kiek grubaus techno stiliaus automobilis, kuris atrodo puikiai. Tiesa jam butini maziausi 17 coliu ratlankiai. Valdymas TT yra puikus, automobilis labai judrus (mazas apsisukimo spindulys), stabilus posukiuose. Tiesa esu girdejes, kad TT nestabilus prie didelio greicio posukiuose. Na as tikrai to negaliu pasakyti – nevazineju ekstremaliai, taigi kazkokio nestabilumo nepajutau. Interjeras- tai kas yra kogero geriausia pas TT. Jis puikus, labai kokybiskas, grazus akiai ir gana originalus. Jis kartu ir retro ir modernus, visur dominuoja apskritimo formos detales. Odos kokybe puiki, vairas labai smagus laikyti. Tiesa galines sedynes tinkamos tik vaikams arba vaiku dydzio suaugusiems :) Priekines sedynes sportiskos, taciau mazai stumdosi pirmyn ir atgal. Bagazine, kaip nekeista yra didele. Zodziu Audi erdve siame mazame automobilyje isnaudojo maksimaliai. Keli minusai – nera rankos atramos tarp sedyniu, ji tikrai reikalinga pakankamai brangiame automobilyje. Bendrai TT sudaro nedidelio, bet labai solidaus sportisko (isskyrus varikli) automobilio ispudi. |
Variklis |
Pas mane stovi 1.8 litro 150AG varikliukas. Tai pats silpniausias variantas ir aisku jam truksta jegos. V6 tikrai geresnis pasirinkimas. Taciau lazda turi 2 galus – 1.8 varikli paprasta ir pigu priziureti, kas be ko jis labai ekonomiskas. Audi TT nera toks lengvas kaip gali pasirodyti, todel automobilio dinamika panasi kaip Audi A4 su 1.8 turbo varikliu. Zodziu automobilis nera konkurentas sportiniams automobiliams, taciau nereikia pamirsti, kad V6 variklis viska keicia. |
Patarimai perkančiajam |
geras, taciau ne idealus automobilis |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi TT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis