Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus variklis
- Nepaprastai gerai valdomas
- Neblogas kaip kasdieninis automobilis
TRŪKUMAI
- Konkurentai atrodo išskirtinesni...
- ... ir dažnai galingesni
- Evoliucinis pabodęs dizainas
"Tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“"
Joks kitas automobilis su keturiais žiedais nėra artimesnis autosportui ir joks nėra toks greitas ir dinamiškas kaip šis R8. Audi pristato antros kartos R8 su viduryje sumontuotu V10 varikliu, kurio galingiausia versija turi 449 kW (610 AG) galią, 560 Nm sukimo momentą ir geba pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 3.2 sekundės, o didžiausias greitis yra 330 km/h. Aukštų sūkių variklis, nepaprasta dinamika, dar daugiau garso, lengvasvorė konstrukcija (svoris buvo sumažintas 50 kg iki 1454 kg), visų varančiųjų ratų sistema – tai visiškai naujas, aukščiausio lygio Audi inžinierių kūrinys. Šio modelio pirmtakas kadaise išsikovojo savo vietą po saule tarpe tituluotų senbuvių tokių kaip Ferrari, Lamborghini, Aston Martin ir Porsche. Audi R8 dizainas nors ir kuklus, tačiau turėjo savotiško žavesio ir išskirtinumo. Šis modelis yra senojo evoliucija – dizaino požiūriu jis mums neparodo nieko naujo, tiesiog naujokui buvo pritaikytas Audi kompanijos (ir viso Volkswagen koncerno) stilius – aštresnės linijos, kampuotesni žibintai, šiek tiek pakeista radiatoriaus grotelių forma. Bendrai automobilis suteikia preciziškumo pojūtį. Visgi, tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“. Viduje dizainas irgi išliko panašus, tačiau čia į akis krenta naujasis elektroninis prietaisų skydelis, kurį jau matėme naujajame Audi TT modelyje. Šiame skydelyje gali būti rodomi klasikiniai rodmenys, pagreičio, perkrovos jėgų duomenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Visi automobilio valdymo prietaisai yra orientuoti į vairuotoją taip primenant, kad sėdima už sportinio automobilio vairo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-04-04
Pristatyta naujos kartos „Audi R8 LMS“ Vokietijos Heilborno miesto Böllinger Höfe pramonės parke, kur įsikūrusi „Audi Sport“ padalinio lenktyninių automobilių dirbtuvės, vakar vyko didelė šventė, ženklinanti neeilinį visos „Audi“ bendrovės raidos etapą. Čia pagamintas ir Plaueno mieste (Vokietija) besibazuojančiai „Yaco Racing Audi“ komandai perduotas naujausios laidos GT3 kategorijos lenktyninis bolidas „Audi R8 LMS“.
„Audi“ bendrovė – viena iš stambiausių GT3 kategorijos lenktyninių automobilių tiekėjų. Visas naujų „Audi R8 LMS“ 50-tukas pagamintas ir klientinėms komandoms patiektas per pastarąjį pusmetį, t.y., per 6 mėn. nuo naujos kartos modelio pristatymo. Praeitos kartos „Audi R8 LMS“ buvo taip pat populiarus. Jų pagaminta iš viso 137 egzemplioriai, kurie buvo išparduoti kaip karštos bandelės. Planuojama pagaminti iš viso 187 naujos kartos „Audi R8 LMS“. Dalį jų - Nekaro Ulmo gamykloje. „Audi R8 LMS“ GT3 kategorijos lenktynėms pritaikyta „įprasto“ „Audi R8“ modifikacija. Nors R8 keri žvilgsnį įspūdingais superautomobilio bruožais, tačiau pasižymi ypatingu praktiškumu ir visišku pritaikymu eismui viešojo susisiekimo keliais. LMS modifikacija su įprastu R8 dalijasi 50% dalių ir mazgų, įskaitant daugumą kėbulo dizaino elementų bei serijinės gamybos V10 variklį. |
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi R8 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis