Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin kokybiškas ir komfortiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
- Puikūs varikliai
TRŪKUMAI
- Konkurentų dizainas išraiškingesnis
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilis suteikia stiprų išbaigtumo, prabangos ir techninio progreso įspūdį, tačiau jam visdar trūksta išskirtinumo ir solidaus stoto"
Pagaliau sulaukėme trečios kartos Audi A8. Iš pirmo žvilgsnio kompanijos flagmanas yra labai panašus su prieš metus pasirodžiusia Audi A4. Tai ir priekiniai žibintai su išryškintais LED ir itin panašūs galiniai žibintai. Bendra automobilio forma ir linijos nieko naujo nepristato, automobilis tęsia gerai pažįstamas Audi stiliaus tradicijas - grakščiai išlenkta stogo linija, stačiakampiai žibintai ir t.t. Automobilis suteikia stiprų išbaigtumo, prabangos ir techninio progreso įspūdį, tačiau jam vis dar trūksta išskirtinumo ir solidaus stoto, kokį turi tarkim 7 serijos BMW. Gal kaltas per didelis panašumas su gerokai kuklesniu A4 modeliu? Automobilio interjere puikuojasi naujo stiliaus prietaisų skydelis, kuris geriau įsižiūrėjus kiek primena BMW automobilių naudojamą stilistiką. Horizontaliai ištęstas ir neakcentuojantis gausybės mygtukų dabar skydelis atrodo subtiliau ir prabangiau. Šiuo požiūriu A8 stilistika kiek kitokia nei A4 ir A6 modelių interjerų. Visuma suteikia tikrą prabangos ir kokybės įspūdį: automobilyje rasite „Bang & Olufsen“ garso sistemą, MMI navigaciją, naktinio matymo bei pėščiųjų atpažinimo funkcijas bei visą sąrašą kitos komforto ir saugos įrangos. A8 kaip ir jo pirmtakas gaminamas iš aliuminio ir nors yra didesnis, 75 mm ilgesnis ir 50 mm platesnis, tačiau sveria tiek pat. Audi pažymi, kad jų flagmanas yra lengvesnis už BMW 7 bei Mercedes-Benz S klasę. Pristatydami automobilį gamintojas siūlė 4,2 L darbinio tūrio benzininį FSI V8 tipo variklį išvystantį 372 AG galią ir 445 Nm sukimo momentą. Ši versija 100 km/h pasiekia per 5,7 s, o maksimalus greitis elektronikos pagalba apribotas iki 250 km/h. Taip pat 4.2 litro dyzelinį motorą su 350 AG, kuris automobilį iki 100 km/h pagreitina dar greičiau nei tokio pačio darbinio tūrio benzininis variklis - per 5,5 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2011 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
2011 metais vasarį debiutavo speciali šarvuota A8 L Security edition versija galinti atlaikyti karinės granatos sprogimą. Šis automobilis yra taip pat „ginkluotas“ 500 arklio galiių W12 varikliu.
Jason Statham
Orlando Bloom
W12 iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. 6 litrų, 12 cilindrų benzininis variklis savo gabaritais yra net mažesnis už 4.2 litro V8 agregatą. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
Pats variklis atrodo taip:
Tokią Audi vairavo Holivudo aktoriai Orlando Bloom vaidinęs filmuose „Karibų piratai“ ir Jason Statham žinomas iš filmų "Transporteris" ar "Adrenalinas":
Jason Statham
Orlando Bloom
2016-04-12
„Audi“ sukonstravo neįprastą aukštos klasės limuziną „Audi“ gamintojai praneša sukonstravę iš tiesų neįprastą aukštos klasės limuziną, kurį pavadino „Audi A8 L Extended“. Tai pagal užsakymą pagamintas vienetinis pailgintas šešiavietis limuzinas. Kitaip nei daugelio konkurentų, visos 3 sėdynių eilės (6 vietos) yra nukreiptos eismo kryptimi. Automobilio ilgis – 6,36 m., o ratų bazė – 4,22 m. (arba net 1,09 m ilgesnė nei įprasto „Audi A8“).
Po variklio gaubtu montuojamas 228 kW (310 AG) pajėgumo 3,0 TFSI benzininis variklis, išvystantis iki 440 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas nuo iki 250 km/val. tetrunka 7,1 sek., o maksimalus ribotuvų leidžiamas greitis – 250 km/val. Pavarų dėžė – 8 laipsnių „tiptronic“, ratų pavara – nuolatinė visų ratų „quattro“. Už įspūdingų išskirtinio dizaino 19 colių lengvo lydinio ratlankių slypi iš „Audi S8“ pasiskolinta sportinė stabdžių sistema su masyviomis apkabomis ir anglies pluošto stabdžių diskais, puikiai stabdanti maksimaliu greičiu skriejantį daugiau nei 6 m ilgio ir beveik 2,5 t (2418 kg) sveriantį limuziną. Pirmieji pranešimai ir nutekintos fotografijos apie šį išskirtinį limuziną pasirodė maždaug prieš metus. Tačiau jau šiemet jį jau bus galima užsisakyti iš bet kurio „Audi“ įgaliotojo atstovo ir automobilis bus pagamintas vienetinės „Audi“ produkcijos ateljė dukterinėje bendrovėje. Didžiąją automobilio kūrimo laiko dalį užėmė kėbulo adaptavimo darbai. „Audi“ kėbulų meistrai tvirtina, kad teko perkurti beveik visą „Audi A8“ kėbulą, imant nuo pat pirmojo statramsčio. Daug pastangų įdėta siekiant kėbulo dizaino vientisumo, kad tai atrodytų kaip vienalytis išbaigtas raiškaus silueto automobilis, o ne įprastas per pusę perpjautas ir viena ar keliomis papildomomis sekcijomis ištęstas prailgintas limuzinas, gaminamas įprastu būdu. Po perkurtu kėbulu slepiasi taip pat stipriai perkurtas „Audi Space Frame“ stiliaus rėmas, papildytas prailgintais ir papildomais standumą užtikrinančiais elementais. Inžinieriai tikina, kad kaip tokio ilgio limuzinas yra itin standus ir kad jo kėbulo standumas beveik nenusileidžia serijinės gamybos prailgintos bazės „Audi A8 L“. Šis reprezentatyvus XXL sedanas dažomas diskretiška mėlyno metaliko spalva, papildomai galima pasirinkti ir kitas spalvas ar dvispalvius jų derinius. Vienas išskirtinių šio automobilio bruožų – didžiulis 2,4 m ilgio skaidrus panoraminis stogas su išmania žaliuzių sistema, leidžiantis visų sėdynių eilių keleiviams mėgautis dangaus mėlyne, tuo pat metu neperkepant tiesioginės saulėkaitos spinduliuose. Antrosios ir trečiosios eilės sėdynės savo funkcionalumu nenusileidžia tradiciškai daugiafunkcinėms vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynėms. Jos taip pat aptrauktos oda, vėdinamos, šildomos, galima papildomai užsakyti ir masažo funkciją. Be to, jos turi beveik visas vairuotojo sėdynės reguliavimo galimybes, pradedant galvos atramos padėtimi, baigiant centrinio nugaros išlinkimo intensyvumu bei šoninių liemens atramų standumu. Tarp antrosios ir trečiosios eilės sėdynių eina ištęsta centrinė konsolė, kurioje yra visos komforto funkcijos ir pramogų valdymo galimybės: nepriklausomas trijų zonų oro kondicionierius, atskiri automagnetolos bei navigacijos sistemų valdikliai, kiekvienai vietai individualios ventiliacijos orapūtės ir pan. |
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A8 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis